Skocz do zawartości
Sperling3350

Praktyki zagraniczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krycha094    7

u mnie są niby praktyki zagraniczne ale nie jestem pewien na 100% ale trzeba mieć dobre wyniki w nauce i znać język i mieć prawko na T ;) może się załapie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ziemek256    13

U nas w szkole dziś był gościu i o tych praktykach mówił, tylko że ten program obejmuje tylko 3 klasy TMR ( w naszej szkole ), ja jestem w 4 niestety i wielka lipa bo chętnie bym pojechał na takie praktyki... A co ciekawe nikt z naszej szkoły się nie zdecydował tam jecheć, nie wiem czego oni się boją... Ja bym się nie wahał ale niestety ;) . Ale zachęcam wszystkich którzy mają możliwość do takiego wyjazdu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas w szkole powiedzieli, że moga jechać osoby z 2 i 3... bo jeśli chodzi o 4 klasy to nikt im nie zagwarantuje, że po przyjeździe z tej praktyki pójdą sie jeszcze "uczyć" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol I    1
Jestem uczniem szkoły rolniczej i za dobre wyniki w nauce moja klasa dostała propozycję wyjazdu na 3-miesięczne praktyki do nowoczesnych gospodarstw w Niemczech (południowa Saksonia). Wszystko by było ok tylko termin jest od 1 lipca 2009 do 31 września 2009:( Czy może ktoś z was był może kiedyś na takich lub innych praktykach rolniczych??

 

U nas w szkolę też jedzie kilka osób na te praktyki. Sam bym też pojechał, ale tak jak mówisz termin jest do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

dla mnie to glupota nie podejsc do matury!!

Matura zawsze sie przyda nawet jesli nie wybierasz sie na studia!!

Jesli nawet nie chce ci sie uczyc to i tak idz..zawsze moze ci sie udac, po twarzy za to nie dostaniesz ze pojdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziemek256    13

Otóz jest inna sprawa...

U mnie w klasie na początku podchodziło 18/18 a teraz 5/18 podchodzi i wątpię czy podejdą w tym roku...

Nie jesteśmy najlepdzą klasą i polonistka powiedziała że sobie nie życzy żeby ludzie krórzy się przez 3 lata nie uczyli podchodzili do matury, przyżekła, że jak sie nie weźmiemy ostro do nauki to do matury i tak nas nie dopuści - nie postawi pozytywnej ocenki na koniec roku, to ja dziękuje, jak mam przez mature powtażać klase to wole sobie potem do jakieś uzupełniającej wieczorówki iść i może tam się maturkę zrobi...

Jak narazie to trzeba się uczyć do zawodowego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

Jesli bedziesz mial srednia powyzej 2.5 i w tym jeszcze sprawdziany na 2 napisane to mozesz sie klucic jak nie bedzie cie chciala puscic !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziu6011    0

tak czytam wasze posty i zastanawiam sie czy u mnie to w szkole tez nie było bo cos było wspomniane ale narazie ucichło, a wracajac do praktyk to ja mam okazje prywatnie jechac do szwajcarii lub do niemiec i rowniez mam taki termin ze jest najwiecej roboty ale spojrzcie na to z innej strony nie pojedziesz teraz to potem w ogole no chyba ze ma ktos z was takie zajefajne gospodarstwo ze moze pozwolic sobie na pracownika, ja jak tylko dostane sie tam to rzucam polske i jade do niemiec bo potem to juz moze sie nie zdarzyć <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po długiej nieobecności :mellow: Chciałem odnowić ten temat dlatego, że praktyki na rok 2009 zbliżają się wielkimi krokami.... Do wyjazdu pozostało nam tylko 14 dni ;/ Chciałem zapytać czy jest ktos na AF co bierze udział w tegorocznych praktykach w Niemczech w Dolnej Saksonii ?? Pozdrawiam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

No ja teraz nie jade, ale coś tu napiszę :mellow:

otóż w styczniu ja byłem na praktykach zagranicznych ze szkoły,co prawda nie w Niemczech a w Hiszpanii :lol: Było baaardzo fajnie, nie żałuję nic a nic. Pracowaliśmy na plantacji olwiek przy zbiorze i ttroszkę przy nawożeniu. W sumie sie nie napracowalismy bo i pogoda nie dopisywała, to w zamian pracy robili nam wyjazdy po różnych instytucjach państwowych. Dzięki temu zobaczyłem spory kawałek świata. A!!i szkoła mogła wybrać Niemcy nam, ale tam podobno zawsze spory wycisk dostają ;/

No i jedna genialna pamiątka-lot z Legią Warszawa, która wracała akurat ze zgrupowania w Maladze :D

http://legia.com/www/index.php?akt=5530 <ten po lewej to ja:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

Praktyki załatwiła szkoła w ramach programu "Leonardo da Vinci", czyli były one za kasę UE :) z mojej szkoły wyjechały 2 grupy po 18osób+2opiekunów w grupie(hotelarze+kucharze w grudniu, rolnicy w styczniu :D ).Poza tym w trakcie naszych praktyk w sąsiednim budynku była grupa informatyków z Rzeszowa. Firma AC Traductores(http://www.actraductores.com/ )w której mieliśmy praktyki współpracuje tylko z Leo i Erasmus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziudeczek    0

@versus, miałbym do Ciebie parę pytań w sprawie tych praktyk w Hiszpanii

Do jakiej szkoły chodzisz i klasy(profil)

U nas w szkole zaproponowali właśnie wyjazd do Hiszpanii na 4 tygodnie w terminie od 1 lipca do 30 września 2010.

Jestem na profilu Agrobiznes, i ciekawi mnie co będziemy tam robić jedziemy w rejony Andaluzji i podobno w cieniu 50 stopni :D

Być morze pojedzie cała klasa ale to jeszcze nie wiadomo

Nam powiedzieli że najprawdopodobniej będziemy zbierać pomarańczki, truskaweczki lub coś w tym stylu ;)

A jak z hiszpanami spoko są czy bardzo wymagający ?

 

No i oczywiście najlepsze jest to że za darmo wszystko i przewidziane są jakieś wycieczki do Madrytu , Sevilli i jeszcze jakiś ale ni pamiętam nazw

 

PzDr i czekam z niecierpliwością na odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil900830    3

Ja byłem na takich praktykach w tamtym roku w październiku.Praktyki odbywały się w Angli a dokładnie w Plymouth.Byłem miesiąc czasu i wiem ,że Polska nie jest tak do tyłu jak to sobie wyobrażałem.Za dużo by pisać. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kicek1911    0

Jestem uczniem szkoły rolniczej i za dobre wyniki w nauce moja klasa dostała propozycję wyjazdu na 3-miesięczne praktyki do nowoczesnych gospodarstw w Niemczech (południowa Saksonia). Wszystko by było ok tylko termin jest od 1 lipca 2009 do 31 września 2009:( Czy może ktoś z was był może kiedyś na takich lub innych praktykach rolniczych??e na takie praktyki o

 

Właśnie wybieram się na takie praktyki. Mam pytanie jak tam było? Co robiliście? Czy warto jechać? A może

 

ktoś inny był? Proszę o odpowiedź. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sirKonrado    8

witam, mam pytanie odosnie praktyk zagranicznych a dokładnie chciałem zapytac czy ma ktos jakies adresy- kontakty do zagranicznych ferm (głownie bydlo mleczne,ewentualnie miesne,ostatecznie mogą to być konie..)proze o szybką odpowiedz zalezy mi na czasie

z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    30

Byłem na praktykach ze szkoły w Szwajcarji od 01.IV.1996 do 17.VIII.1996, przy hodowli bydła mlecznego. W sumie pojechało nas 7 z naszej szkoły, to były pierwsze praktyki zagraniczne zorganizowane w TMR w Supraślu podlaskie. Ja miałem bardzo dobrze, zawsze siedziałem obok gospodarza dalej dzieci, żona i tak na każdej imprezie. Bo wszędzie mnie brali jak swego. Jak nie chciałem jechać to dawali mi na obiad do restauracji. Bez kitu. Inni koledzy tak nie trafili , jeden mówił że miał bardzo żle, bo po rannym obrządku nie dał rady śniadania przełknąć. Nie powiem że był czas do obijania się, cały czas coś robiłem. Cały garaż mu wysprżątałem i posegregowałem śruby, nakrętki, klucze itp. Chociaż na tamte czasy miał sprzęt o jakim mi się nie śniło w garażu. W każdą niedzielę jeśli pogoda była ładna i nie jechaliśmy nigdzie samochodem, to była rodzinna przejażdzka rowerami na lody. Naprawdę mam miłe wspomnienia z tamtego czasu B)

Moja rada: cały czas pracuj wolniej ale pracuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziolka1224    0

mam pytanie do tych, którzy byli na praktykach w Niemczech, w Dolnej Saksoni, organizowanych przez towarzystwo umiejętności rolniczych z Poznania.

jakie były wasze obowiazki?

czy znacie jakieś dziewczyny, które wyjeżdżały na te praktyki?

i czy wystarczą prawo jazdy na b1 i t?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez Lukash3060
      Przekopałem forum ale nic nie znalazłem w podobnym temacie
      A więc, jak myślicie - na co warto teraz postawić z stosunkowo małym kapitałem ( ok. 20tyś zł) ? Co na wsi może być opłacalne ? Mam 30 ha gospodarstwo ale rodzice świetnie sobie radzą bez pomocy i zastanawiam się nad jakąś działalnością. Pracowałem 3 lata w dużym gospodarstwie jako operator a potem jako kierownik, mam wiedzę w temacie upraw i hodowli bydła mlecznego  Rozważyłem już chyba wszystko i nic nie przychodzi mi do głowy  
    • Przez piotr6340
      To są filmy, które pokazują, jak piękne są maszyny  ;D
       
      http://www.youtube.com/watch?v=65M3I0CKFXs
       

       

       
      http://www.youtube.com/watch?v=xv8Z0expUjs&NR
       

       

       
      http://www.youtube.com/watch?v=qot3JNGqKdQ...related&search=
       
      http://www.youtube.com/watch?v=QTLlvdCnKLs&NR
       

       

       

       

    • Przez kostka_plewa
      Witajcie, 
       
      Słyszałam, że Polagra Premiery to prawie jak Hanover (gdzie na razie jeszcze nie dotarłam:) Dlatego chcemy z narzeczonym się wybrać. Widziałam, że jest możliwość otrzymania dofinansowania dla grup jeśli zbierze się 15 osob. Może ktoś jest chętny na wyjazd? 
×