Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak czytam ten temat od początku jedni chwalą orbitrol drudzy serwo ja osobiście miałem 8011 serwo i teraz mam 12145 orbitrol 

 w 12145 się sypie  i go przerobie że bedzie w kabinie bez tych drążków i krzyżaków pytanie pasuje jakis wspornik na orbitrol do kabiny z innego modelu czy trzeba samemu wspawać cos   ??

 

Opublikowano

No dziś kupiłem. Orbitol . Uchwyt ,siłownik ,walek orbitola,sworznie do silownika.Zostały węże śruby i ta lapa dopiero będzie na piątek chciałem stara przerobić lecz nie wiem o ile. Ale wydaje mi ze że musi być krótsza i bardziej podgieta. No ale okaże się.cala operacja nie przekroczy 1000 zł i w razie reklamacj jadę 20 km do sklepu .

 

Witam! I jak to jest w końcu z tą łapą,jest  krótsza od tej orginalnej-oco chodzi z tymi wąsami.Proszę o odpowiedz.

Opublikowano

Witam, jaką grubość ma ścianka przedniego mostu , bo zamierzam założyć orbitrol i przykręcić mocowanie do mostu, nie spawać, chce gwintować... , czy jak ktoś już tak robił, czy przy gwintowaniu miał rozebrany cały most? chodzi mi o opiłki , żeby nie na paskudziły w moście.

 

Druga sprawa, bo muszę przymocować ta przystawkę w tym miejscu , gdzie jest to zwężenie na moście , by w wózek się oś zmieściła, jak rozwiązać w tamtym miejscu dystanse by mocowanie siłownika było równo przykręcone?

 

Trzecie pytanie: czy lepiej zastosować szpilki i nakrętki, czy normalne śruby?

 

Czwarte pytanie : dochodziły mnie słuchy, że do takiego wspomagania pasuje siłownik z bizonka , a dokładnie z hedera , gdzie owy siłownik służy do wysuwania motowideł, czy to prawda? mają taki sam skok co te sprzedawane w sklepie "do wspomagania" ?, bo mam taki z bizonka siłownik na stanie , to bym już miał mniej wydatku, bo i siłownik mam i orbitrol, przewody też się znajdą, więc mi mocowania zostaną do zrobienia i takie pierdułki z tym wspomaganiem związane.

 

Prosiłbym bardzo o niezwłoczną pomoc, bo jak wiadomo w pole jeszcze by trzeba uderzyć, a na tym serwie jest totalna porażka :( , czy wolne czy najwyższe obroty, nie można skręcić kierownicą, co jest bardzo uciążliwe przy nawracaniu na polu :( Chciałbym to zrobić jeszcze, bo mam akurat rozebrany przód, bo pompa wody mi szlak trafił i od razu pompę wtryskową wraz z wtryskami dałem do regeneracji, ciągnik stoi itak to w międzyczasie śmignąłbym ten orbitrol do jakże pięknej mej dwunastki hehe :) prosze o szybka pomoc, w środę musiałbym już mieć wspomaganie gotowe.

Ja zrobiłem to tak ,wyrównałem uskok na belce mostu płytką z blachy 16mm którą przyspawałem ,drugą płytkę z blachy 16mm podspawałem pod spod mostu i na to przyszła ta przystawka od siłownika która została obspawana i przykrecona na trzy śruby .Chciałem tylko przykręcić bez spawania ale most wydawał mi się zbyt wąski,śruby przyszłyby za blisko krawędzi.Oryginalnie chyba był wykonany nadlew w moscie i śruby mogły się bardziej zagłębić.Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.A orbitrol zamontowałem pod kierownicą,wydaje mi się to rozwiązaniem lepszym ,bo gubi się te krzyżaczki na których przeważnie są luzy

Jak zakładałem u siebie to skręciłem kołami maksymalnie w lewo (oczywiście 4x4) a siłownik maksymalnie wysunąłem ale bawiłem się tak dlatego bo nie miałem dziur w moście troszke młodsze już mają dziury więc się przykręca i po problemie:)

Koledzy

Czy macie moze zdjecia jak zamontowaliscie ten wspornik silownika do osi? Jestem wlasnie na etapie zakladania orbitrolu i nie mam niestety otworow w osi. Prosze o pomoc i wskazowki.

Czy trzeba odjezdzac przednia osia czy mozna to zrobic na ciagniku?

Pozdrawiam

post-23077-0-85647900-1500066488_thumb.jpg

Opublikowano

Mam podobnie wykonane jak arab też dałem od dołu blache tyle ze ja jej nie spawałem a jebałem sie na sruby :) Ten ich wspornik od siłownika w połowie została przyspawana blacha zeby dobrze dolegał i tez wywircenie dziur chwile ci zajmie bo dosyc ciasno tam :) Pamietam ze po jednym dniu pracy zaczał sie troche bujać to go na odcinku 5 cm przyspawałem do osi i juz jest git :)

 

Opublikowano

Ja spawałem migomatem i już jeżdżę 2 rok i się nic nie dzieje

  

Mam podobnie wykonane jak arab też dałem od dołu blache tyle ze ja jej nie spawałem a jebałem sie na sruby :) Ten ich wspornik od siłownika w połowie została przyspawana blacha zeby dobrze dolegał i tez wywircenie dziur chwile ci zajmie bo dosyc ciasno tam :) Pamietam ze po jednym dniu pracy zaczał sie troche bujać to go na odcinku 5 cm przyspawałem do osi i juz jest git :)

No ale odjezdzaliscie osia od silnika czy nie?

Opublikowano

Panowie

Osobiscie nie lubie jak ktos szuka rozwiazania problemu na forum i w razie jego braku nie dzieli sie z reszta uzytkownikow swoim rozwiazaniem.
Zalaczam wiec zdjecia sposobu w jaki zamontowalem wspornik silownika.
Dodam ze na zdjeciach gdzie wspornik lezy na kratach mozna zobaczyc, ze dospawalismy do niego plaskownik i zostal jeszcze przykrecony do osi od spodu. Niestety nie mam zdjec od spodu. Mam nadzieje ze sie to komus przyda.
Mocowanie jest zamontowane pod katem poniewaz tak jest w oryginale.
Uzylem blachy 12mm.

post-23077-0-27034900-1508067094_thumb.jpg

post-23077-0-91361400-1508067124_thumb.jpg

post-23077-0-04100600-1508067143_thumb.jpg

post-23077-0-62034200-1508067166_thumb.jpg

post-23077-0-56255700-1508067189_thumb.jpg

Opublikowano

Hej.

Chcę przerobić układ wspomagania w mojej c-385 żeby pracował na orbitrolu a nie na tym wadliwym serwie. Kupiłem dzisiaj przednią belkę z siłownikiem i wszystkimi mocowaniami. Brakuje jedynie orbitrolu.  Przejrzałem internet i widzę że dedykowany do tych ciągników jest orbitrol 160 cm3.  Z tego względu, że mam  w domu orbitrol 100  moje pytanie brzmi czy taki się nada do tego układu? Jak wpłynie to na działanie? Orbitrol który posiadam to

Sauer- Danfoss OSPC 100 ON, 150N1173

Opublikowano

Na dniach chce sie zabrac za przeróbke wspomagania. Powiedzcie czy zostawiac ten oryginalny zawór koło zbiornika? Nie wiem czy ten mój orbitrol  posiada wbudowany zawór.

Opublikowano

Wczoraj dokonaliśmy przeróbki na orbitrol. Od razu został zregenerowany cały przód. Założony został orbitrol o którym pisałem wyżej i siłownik który kupiłem z demontażu (oryginalny z kompletu wspomagania na orbitrol do ursusa). Do tego nowe przeguby osiowe i kontowe oraz pozostałe pierdoły. Układ został zalany świeżym boxolem. Niestety po złożeniu wszystko działa ok, tzn nic się nie przycina, orbitrol dobrze reaguje na zmianę kierunku lecz ciężko się kręci. Ciągnik stoi na twardym, bez tura i obciążników lecz na wolnych obrotach ledwo co się skręca kierownica. Jak dodam gazu jest lepiej, ale to nie to co powinno być.  Dla sprawdzenia podłączyliśmy zasilanie orbitrola bezpośrednio z pompy pomijając zawór lecz to nie przyniosło żadnej zmiany. Obecnie jest wykręcona pompa bo chciałem dać ją gdzieś do sprawdzenia.. Poradźcie gdzie szukać przyczyny? Pompa? orbitrol? a może jest za cienki przewód który wychodzi z pompy?(został fabryczny) . 

  • Like 1
Opublikowano

To były jedne z najlepiej wydanych pieniędzy na ten traktor. Mam je od 2013 roku i w porównaniu do serwa to lżej się kręci, nie ma wycieków i oleju nie trzeba dolewać oraz przód nie jest ubabrany w oleju.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
Dnia 25.05.2018 o 20:49, ursus1991 napisał:

Wczoraj dokonaliśmy przeróbki na orbitrol. Od razu został zregenerowany cały przód. Założony został orbitrol o którym pisałem wyżej i siłownik który kupiłem z demontażu (oryginalny z kompletu wspomagania na orbitrol do ursusa). Do tego nowe przeguby osiowe i kontowe oraz pozostałe pierdoły. Układ został zalany świeżym boxolem. Niestety po złożeniu wszystko działa ok, tzn nic się nie przycina, orbitrol dobrze reaguje na zmianę kierunku lecz ciężko się kręci. Ciągnik stoi na twardym, bez tura i obciążników lecz na wolnych obrotach ledwo co się skręca kierownica. Jak dodam gazu jest lepiej, ale to nie to co powinno być.  Dla sprawdzenia podłączyliśmy zasilanie orbitrola bezpośrednio z pompy pomijając zawór lecz to nie przyniosło żadnej zmiany. Obecnie jest wykręcona pompa bo chciałem dać ją gdzieś do sprawdzenia.. Poradźcie gdzie szukać przyczyny? Pompa? orbitrol? a może jest za cienki przewód który wychodzi z pompy?(został fabryczny) . 

Dziś skończyłem montować wspomaganie i mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, ale ciężko
Co było przyczyną? Jak sobie poradziłeś z problemem.

Edytowane przez FantasticMrF
zduplikowany tekst

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v