Polecane posty

rafik256    22

Np. po to żeby mieć filtr o odpowiedniej przepustowości, zeby pompa cały czas miała odpowiednią ilość oleju a nie chodziła na pusto bo filtr więcej nie puszcza. Tak samo jakbyś jeździł z zapchanym filtrem powietrza. Silnik będzie pracował tylko jaka będzie miał "moc" i jak długo tak pociągnie. Identycznie jest z tym filtrem i pompą. Poza tym czy przypadkiem filtr od dafa nie jest silnikowy?? W środku jest papierowy czy metalowy? Zaoszczędzisz 100 zł na filtrze a później wydasz 10 razy tyle na nowa pompę. ciekawe jeszcze jak wyglada wydajność pompy na tym filtrze?? pewnie nie da się osiągnąć tych 55l/min.

 

Sprawdził ktoś to wszystko?? czy może dzieje się to na zasadzie: pasuje od dafa i jest tańszy kilka zł to zakładamy bo teraz wszystko jakoś się kręci. Ciekawe co będzie za ten 1000 czy 2000 mth.? Wtedy może się okazać że zaoszczędzone na filtrze pieniądze nie wystarczą na paliwo żeby jeździć po części do skrzyni...

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

W sumie na dluższą metę to napewno sie nie nadaje ten filtr, ale w moim przypadku to jest potrzebny tylko do rozgrzania oleju w skrzyni, zeby dobrze spuscic z brudem jaki sie znajduje na dnie.

Ostatnio po dluzszym postoju odpalilem ciagnik i po 10min zapchal sie filtr kontrolka sie zapalila+cala hydra przestala dzialac. Spuscilem olej, odkrecilem rowniez pokrywe z filtrem zobaczyc co sie dzieje, przy okazji dostrzeglem dosc duzo brudu na dnie a najwiecej w pokrywie od walka przedniego napedu gdzie umieszczony jest waz ssawny pompy.

 

Przy okazji mam jeszcze pytanie do tych co widzieli nowe tarczki hamulcow, jakiej sa grubosci okladziny? Mam teraz dobry dostep do nich i tak mniej wiecej widze w jaki stanie sa, przynajmniej na krawedzi zewnetrzenj i wygladaja na dosc cienkie moze milimetr okladziny ktora podobna jest do miedzi.

 

Moge wrzucic dosc dobre zdjecie jesli ktos bylby w stanie +/- ocenic zuzycie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

ogólnie to powiem ci że tych okładzin nie jet aż tak grubo max 2 mm także nie wiem ale powinny chyba pochodzić trochę jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

Witam! jak najlepiej sprawdzić grubość tarcz hamulcowych? jest do tego jakaś specjalna pokrywa? czy trzeba sie dobierac od strony koła i to wszystko odkręcać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Najlepiej to zaczac od odkrecenia kola i skonczyc na tarczy ;) a tak powaznie nie sprawdzisz grubosci okladziny bez rozkrecania, z reszta okladzina raczej sie nie sciera, tylko po jakims czasie odkleja od tarczy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

to u mnie już się chyba odkleiła. Filtr cały czas się zapycha i widać w nim kawałki takiej okładzin. Bedzie trzeba sie za to zabrac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

U mnie tez tak bylo, filtr caly czas sie zapychal i byly kawalki okladziny, chyba czeka Cie wymiana tarcz ;) pewnie i docisk trzeba bedzie wyrownac :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

duzo jest roboty przy wymianie tego? na co zwrocic uwage podczas wymiany? jakies doswiadczenia z tym zwiazane?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Ja wiem czy duzo, z ojcem robilismy to bodajze niecale dwa dni na spokojnie, najgorzej zwolnice zdemontowac, w koncu to "kawalek zelaza" ;) najbardziej trzeba uwazac na oringi uszczelniajace docisk, o ile bedziesz go wyciagal :rolleyes: Wedlug mnie prosta robota :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Ostatnio (MF 3085) pojawiło się dużo opiłków w oleju i filtrze a wszystko działa, hamulce hamują i pytanie skąd te opiłki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Hamulce będą działać jak tarcze nie będą miały okładzin jedyny dodatek do działających hamulców do będzie zgrzyt przy ostrym hamowaniu z dużej prędkości i wspomniane opiłki a te z kolei bezszelestnie zaczną wykańczać pompę zatykać elektrozawory i dopiero jak to będzie uciążliwe zaczniesz na poważnie szukać ale wtedy bedzie za późno na uratowanie pompy, albo nawet na jednej się nie skończy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Tarcze hamulcowe są dobre bo wczoraj i dzisiaj zdejmowałem zwolnice żeby tam zajrzeć, do ręcznego też zajrzałem i tarcze wyglądają na dobre, jutro zajrzę jeszcze do tylnego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj