Skocz do zawartości
Ziomek1994

Ursus C-330 - wygłuszenie kabiny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
pawlus224    1476

pewnie, ze tak :)

kazda kabine mozesz wygłuszyc i ocieplic , ale najpierw wypadałoby szyby załozyc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomek1994    3

wiem oraz drzwi moj dziadek zawiaz wygial a szyby to od kamieni jak kosilem lake powybijalo.A co najlepsze byloby do wygluszenia kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlus224    1476

do wygłuszenia to by się przydała jakas mata / włoknina samochodowa :)

ja w 3p wszystkie dziury objechałem pianką montazową, a małe szparki np. między drzwiami a ramą silikonem. Zwolnice zabudowałem blachą->steropianem->wykładziną ale w 330 wystarczy moim zdaniem ocieplic,a wygłuszac to chyba nie ma sensu,bo i tak tylny most jest cichy :)

 

P.S. spójż do kolegi @celeronik i zobacz jak wyciszył URSUSA 3512-> http://celeronik.fotosik.pl/albumy/167359.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Będzie, ale jeśli zakładasz samochodówkę musisz je odizolować od masy, tzn. obsadzić w jakimś drewnie albo gumie bo będzie ci się zwarcie robiło. Tylko musisz mocne radio z mocnymi głośnikami zamontować, bo w porównaniu do 3512 było kiepściuchno słychać w 330 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1476

kilku użytkowników na AF w 330 ma zalożone ;) nawet jest filmik na YT , ale musisz poszukac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Tez mam taka kabinke ;) uszczelnic ja mozna pianką montarzową przyciąc i pomalować bedzie estetycznie ;) wygłuszyć mozna ja matami filcowymi (ja mam tak w 360) na to dywaniki i tez estetycznie, a szyby to różnie do tej kabiny od 70-80 za przednią po ok. 50 za drzwi i boki a ceny tylniej nie znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Ja mam radyjko w C-330 możesz zobaczyć zdjęcia w mojej galerii

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery.html&...ch&mid=4933

 

A na temat wygłuszenia też coś pomału kombinuję już uszczelniłem podłogę tam gdzie są hamulce i sprzęgło, założyłem tylną szybę tylko muszę jej jeszcze tył zabudować i z przodu uszczelnić te dziury co są na drążki bo niekiedy strasznie po nogach ciągnie ;) A radyjka w C-330 da się słuchać tak do 1800/2000 obr/min wyżej może być problem ale i tak dla mnie to 2000 obr/min to jest norma staram się tego nie przekraczać ;)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=Zx8R0fwO0rI - a tutaj jest filmik z podorywki i bronowania C-330 gdy słuchałem radia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1476

o właśnie twój filmik miałem na myśli @c330ursus ;)

 

coś drogie te szyby u was ;) ja płaciłem za przednią do 3p 55zł a wydaje mi się , że jest większa niż w kabinie 330. Ale to pewnie zależy od firmy- ja mam hart-szot czy coś .

 

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Bo to zawsze tak jest nie zależy od tego czy szyba jest duża czy mała, cena zalezy tylko i wylacznie od producenta i od miejsca gdzie ją sie kupi ;) w jednym miejscu polski kosztuje np. 50 zl a w drugim ta sama z tej samej firmy 80 wszystko to loteria i kaprys sprzedających ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Sorry za OT ale nie chcialem zakladać nowego tematu. Mam pytanko poniżej jakiego ciśnienia oleju zapala się kontrolka ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorianie    0

Witam wszystkich,

Mam mały problem z moim c 330, kiedy przekręcam dźwignię startera rozrusznik kręci i jeżeli silnik zaskoczy to wszystko jest o.k. Schody zaczynają się wówczas kiedy silnik z jakiegoś powodu nie zaskoczy wtedy puszczam dźwignię startera a rozrusznik kręci nadal a powinien się chyba zatrzymać. Zatrzymuje się dopiero wtedy kiedy odetnę mu dopływ prądu odłączając klemy od akumulatora. Czy ktoś z forumowiczów mógłby pomóc mi rozwiązać ten problem? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Znalazłem opakowanie od czujnika oleju do 30 a więc z tego co tam wypisali to ciśnienie załączania wynosi 0.05 do 0.12 MPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Na 100% masz zepsuty automat ten pod rozrusznikiem :D Ja też tak miałem i wystarczyło lekko uderzyć kluczem w automat i sie wyłączał, kupiłem nowy automat i śmiga do dziś. Proponuje ci kupić nowy automat bo na dłuższą metę takie możesz zepsuć rozrusznik jak tak będziesz go przytrzymywał na odpalonym silniku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Potwierdzam teorię kolegi c330ursus. Po prostu skleiły się styki w wyłączniku elektromagnetycznym. Można go rozebrać i przeszlifować styki jednak jest to rozwiązanie na krótką metę (stosowane było w porzednim ustroju z powodu braku części zamiennych).

Najlepiej kupić nowy koniecznie oryginalny REMY (dawny ELMOT).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Jak już będziesz z tym robił to możesz też przeczyścić ten włącznik rozrusznika pod deską rozdzielczą :P możesz go rozebrać i przemyć benzyną ekstrakcyjną i pędzelkiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Marek7536
      Witam potrzebuje wymiarów teleskopów gazowych szyby tylnej w c330,jeśli ktoś w swojej c330 posiada takie teleskopy w kabinie to proszę o wymiary,bo chce do swojej kabiny takie założyć.
    • Przez Czosneek
      Witam, chcę podjąć się pomalowania kabiny, błotników, maski oraz silnika z tylnym mostem w C-330, ogolnie całego ciągnika, i teraz mam do was pytanie, po tylu latach eksploatacji silnik jest czarny od brudów i smarów. czym to wyczyscić? jakieś specjalne środki czy moze inny sposób? i jaki kolor na silnik z tylnym mostem, dokładny kod oraz Maskę i błotniki. 
      Dodam że silnik ma być z mostem szary, a maska i błotniki żółte. tylko chcę dokładne kody lakierów, dziękuje z góry
    • Przez Majster71
      wiecie może jakie miały kolory c-325,c-328 i pierwsze c-330 :rolleyes: jestem tu nowy.pomożecie??
    • Przez pablo21
      Czy opłaca się kupowac kabinę tzw Komfortową do mojego Ursusa C-330.? Kabine miałbym zamiar kupić na wiosnę ,a na zimę lub wiosnę 2010r Ciapek pójdzie na sprzedarz. I właśnie nie wiem czy wydawać na kabinę te 2500zł (bez błotników) czy zostawić stara. Bo wiadomo że nowsza kabina jest szczelniejsza i może jest w niej troche ciszej.
      Czy potem przy sprzedarzy wezmę więcej kasy za ciapka z kabina oryginalna czy dużą "komfortową"?
       
      Kabina "komfort"
      http://www.agrofoto....image84785.html A taką kabinę mam w ciapku
    • Przez c330ursus
      Mam obrotomierz w ursusie C-330 i przełamała mi sie w nim skazówka mam już nową ale nie wiem jak rozebrać obrotomierz. Jest tak kilka śrubek powiedźcie które wykręcić żeby czegoś nie urwać ani nie rozebrać za dużo Głównie chodzi mi o zdjęcie plastikowej pokrywy tylnej.
×