Zaloguj się, aby obserwować  
Andrzej10

C330 Przejście linki od obrotów w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andrzej10    2

Witam. Ciapek z 69 roku miał rozlecianą linkę od obrotów, mój Tato stwierdził że i tak nie potrzebne i zdjoł pancerz podczas kapitalki kilka lat temu. Niedawno jak chciałem zapodać linkę okazało się że jest to przejście zapchane. Tutaj się pojawia moje pytanie jak to przepchać/wydobyć korek. Samej rurki się nie da wyjąć bo konieczne by było zdejmowanie kolumny kierowniczej, a rozbierać skrzynię ciut za gruba robota. Czy jak napsikam tam jakiegoś penetratora np CX80 czy jakieś odrdzewiacze Wurtha nic się nie stanie skrzyni? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Witam. Skrzyni nic się stać nie może, bo linka nie wchodzi do skrzyni. Ona jest zamocowana w obudowie sprzęgła i jeżeli tam wpuścisz odrdzewiacz to nic się nie stanie. pozdrawiam. Wesołych świąt i powodzenia w nowym roku:)

 

Jeszcze jedno. Jest tam niewielka możliwość, że środek dostanie się do skrzyni, ale czy naprawdę sądzisz, że ta ilość środka odrdzewiającego, który ma też właściwości smarujące, zaszkodzi 25 litrom oleju? Nie sądzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

W sumie fakt. Ja mam takie naleciałości z samochodu że jak coś się zmiesza to odrazu do wymiany. No to od jutra zaczynam drążyć. Pozdrawiam Wesołych Świąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej10    2

Okazało się że chyba w rurce siedzi sobie radośnie nadal kawałek linki więc jest drobny problem. Czy jest jakiś w miarę prosty sposób na wyciągnięcie tej rurki bez konieczności rozbierania połowy ciapka? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin68    7

ja bym znalazł pręt wsadził tak daleko aż dojdzie do tej starej linki i do pręta przyłożył mocny magnes i spróbował wyciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

Tak tylko że linka siedzi sobie jakieś 10 latek nie ruszana i raczej był by problem. Dlatego pytam jak całość wyciągnąć bez rozbierania całego uklładu kierowniczego. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

moja 330 to ma napęd licznika/linki z prawego boku przed skrzynią-obudowa sprzęgła i tam się nie dostaniesz przez żaden układ kierowniczy. Tylko po rozpołowieniu, tego nie rozbierałem ale z zewnątrz jest śruba i można rozkręcic ale czy się nie rozpadnie i da się złożyć to niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

No moja to sam początek produkcji czyli 69 i chyba ciut jest przejściówką z C328. U Ciebie zapewne jest ta krutka linka a u mnie musi po za pancerz wystawać jakieś 25 cm. Wejście jest umiejscowione dokładnie poniżej prawego wyjścia z kolumny kierowniczej. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Doradźcie mi Forumowicze jaki zestaw do podnośnika kupić droższy z dwoma gumowymi i jednym metalowym niby wzmacniany czy tradycyjny na cztery metalowe.  Jakie są wasze opinie co do tych zestawów ?
      https://allegro.pl/oferta/polski-wzmacniany-tlok-cylinder-podnosnika-c-330-9083969136
      https://allegro.pl/oferta/cylinder-podnosnika-tlok-pierscienie-c330-8996840778
       
      Pozdrawiam.
    • Przez qamil
      Witam.
      Mam na oku ciągnik   c330  z 1982  w fajnej wydawałoby się cenie,   lecz    po włączeniu wałka wom   czuć tak jakby silnik  dostawał obciązenia.     CZY to oznaka zatartego jakiegoś łożyska. czy spotkał ktoś taki problem?
      Pozdrawiam
    • Przez patataj_
      Witam, w trzydziestce przybywa mi dosyć szybko przybywa mi ropy w oleju. Staje się starszy I ma zapach ropy. Silnik na wiosnę przeszedł remont (nowe panewki, pierścienie i glowica zrobiona. Zaczęło się to dziać po tym małym remoncie. Ktoś wie którędy może przedstawiać się ropa do oleju? Pozdrawiam
    • Przez Korals
      Witam 
      Chciałbym się zapytać czy muszę wymienić liczniki w podanych wyżej ciągnikach czy można je jakoś naprawić? Podczas prac polowych liczniki przestały wskazywać obroty silnika oraz ,,nabijać" motogodziny. 
      Zdjęcie dla uwagi 

    • Przez 36O
      Czy ktos z was robil kapitalke ursusac-330/28??? chodzi mi o kapitalke calego ciagnika zaczynajac od silnika konczac na tyle:P ile gdzies wydaliscie na czesci??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj