pawel

C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

Polecane posty

tadzio    11

siemano ja niedawno założyłem na orbitrol do c 385 bo serwo już nie reagowało. orbitrol od bizona, siłowniki gościu produkuje do ciągników, przewody i pięknie się kręci, nie za duży skok kierownicy nie za mały jak w orginale się kręci przy serwo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sap    5

Witam chciałem sie was zapytac czy u was tez strasznie ciezko sie kieruje kierownica na niskich obrotach na serwomechanizmie ? u mnie jest tak ciezko ze wogle prawie sie nieda skecac na niskich obrotach , czy mozna to jakos zmienic ??

jaki lejesz olej?? zmień na rzadszy nap. LH 32 napewno trochę pomoże....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

witam czy mozna zalozyc wspomaganie na orbitolu do ursusa c385 jaka to cena i czy dalej będzie miał taki sam promień skretu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Promień skrętu bez zmian a cena zależy czy będziesz kupował nowy siłownik i orbitrol czy używane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Promień skrętu zależy od długości drążka. Sąsiad ma w Zetorze 16245 za krótki drążek i żeby skręcić np z drogi polnej w drugą wąską drogę ustawioną pod kątem 90 stopni i większym to musi skręcić, wycofać i jeszcze raz skręcić. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert93    1

Orbitrol przy ciagniku ursus C-385 sprawuje sie bardzo dobrze skręt jest praktycznie taki sam :mellow: no i oczywiście oprator jest zadowolony z prowadzenia, serwo miało taką wade że sie przycinało i to przy cofaniu było troche wkurzające bo trzeba bylo wtedy przegazować i operator troche musiał sie namęczyć a więc orbitrol to dobre rozwiązanie moim zdaniem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Mógłby ktoś wstawić zdjęcie wspomagania na orbitrol, chodzi mi to jak wygląda sprawa założenia drążka i siłownika skoro przód bez napędu ma tylko jeden "wąs" przy zwrotnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Dołączam się do tematu. Też chcę przejść na orbitrol w 912. Proszę o jakieś fotki z umiejscowienia poszczególnych elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

właśnie jak ktoś ma zrobione wspomaganie na orbitolu bez przedniego napedu to prosze o fotki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Orbitrol przy ciagniku ursus C-385 sprawuje sie bardzo dobrze skręt jest praktycznie taki sam :) no i oczywiście oprator jest zadowolony z prowadzenia, serwo miało taką wade że sie przycinało i to przy cofaniu było troche wkurzające bo trzeba bylo wtedy przegazować i operator troche musiał sie namęczyć a więc orbitrol to dobre rozwiązanie moim zdaniem :lol:

W Z10145 mamy serwo - żadnego przegazowywania nie muszę robić.

W MTZcie jest orbitrol. Sorki ale wolę serwo jakie mam w Zetorze.

Serio, ten orbitrol to nie jest taka super sprawa tylko większość ma rozwalone serwa bo nie dba o to i myśli że z orbitrolem będzie super itp. Ogólnie jeżeli serwo działa poprawnie to nie widzę sensu wymieniać na orbitrol. Ja bym się skusił na orbitrol w zetorze tylko wtedy gdy chciałbym wstawiać klimę bo wtedy napęd klimy łapałbym pod sprężarką powietrza a tam obecnie idzie wałek od układu kierowniczego.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Do ciągnika bez napędu nie ma sensu zakładać orbitrolu.Lepiej serwo wymienić za 400 zł i po kłopocie Przeróbka z serwa na orbitrol wyniesie przynajmniej z 1,5 zł albo lepiej.

Ja w tamtym roku zakładałem do 1224 [z napędem]sam orbitrol a serwo zostało, [założyłem z deklami] to wyniosło 1000 zł a założenie siłownika to drugi 1000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Trochę przesadziłeś z tymi cenami. Siłownik kosztuje 250zł, mocowania siłownika koło 200, orbitrol 600. Więc całość nie powinna przekroczyć 1500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert93    1

W Z10145 mamy serwo - żadnego przegazowywania nie muszę robić.

W MTZcie jest orbitrol. Sorki ale wolę serwo jakie mam w Zetorze.

Serio, ten orbitrol to nie jest taka super sprawa tylko większość ma rozwalone serwa bo nie dba o to i myśli że z orbitrolem będzie super itp. Ogólnie jeżeli serwo działa poprawnie to nie widzę sensu wymieniać na orbitrol. Ja bym się skusił na orbitrol w zetorze tylko wtedy gdy chciałbym wstawiać klimę bo wtedy napęd klimy łapałbym pod sprężarką powietrza a tam obecnie idzie wałek od układu kierowniczego.

Bo ja cie rozumiem z tym serwem ze masz dobre i ze za czesto sie nie psuje to po co ci orbitrol ale jak bys mial dawac serwo 2 -3 razy w roku do mechanika to wiesz ja to jest to juz lepiej zalozyc orbitrol i miec spokój

 

Jakies zdjecia tego orbitrolu mam to wstawie na mój profil i mozecie sobie obejrzec :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ja mam podobnie, odkąd założyłem Tura to 2-3 razy do roku serwo do remontu i cieknie dalej pomimo tego że już nawet zalewam gestym olejem. Policzyć wszystko to dawno przekroczyło 2 tys. a myślałem że oddam do regeneracji i problem z głowy. Na allegro jest całe wspomaganie ale do ciągnika z napedem za 1,5tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Naprawde panowie serwo odkąd kupiliśmy zetora nie było robione, nikt tam nie zagląda poza tym że jak go kupiliśmy to wymiana filtra i płynu i tyle.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert93    1

No Nikita_Bennet zgadzam sie z tym że przy zetorze serwo jakos lepiej sie sprawuje ale przy osiemdziesiatce stale sa jakies problemy czy dbasz czy nie policzysz remonty serwa ktore ci sie psuje co jakis czas to juz za to masz nowiutki orbitrol i sprawa załatwiona;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Dowiadywałem sie w sklepie to kompletne wspomaganie na orbitol kosztuje 1590 + drążek poprzeczny. Więc sporo. Myślę czy aby samemu nie zrobić serwa bo dopóki ma olej kręci się bardzo lekko jedynie wycieki to problem a za kilka uszczelniaczy zapłace grosze. Co myślicie o tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na orbitrolu znacznie lżej kręci się kierownicą ale jeśli jest wystarczająco dla ciebie to chyba rachunek jest prosty i wystarczy naprawić serwo. Swoją drogą u mnie serwo z turem chodzi 9 lat i działa, nie kręci się tak lekko jak na orbitrolu ale nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Półserwo załóżcie - wtedy jest i serwo i orbitrol, dobre rozwiązanie, nie trzeba siłownika i nic nie trzeba zmieniać przy drążkach itp, montujesz orbitrol a potem wężę idą z orbitrola do serwa i dalej po staremu. Tylko to tam w serwie trzeba coś zmienić. Poprostu eliminowany jest drążek od kierownicy do serwa i to dużo daje. Kręci się paluszkiem. I serwo wytrzymuje przy turze jakies 4-5 lat ale naprawdę dużo ciągnik robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To jest jest serwo bez orbitrola.Ale trzeba dać na wymianę stare serwo i dogadać się o tamto. Przeważnie nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
    • Przez ursusikc330m
      Witam,ciężko się kieruje kierownicą w moim 1634 orbitrol był robiony i dalej to samo
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj