kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Hanter150    2

Wiecie co te cyferki nie odzwierciedlają się w praktyce. Mam ME8200 i mogę już coś o niej powiedzieć. Co do udźwigu podnośnika to na placu zanim ją odebraliśmy to sprawdziliśmy przy agregacie. Agregat nie wiem jakiej firmy ważył 3580kg i Kubota podniosła go bez żadnych oporów chcieliśmy podczepić coś większego ale nie mieli nic większego na placu. Ładowacz bez osprzętu kosztuje do niej 14 tysięcy nowy. Podczepiliśmy ją do pługa 3+1 z unii ale odczepiliśmy jedną skibe do orki. Doskonale radził sobie w polu i nawet dymku nie puścił.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

OT

15 letni samochód właściwie nadaje się tylko na szrot i jest warty 1/20 ceny nowego, pozatym części do japońców wszyscy kupują na szrocoe, bo kogo stać na orginalne części, do 15 letniej mazdy każda orginalna część kosztuje tyle co i samochód warty

Chyba nigdy nie miałeś japońskiego samochodu że takie rzeczy piszesz, pewien czas miałem pod opieką Carine E 2.0 z '94r z przebiegiem 300 tys.km, tam wszystko było w oryginale, wymieniłem tylko rzeczy eksploatacyjne. Auto jeździ do dzisiaj i ma sie bardzo dobrze a od początku nie było oszczędzane (samochód służbowy). Aktualnie mam dwa inne japońce, jeden 10 lat/250 tys.km, drugi 11 lat/160 tys.km i na szrot sie nie wybierają, wręcz przeciwnie, technicznie są we wzorowym stanie i posłużą mi jeszcze wiele lat. Części (eksploatacyjne bo innych nie potrzeba) kupuje głównie oryginalne... Więc wypraszam sobie ;)

EOT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
OT

 

Aktualnie mam dwa inne japońce, jeden 10 lat/250 tys.km, drugi 11 lat/160 tys.km i na szrot sie nie wybierają, wręcz przeciwnie, technicznie są we wzorowym stanie i posłużą mi jeszcze wiele lat. Części (eksploatacyjne bo innych nie potrzeba) kupuje głównie oryginalne... Więc wypraszam sobie ;)

EOT

a z wyglądu to ja im bym dal ze 110 tys.km


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Wiecie co te cyferki nie odzwierciedlają się w praktyce. Mam ME8200 i mogę już coś o niej powiedzieć. Co do udźwigu podnośnika to na placu zanim ją odebraliśmy to sprawdziliśmy przy agregacie. Agregat nie wiem jakiej firmy ważył 3580kg i Kubota podniosła go bez żadnych oporów chcieliśmy podczepić coś większego ale nie mieli nic większego na placu. Ładowacz bez osprzętu kosztuje do niej 14 tysięcy nowy. Podczepiliśmy ją do pługa 3+1 z unii ale odczepiliśmy jedną skibe do orki. Doskonale radził sobie w polu i nawet dymku nie puścił.

A opony Ci nie popękały ?Pewnie przodu też nawet o milimetr nie podniosło-prawda ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Wujek miał honde civic i sprzegło mu się rozleciało to oj kosztowało ;) , inny znajomy z lusterko do mazdy też słono zabulił, więc puki chodzi to chodzi i nie wątpie że japońce są trwałe, ale przecież ciągnik to nie samochód i z własnej winy można coś urwać czy przesilić i wtedy jak przyjdzie za coś zabulić to będzie płacz.

a swoją drogą to kubota jak myślice dłużej popracuje od same/lambo/df czy tych tańszych JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255
Wujek miał honde civic i sprzegło mu się rozleciało to oj kosztowało ;) , inny znajomy z lusterko do mazdy też słono zabulił, więc puki chodzi to chodzi i nie wątpie że japońce są trwałe, ale przecież ciągnik to nie samochód i z własnej winy można coś urwać czy przesilić i wtedy jak przyjdzie za coś zabulić to będzie płacz.

a swoją drogą to kubota jak myślice dłużej popracuje od same/lambo/df czy tych tańszych JD?

 

Czy to pytanie ma sens??Raczej nie... :P Od DF i JD to na pewno nie.Nie ma nawet co porównywać tych ciagników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując powątpiewanie które zaczął Jaro takie porównanie:

mój ZF 11441 waży ok 4500 kg i po podniesieniu ważącego ok 2000 kg agregatu zaczyna tracić sterowność

A ważąca 3150 kg Kubota ma podnieść cięższy od siebie agregat?

Ale w sumie to na fizyce w szkole nie uważałem więc mogę sie mylić ;)


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Kontynuując powątpiewanie które zaczął Jaro takie porównanie:

mój ZF 11441 waży ok 4500 kg i po podniesieniu ważącego ok 2000 kg agregatu zaczyna tracić sterowność

A ważąca 3150 Kubota ma podnieść cięższy od siebie agregat?

Ale w sumie to na fizyce w szkole nie uważałem więc mogę sie mylić ;)

Wiara-Chłopie z Mazur-czyni cuda-wierzyć,wierzyć i jeszcze raz wierzyć trzeba-tylko że ja z kolei kurna na fizyce uważałem-no i jest problem :P-człowiekiem małej wiary chyba jestem (w każdym bądź razie jeżeli o Kubotę chodzi).

PS.No właśnie Forterra waży tylko 4,5 tony ?-tzn. z obciążnikami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Wujek miał honde civic i sprzegło mu się rozleciało to oj kosztowało ;) , inny znajomy z lusterko do mazdy też słono zabulił, więc puki chodzi to chodzi i nie wątpie że japońce są trwałe, ale przecież ciągnik to nie samochód i z własnej winy można coś urwać czy przesilić i wtedy jak przyjdzie za coś zabulić to będzie płacz.

Kompletne sprzęgło do Civica kosztuje 480zł (oryginalny japoński Aisin), teraz zadzwoń do salonu Audi i zapytaj o sprzęgło do A3, tylko usiądź bo możesz sie przewrócić :P Przy okazji popytaj też o koszt remontu aluminiowego zawieszenia w A4 czy A6 :P No chyba że koszta odnosisz do napraw Fiata 126p, to faktycznie są wysokie...

 

a swoją drogą to kubota jak myślice dłużej popracuje od same/lambo/df czy tych tańszych JD?

Trudno zgadnąć ale jak obserwuje te minikoparki Bobcat to można przypuszczać wysoką trwałość. W Kubotach (przynajmniej tych mniejszych) jest minimum elektroniki, więc to duży plus jeżeli chodzi o długofalową eksploatacje. Nie spychałbym tych ciągników na szary koniec tylko ze względu na ich jeszcze małą popularność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Co do cen jest teraz więcej producentów, kiedyś było gorzej, ale co do części do kuboty ktoś mi pisał że będą niskie, ale bać się nalerzy tylko tego że po kilku latach przy małym zainetersowaniu zniknie z rynku i ślad nie pozostanie, ale z tego copisaliście jest popularną marką na zachodzie wiec jestem dobrej myśli.

 

W tych ciągnikach nie podba mi się niski moment obr, słąby udzwig podnośnika (może podają w odległości 610 od cięgnien nie wiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PS.No właśnie Forterra waży tylko 4,5 tony ?-tzn. z obciążnikami ?

Waży tyle bez obciążników z przodu. Ale koniec OT

Ale żeby nie było to do Kuboty nic nie mam, a wręcz przeciwnie po przejażdżce ME 8200 w Dobry Mieście jestem pod wrażeniem i jeśli nastanie ten dzień, w którym MTZ opuści me gospodarstwo to Kubota będzie na liście ewentualnych nastepców.


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Moim zdaniem niech kubota zostanie przy produkcji ciągników ogrodowych.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

No ale naprewdę podniosła ten agregat trochę przód podnosiło jak nie wierzycie to przyjedźcie do mnie to wam pokaże. Ale mi tam taki udźwig w niej nie potrzebny bo mam jeszcze Zetora 9641 i on jest od tych cięższych spraw. U mnie Kubota jest teraz jako pomocniczy tzn do rozrzutnika prasy itp. Niedaleko mnie gość ma kubote tylko większą jak moja ME9000 i ma już teraz koło 900mtg bo ma już około 2 lat ją i miał tylko 1 awarie związaną z rozdzielaczem hydrauliki.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrPrzemek    0

Ciężko mi tak jednoznacznie ocenić tą markę :P

Kiedyś ta targach miałem przyjemność widzieć Kubote i szczerze mówiąc to byłem zaskoczony, mile zaskoczony :) Gdy przedstawiciel ją odpalił to nie wiedziałem czy to samochód czy traktor ;):) silnik pracował bardzo cichutko :D

Nie wiem co o tym ciągniku sądzić. Ale myślę, że do TUR-a, kosiarki, prasy... to spoko maszynka. Nie wiem jak by sobie dawał rade w polu (orka itp.), ale nie chcę podejmować pochopnych wniosków :P myślę, że z czasem ta marka sie ustabilizuje na rynku.

 

Japońskie samochody się sprawdziły, mniej my nadzieje, że ciągniki też... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Ona jest typowo przystosowana do prac które wymagają dużego skrętu typu ładowacza czy kosiarki. Jak sie zamknie kabinę to dźwięku z zewnątrz prawie nie słychać. Silniczek owszem cichutki. Samochody przed 2000 sie chowają.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55
Moim zdaniem niech kubota zostanie przy produkcji ciągników ogrodowych.

wez napisz co jest takiego strasznego w tych ciagnikach bo jak czytam takie wypowiedzi to drobne w kieszeni mi sie nie zgadzaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Teraz jest jesienna promocja na Kuboty upusty nawet do 12 000 złotych.

Hanter a Twoja kubota to z upustem była czy nie i ile na ten model dali by upustu to nie wiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13
Dostałem na próbę kubotę me5700 od Krukowiaka i nie zachwycił mnie ten ciągnik. Niby ma 62 km, ale wydaje się być słabszy od 3p. Miał wielki problem z uciągnięciem pod małą górkę przyczepy załadowanej kukurydzą. Rewers działał ze strasznym opóźnieniem, biegi kiepsko wchodziły, trzeba było mieć dużą wprawę, żeby przełączyć bez problemu z 2 na 3. Dźwignia tuza też niezbyt dobrze działała. W tym ciągniku podobała mi się zwrotność, bo zawróciłem nim na drodze o szerokości około 5 m bez problemu.

 

Jakie warunki trzeba spełnić żeby wziać taką kubote na próbę??????? Czy już nie dają??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Moja była z upustem. Żeby dostać na próbę trzeba jechać do dealera i poprosić a dadzą na parę dni. Nic nie wymagają.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

w związku z tym ze powstały dwa podobne tematy to łącze je :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

elo ja mam w domu ciągnik KUBOTY tyle tylko ze gasielnicowy z przystawkami do wykopywania drzew z ziemia. Szczerze ciagnik jest bardzo zwrotny ten który ja mam ma niezalerzny naped na karzda z gąsielnic (silniki hydreuliczne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

mocy jest tyle ze moge przejechać przez średnią grubości ściane diałowa ostatnio prawie mi si to udało heheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Używaj opcji edytuj. Niedługo pewnie Kubota będzie równo popularne jak inne marki tylko potrzeba czasu. Tak zawsze jest jak wchodzi nowa marka to nikt nie wie czy jest dobra czy nie ale w miare czasu staje sie popularna. Narazie niema co u mnie nią robić bo zima ale wiosną sie ją dobrze wypróbuje.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0
Kompletne sprzęgło do Civica kosztuje 480zł (oryginalny japoński Aisin), teraz zadzwoń do salonu Audi i zapytaj o sprzęgło do A3, tylko usiądź bo możesz sie przewrócić :rolleyes: Przy okazji popytaj też o koszt remontu aluminiowego zawieszenia w A4 czy A6 :rolleyes: No chyba że koszta odnosisz do napraw Fiata 126p, to faktycznie są wysokie...

 

 

Trudno zgadnąć ale jak obserwuje te minikoparki Bobcat to można przypuszczać wysoką trwałość. W Kubotach (przynajmniej tych mniejszych) jest minimum elektroniki, więc to duży plus jeżeli chodzi o długofalową eksploatacje. Nie spychałbym tych ciągników na szary koniec tylko ze względu na ich jeszcze małą popularność.

 

sprzęt jest wytrzymały, bardzo zwrotny przedewszystkim, silniki bardzo elastyczne nawet przy średnich obrotach w granicach 1200/1500 obr/min da sie pracowac z srednim co prawda efektem ale nie słabnie. silniki sa wysoko obrotowe i dopiero w granicach 2000 obr/min. czuje sie moc tego ciagnika. moze dlatego ze moja kubota jest na gasielnicach. ciagniczek pracuje w szkułce przy wykopywaniu drzew osprzet do niego warzy prawie 1000 kg wykopywane drzewa z ziemia w granicach od 100 do 300 kg sam ciagnik ma mase 2t. układ hydrauliczny jest bardzo mocny bo wszystko w tym ciagniku napedzane jest siliikami chydraulicznymi. zaznaczam ze ciagnik nie jest olbrzymi rozstaw gosielnic to 120 cm. dlugośc około 2m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj