pawel

C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

Polecane posty

exploode    8

Panowie, a jak wygląda sprawa w przypadku awarii silnika/pompy, kiedy tracimy ciśnienie w układzie kierowania ? W przypadku serwa jest szansa doholowania do domu (sprawdzone). Jeśli chodzi o orbitrol, to z wyczytanych opinii wydaje się, że pozostaje nam jedynie laweta. Co ciekawe, przeglądając dostępne orbitrole, natrafiłem na informację, że część z nich umożliwia skręcenie nawet w przypadku braku ciśnienia w układzie. Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem - holowanie ciągnika z uszkodzonym silnikiem, który posiadał układ na orbitrolu ? Myślę  że jest to dość istotne dla tych którzy posiadają pola oddalone od Swoich gospodarstw.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

Holowałem, jak padł silnik. Trzeba było się nieźle nakręcić, ale powoli dało radę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Nie ma żadnego problemu z holowaniem ciągnika na orbitrolu bez odpalonego silnika. Orbitrol posiada pompę ręczną która starcza na kierowanie ciągnikiem, po prostu ciężko ale bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Witam załozyłem nowy orbitrol z granitu do 1222 i sie przycina ten orbitrol i dodam ze jak rusze kierownica to dalej sam skreca . Orbitrol predzej miałem orste 160 tylko mi strasznie ciekł ale po za tym wszystko było ok pompa tez jest nowa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

witam wszystkich naprawiał ktoś serwo ursusa na własną rękę ???bo ma kilka pytań czytałem ten post związany z zaworkem co jest w środku serwa i w moim przypadku ciężko się kręci kierownica jak doda się gazu jest trochę lżej a na wolnych obrotach ciężko się kręci i tak działa z skokami jaka może być przyczyna możę ktoś z was miał podobny przypadek ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

ja bym stawiał na padniętą pompe w twoim przypadku, badałem kiedyś też temat tego zaworka rozebrałem wyczyściłem i nawet zamieniłem z innego starego serwa bo był w lepszym stanie i było może poprawy z 5 %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

zaworek jest doby na zbiorniczku zaraz za zaworkem ma 8mpa czyli 80barów ciśnienia wydaje pompa a na samym serwie na wolnych obrotach nie ma prawie nic jak sieooda gazu to rośnie do 50 barów i to wszystko może być jakieś uszczelnienie w serwie co utrzymuje ciśnienie chyba że sie mylę że całe ciśnienie jest wyrzucane w nadmiar czy gdzieś do serwa i sie tak cieżko kręci nie wiem tylko tak myślę ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

według mnie masz za małe ciśnienie na pompie bo jesli dobrze pamiętam to powinna mieć 12 mpa  i według mnie to wina pompy będzie u ciebie, ale może niech innisię wypowiedzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

wiesz zawór na zbiornika otwiera się przy ciśnieniu 8Mpa tzn 80barów to ja ma ciśnienie dobre tak myślę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

Jestem w trakcie przeróbki serwa na półserwo. Rozdzielacz skrętu usunięty (ten do którego wchodzi wałek kierowniczy), kulki usunięte, nowy dekielek dotoczony, zawór ze środka tłoka usunięty i zaślepiony, uszczelniacze na tłoku wymienione. Czy to już wszystko ? Chodzi mi o to, że po wyjęciu z serwa rozdzielacza skrętu (tego z wałkiem kierowniczym) w tłoku zostaje taka jakby tuleja z 4 otworami, z bieżnia do kulek ślimaka. Dobrze to widać na zdjęciu pt. "serwomechanizm" zamieszczonym przez kolegę Rjurczyka. Czy tą tuleje też należy usunąć z tłoka ? Może to głupie pytanie, ale wole dopytać przed finalnym montażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

Witam. Mam awarie serwa i chce założyć orbitol i siłownik. Będę sam kompletowal zestaw w agromie ,lecz nie mogę znaleźć czym się różni lapa od zwrotnicy w tym na serwie a na siłowniku. A może da się to oryginalne przerobić. ? Czy jedna muszę kupić lecz gość w sklepie nie wie nic o zmianie tego. Jutro jadę po orbitol i siłownik myślę że w 1000 zł się zmieszcze.

Edytowano przez sobol91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Chodzi Tobie o oś napędzaną ? Było w tym temacie o tym wąsie (łapie) musisz przekopać cały temat .Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Poszukaj w temacie ludzi którzy to zakładali i napisz do nich na PW , może ktoś pomoże i pomierzy , ja przerabiałem 385 bez napedu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Na orbitrolu dźwignia zwrotnicy jest chyba właśnie krótsza od tej z serwa bo siłownik jest przy samej osi i na krótszej dźwigni jest lepszy skręt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

No dziś kupiłem. Orbitol . Uchwyt ,siłownik ,walek orbitola,sworznie do silownika.Zostały węże śruby i ta lapa dopiero będzie na piątek chciałem stara przerobić lecz nie wiem o ile. Ale wydaje mi ze że musi być krótsza i bardziej podgieta. No ale okaże się.cala operacja nie przekroczy 1000 zł i w razie reklamacj jadę 20 km do sklepu .

Edytowano przez sobol91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

Koledzy jak ustawić siłownik ? Ustawić kola prosto i pół silownika wysunąć. Czy jakaś jest różnica w skrecie. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    30

Jak zakładałem u siebie to skręciłem kołami maksymalnie w lewo (oczywiście 4x4) a siłownik maksymalnie wysunąłem ale bawiłem się tak dlatego bo nie miałem dziur w moście troszke młodsze już mają dziury więc się przykręca i po problemie:)


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    71

nowy orbitrol zalozony, pompa tez nowa, probowalem z zaworem, bez zaworu. ciezko chodzi... doslowanie tak jak na serwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziamonek    0

witam, zamierzam kupic cały zestaw do wspomagania do ursusa 1224. na allegro jest duzo firm. poradzicie mi cos? i rozbieżnosc cen jest od 1200 do 1700. co mam kupic????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    30

nowy orbitrol zalozony, pompa tez nowa, probowalem z zaworem, bez zaworu. ciezko chodzi... doslowanie tak jak na serwo...

 

A jaki olej ? jaki orbitrol dokładnie 

P.S pompe jak kupowałeś to była ciasna jak dziewcica czy luźna chodzi o to czy rękąją kręciłwś czy nie  ? 

witam, zamierzam kupic cały zestaw do wspomagania do ursusa 1224. na allegro jest duzo firm. poradzicie mi cos? i rozbieżnosc cen jest od 1200 do 1700. co mam kupic????

Ja kupiłem do swojej 1014 ten najtańszy od sklepu dla rolnika narazie drugi rok bez problemu, mam od nich też do zetora i również miło pracuje ,ten droży to pewnie dają osłony na przewody zegar itp ?


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
    • Przez ursusikc330m
      Witam,ciężko się kieruje kierownicą w moim 1634 orbitrol był robiony i dalej to samo
    • Przez tom31
      Miał ktoś podobny problem ze wspomaganiem w 1224?Otóz sytuacja wyglada nastepujaco,podczas długiej pracy ciągnikiem od czasu do czasu kierownica zrobi sie twarda [jak by ciagnik był zgaszony nie idzie ukrecic kierownicą] a koła samoczynnie skrecaja w prawo i lewo siłownik wymienione uszczelnienie bo pierwsze podejrzenie ze przepuszcza drugie pompa przy obrotach silnika 1500 pokazuje 100bar a przy 1000 800 czyli cisnienie prawidłowe.Czy to wina orbitrola bo raczej pompa odpada bo cisnienie ma,Miał ktoś kiedys podobną usterke?Podzielcie się spostrzezeniami mysle ze chyba najlepeij bedzie zacząc od wymontowania orbitrola i dania go do sprawdzenia w jakimś zakładzie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj