Zaloguj się, aby obserwować  
gumis45

6620 SE

Polecane posty

jaro    166

Pod klapką zaraz za suwakiem podnośnika znajdują się dwa pokrętła jedno jest właśnie od szybkości reakcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

3 w poniedzialek przyjedzie serwis do wymianu oleju po 100 mth i wtedy wszystkiego sie dowiem


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

To się przygotuj finansowo i psychicznie na ich wizytę jak zobaczysz rachunek.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Eee,nie będzie aż tak tragicznie u mnie było 1052 zł(brutto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

panowie nie bylo zle

panowie serwisanci bardzo mili


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

wymienili oleje,przesmarowali caly ciagnik i to kosztowalo chyba 1200 zl

a co do ha to mam 32 narazie


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

continental 520/70/38 420/70/28

mozna bylo wziasc jeszcze szersze ale tata obawial sie ze nie wejdzie w bruzde


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

ZA Wąskie!!! takie ogumienie to ja mam przy 1634 (tył 20,8-38 przód 420/65-28)oram 5x40cm i bez problemu tył mógł byc by szerszy nawet 580


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Zależy jaki mas zpług jak 50 cm na skibe to spox. ale jak 40cm to bym sie zastanawiał. chociaż dzis widziałem JD 8520 z 7-obtotowa George-besson miał napewno 50cm na skibe ale opony z tyłu 710 a przód 650 i nie iwdziałem żeby przygniatał świerzo zaorana glebe nie zauważyłem tez na pługu poszeżacza bruzdy. ale pierwsza skiba leciała daleko bo szybko orał:) ja bym szerszej jak 600 przy 40cm na skibe nie założył


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simel    0

ja mam 6620 premium i nie nazekam bo to porzadna maszyna i w moim 5 skibowych obracanym kvernelandzie radzi sobie dobrze.a co do cen serwisu to jest drożej niż w mercedesie:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

A mnie JD poprostu niekreca:)z całym szacunkiem uwazam je za bardzo dobrew ciagniki zaraz po Fendt drugie w Europie a na świecie pewnie nr 1. a najbardziej z JD to podoba mi sie nowa sreia 7020 podobna do 8020 ale z taka odważnym desingiem i super wykreconymi parametrami ale mimo to poprostu nie chce JD. Ale sa gusta i guściki a ja mam przeważnie na odwrót niz wszyscy:) nie żebym do konca życia chciał jeżdzic 1634. bo takim kamikadze to ja nie jestem.


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Podobnie mnie JD nie kręcą. 7020 seria jest najładniejsza. Do 6020 kabina troche nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol I    1

A ja mam John Deere 6620SE i też jestem z niego zadowolony:=)ale co do serwisu to sie z tobą zgodze simel tyle kasy za olej to rozumiem no a za robocizne jeszcze w dodatku za droge sobie liczą, kiedy mieli tylko olej przywjeść i to podrodze!


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol I    1

Mam już go 2 lata i z większych awari miał tylko wymiane chłodnicy bo fabrycznie miały wadę.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj