tommot003

ile motogodzin wytrzyma t25

Polecane posty

tommot003    0

ile motogodzin wytrzyma t25a zanim potrzebny bedzie remont silnika?

piszcie ile Wy macie w swojch władkach motogodzin i co robiliście (jaki remont)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ale głupie pytanie ;) u jednego wytrzyma 10 mtg a u drugiego 4tys mtg z kąd możesz przewidzieć ze ci sie silnik nie rozpadnie po kilku mtg po remoncie


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
ile motogodzin wytrzyma t25a zanim potrzebny bedzie remont silnika?

piszcie ile Wy macie w swojch władkach motogodzin i co robiliście (jaki remont)

4000 mth wymiana pierścieni, końcówek wtryskiwaczy, panewek korbowodowych , teraz ma 7000 mth i jeszcze dobrze ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

Kolega ma bodajże 10000 lub coś powyrzej i jest po dwoch kapitalkach ja obliczam że u niego pochodzi z 5lat przy jego jeżdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
do GoRAL1

wału, tlokuw i cylindrów nieruszałeś?

na jakim oleju jeździsz???

Gdy był nowy jeździłem na zachodnich, pózniej na naszych typu cc i lepszych. Dwa razy urwały się śruby od koła zamachowego i raz walek posredni skrzyni biegów ,to przez opony od 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFJD    2

Sąsiadowi padł po 3500mtg ja mam już prawie 2000 i silnik nie ruszany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0
Gdy był nowy jeździłem na zachodnich, pózniej na naszych typu cc i lepszych. Dwa razy urwały się śruby od koła zamachowego i raz walek posredni skrzyni biegów ,to przez opony od 330

ja mam 4250mth i też opony od c330 i śruby od koła zamachowego jeszcze mi się nieurwały a strzynia niebyła ruszana

(Te opony od c330 to fajna sprawa ja mam jeszcze dodatkowo obciążniki na kołach tynych od c 360 jest bardziej przyczepny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

U mnie silnik wytrzymał coś koło 4000mth i padł na dobre bo pękł wał korbowy. Wtedy pszeszedł remont kapitalny. Dostał nowy wał, cylindry, tłoki, pompe oleju, panewki, korby. Po 200mth znowu pękł wał :angry: ale na szczęście nic sie więcej nie rozwaliło wtedy. Zrobiny był jeszcze raz od nowa i tak chodzi do tej pory. Ma teraz 5500mth. Nie bierze oleju ani nic sie z nim złego nie dzieje. Jeszcze przy 5000mth pękła jedna głowica. To tyle przy silniku. Skrzynia nie była ruszana od nowości poza przerobieniem jej na dwuwajchwą. Byly wymieniane sprzęgła 3 lub 4 razy, raz pękła pochwa zwolnicy no i w zeszłym roku zrobiłem układ kierowniczy od podstaw i układ hydrauliczny też praktycznie w całości nowy był założony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej okolicy wielu osobom zdarza się że urwie się wał korbowy nawet we Władimircach które mają mały przebieg niektórym właśnie po dwa razy.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Mi ani razu sie nie urwał wał.(odpukać w nie malowane).A co do Zwojnicy to ma nową i pochwe też mam nową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

u mnie kolo 6000MTG mam ale mi licznik stał, tata zrobil ale po kilku latach tą przekładnie obrotomierza, ale dostawał, 10 lat w snopowiązalce, do dzis w pługu i innych przedtem jeszcze siewnik, rozrzutnik, i wszystk oprocz kombajnu do pyr, prasy i rotacyjnej (od czego był SKR) Teraz olej hla mi litrami i należy mu sie kapitalka, no i raz wał szlifowany 4 lata temu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

sasiad kupil xx lat temu nowke rusinka i po pol roku zatral silnik bo jezdzil z rotacyjna.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rider    4

Mój ma 9500mth, bez remontu kapitalnego, rocznik 1978, pierwszy egzemplarz z dwoma dźwigniami zmiany biegów. Pod koniec lat 80-tych były wymienione tłoki i cylindry, chociaż były dobre ale Dziadek się uparł :). Poważnych awarii nie było, moim zdaniem ciągnik nie do zajechania, jeszcze dłuuugo popracuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Mój władek miał 10600 mtg jak mu remont robiłem czyli wstawiłem prostro po regeneracjio silnik a awarie miałem takie ; ;)

1 łożysko t tarcza sprzęgła się rozwaliła

2 gdy jezdiłem rozdrabniaczem trawe urwało się koło zamachowe przed tym było słychać letkie stukanie

3 wyleciało 4 ząbki z trybu w skrzyni biegów

4 No niestety ale władek przywalił mojego dziadzia w lesie jak wyrywał szczype ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
W T25 licznik jest na 4 cyfry a ty napisałeś ze masz 10600 chyba ci sie pomyliło z 1060 mth.

wiem Że miał powyzej 10000 tysięcy mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

A ja mam już prawie 6 tys i nic kompletnie nie było robione, chociaż widać że już troche pobiera oleju. :)


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Witam.

Taty Władimir ma przerobione ponad 15 tyś mth !!! szok!! , a teraz czeka na remont kapitalny czyli wał, tłoki, itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Witam.

Taty Władimir ma przerobione ponad 15 tyś mth !!! szok!! , a teraz czeka na remont kapitalny czyli wał, tłoki, itd.

Tyle mth na robił na usługach, zeby wróciły tamte czasy to bym jeździł drugim ciągnikiem. T25 to zaajje*****sty ciagnik drugi po 30-stce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

ile????? nie no to już na prawdę rekord. Słyszało się o 7-8 tysiącach ale nie 15 :) tylko pogratulować udanego modelu. Mój jest z 81 roku ma ok 6 tyś ale swoje w warsztacie już przestał. Ważne jest też to co podczas nabijania tych motogodzin było robione...!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianCar    0

Witam ... ja jestem tu nowy i przepraszam za wszystkie nie dociągnięcia za jakie uda mi sie zrobić :) Posiadam w swoim garażu Władka w którym licznik moto godzin nie chodzi od kąd go kupiłem a mam go ponad 15 lat .

Wiem że dużo roboty to nie kosztuje ale jkoś nie moge sie zabrać za to :)

Mam do was pytanie .... Ile litrów ropy spali wam władek i ile mniej więcej robicie na na tych litarch ropy motogodzin :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

T-25+ pług UG 2 skibowy podczas podorywki spalił niecałe 10L ropy. Zrobił 3mth i zaorał 0.5ha piachu na 3 biegu i 0,6ha gliny na 2 biegu na głębokośc około 14cm.


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nomad    0

ja mam 4250mth i też opony od c330 i śruby od koła zamachowego jeszcze mi się nieurwały a strzynia niebyła ruszana

(Te opony od c330 to fajna sprawa ja mam jeszcze dodatkowo obciążniki na kołach tynych od c 360 jest bardziej przyczepny)

 

Witam

Zainteresowała mnie informacja na temat obciążników, czy nie zużywają się wtedy szybciej zwolnice. Posiadam obciążniki od C-355 i też bym chciał go dociążyć. Czy mógłbym prosić o więcej informacji na ten temat (tzn chodzi mi o szpilki) jak to wygląda od strony technicznej. Za wszelkie informacje z góry dziękuje i pozdrawiam.

 

A tak przy okazji mój "władek" z 1987r. ma 3500 mtg. Wymieniany był wałek poprzeczny w skrzyni, wymieniłem w tym roku taśmy hamulcowe oraz tuleje wahacza i na osiach kół przednich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj