Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rabit500    12

Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.

Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Spróbuj skalibrować skrzynię poniżej zamieszczam opis kalibracji 

 

W uproszczeniu do wiekszości NH i Ford. 
-zagrzany olej(ok 15 min) 
-wyłączyc silnik 
-wszystkie dzwignie skrzyni na środek 
-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik 
puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja) 
silnik na ok 1240 obr 
-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy) 
nacisnąc zająca i trzymać 
-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa... 
jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk. 
-to samo do żółwia. 
-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec. 
na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprzegieł. Ale z diswiadczenia wiem że ciągnik działa nadal niezle aż do 220. 
WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZygiJabko    0

Witam panowie. Potrzebuje. Dobrej pomocy i rady.  W New holand Ford 82 40 mam problem. Koputer nie podejmuje. Kalibraci. Skrzyni.  Na głównym wyświetlacza. Pokazuję. 6 .4 .1 kam. A natym bocznym okienku. 8350 hour. Prosił bym o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez bernijol
      Witam. Jak w temacie. Jsk zlikwidować luzy w kolumnie kierownicy c360? Wiem że temat wałkowany ale mam kilka pytań. Mianowicie. Ogólnie wiem że luz się w tym ciągniku likwiduje się poprzez odkręcenie w przekładni kierowniczej pod kolumną nakrętki zaślepki (taka duża chyba ponad 30mm)a następnie poprzez wykręcanie śróby (u mnie na ampul)likwidujemy luz. Przynajmniej u mnie w tej kolejności to idzie. Tak. Co jeśli śruba już jest wykręcona na max? A luz jeszcze troche jest? Gdzieś wyczytałem że trzeba ją wykręcić całkiem i coś tam podłożyć. To prawda? Problem taki że tej śruby na ampul co to ją się wykręca i luz ginie u mnie całkowicie wykręcić nie mogę. To tak ma być? Dojdzie do pewnego momętu i stop. Proszę o porade jak co gdzie podłożyć żeby ten luz ustąpił. Z góry dzięki za porady. Pozdrawiam. 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj