Zaloguj się, aby obserwować  
gumis45

6620 SE

Polecane posty

gumis45    1

Niezła maszyna mam ją od lutego.jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    1

Ile dałeś ?


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    15
Ile dałeś ?

podstawowe pytanie polskiego rolnika :D też jestem ciekaw ???

ile ponad 200tyś ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

No dobra cenę już znamy to teraz może trochę detali

możesz napisać jaki jest jego rzeczywisty uciąg (co ciągnie na jakiej glebie) no i ile przy tej okazji puści paliwa przez komin. Jaką masz w nim skrzynię i co o niej sądzisz.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

kosztowal 230 brutto z dodatkami za kase czyli 14 obciaznikow,fotel pasazera,grzalka bloku silnika.

narazie ciagnal ciezkie brony 4m jedno pole wazy 100 kg a jest ich 4.kupione sa do niego plugi Overum X Celesior ale narazie nic nie robily.przy tym lyknal 12,6 ale praca ubywała.za 2 godziny uprawiłem 6h.wierzcie albo nie.skrzynie ma power quad.pola były różne suche mokre tam bylo najwiecej frajdy bo tonal ale bron nie podnosilem i tak ciagnal kolega C-385 na radialkach sie zawiesil a moj 6620 nic sobie nie robil.ogolnie niezle sie jezdzi ale jeszcze lepiej byloby gdyby to bylaby wersja premium skrzynia power shift os tls i kabina amortyzowana czyli full opcja.pozdro dla wszystkich rolnikow.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

To masz skrzynię zwykłą PQ bez automatu, 4 biegi pod obciążeniem czy wersję auto. Czy zakresy pracy pozwalają na maxymalne wykożystanie jego możliwości. Wydaje mi się że JD w porównaniu z innymi markami ma "mało" biegów poza ursusem. Możesz mi jeszcze napisać jak jest z tym skrętem czy rzeczywiście mieści się w 10 m.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

mam wersje 6 ze sprzeglem i 4 pod obciazeniem.dokladnie jescze nie wiem bo tylko nim skrudzilem a tak poza tym nic ciezszego narazie nie robil.moim zdaniem ma wystarczajaco duzo biegow bo 24 wystarczy ale mogloby byc wiecej.mocy tez ma duzo.ze skretem tez nie probowalem ale mam male pola i jak jest revers to bez roznicy czy ma maly czy duzy skret.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

Znajomy też miał JD z 24 biegami i mówił że wystarcza mimo że niektóre mają nad 50. Ale tyle biegów to chyba po to żeby miało się co psuć :-). Ale ogólnie to nie narzekasz jeszcze. Wypytuję bo sam zastanawiam się nad jakimś 120 konnym 6800 ewentualnie 6900 lub 7600. Może coś się trafi w dobrej cenie.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

wiesz narazie to on ma dopiero 80 mth tak ze nie ma sie co psuc.

ojciec byl w fabryce w manheim i przez to wybral jd.w tej wycieczce brali udzial rolnicy ktorzy dobrze wypowiadali sie na temat marki jd i dlatego wybor padl na niego.

fendt jest duzo lepszy tylko kasa tez wieksza.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

z tego co wiem pierwszy to koszt okolo 1600 po 100 mth

a nastepny chyba po 250mth 1400 o ile pamietam

gwarancja jest tylko na rok to pozniej sam bede wymienial

serwisanci wcale nie sa tak dobrze ewyszkoleni jak nam sie wydaje


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

znajomy za pierwszy przegląd w 6520 premium zapłacił 2000 zł a ja w MF 4270 700 zł a po 250 mth zapłaciłem 360 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

wiesz kazdy kupuje wedlug swego uznania

ja jestem przekonany tylko do classa jd i fendt

ojciec pokombinowal i pol ceny pierwszego przegladu wliczyli w cene ciagnika


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Wiadomo że kupuje się wg uznania ja też teraz po 3 latach jazdy MF nie kupiłbym go tylko coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

to masz go od nowosci a na co glownie narzekasz


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

na spalanie tak samo jak znajomy na JD 6520

 

 

mam go od nowości ma 1010 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

w testach w gazecie jd zajmowal drugie miejsce a fendt pierwsze

jd palil 17l przy plugach o ile pamietam i w tym sie ma zmiescic


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

W tym JD 6520 nie starcza mu zbiornik na dzień orki z ibisem 4x48 mnie w mf tak samo 200 litrowy zbiornik jest za mały powinien być z 250 - 300 litry tylko jd ma lepszą charakterystyke silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

ja slyszalem ze ibis to ciezki plug ktory ciezko orze zalezy jeszcze w jakich ziemiach tak jak u mnie co sa ciezkie to 1614 z 4 ibisem nie dawala rade wierz albo nie w piasku to wiadome ze uciagnie a u mnie jest redzina i zwiezle gleby ciezkie do orki 1222 5 skibowym czasem musialem wrzucic 1-4 nawt 3

teraz mam overum 4 obrotowego i niby ma isc lekko.gadalem z gosciem co ma taki traktor i plug jak ja ciezkie ziemie i ma niby isc po zniwach sie okaże


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

ziemie mam od 2 do 4a blisko jest do gliny z 1/3 to czarnoziemy takie klejące się do pługa

 

np orka 7,5 ha pod pszenice ibisem 4 x48 +MF 4270 130 litry przez 7 godzin

 

orka 9 ha pod buraki 160 litry przez 9 godzin pług tur 120 B 5x40

 

obie działki były zalane wodą przed żniwami także było dość mokro jak orałem pod buraki to ciągnik na dołkach slizgał się prawie w miejscu stawał musiałem pług na podnośniku podrywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol I    1

ja mam 6620 SE zrobiłem nim 1680mth . pod koniec gwarancji płyn z chłodnicy wycieka i nadal cieknie bo nie chcą mi jej wymienić chciaż ta serja miała wadę fabryczną, piszczy hydraulika. Na gwarancij wymienili mi uszcelniacze na siłowniku skrętu ciekł już po 700mth , rewers szarpie , poppka poliwowa padła bo styk elektryczny w niej nawalił wymienili na nową a skasowali 100% a powinni 75% w pierwszym roku. A z miski olejowej silnika kapie olej. A CO JEST NAJLEPSZE JAK ZADZWONIŁEM NA SERWIS BO HYDRAULIKA OPADA TO POWIEDZIELI ŻE TEN TYP TAK MA PRZY TYM PRZEBIEGU, coś strasznego . strzeszcie się bo jak już kupicie to wasz problem, diler to przyjedzie ale sprzedać drugi.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

jeśli chodzi o ibisa nie polecam go podobno mają pod złym kontem ustawione skiby stawiają większy opór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

jelonka kupilem w rolmechu w radymnie

narazie nie mam zadnych problemow tylko podnosnik wolno troche podnosi

ogolnie jest git


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny    0

napewno masz gdzis tam jakas regu;lacje szybkosci

podnoszenia ;];] posszukaj dobrze;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj