Zaloguj się, aby obserwować  
piotruuuu

10540 problem ze skrzynia

Polecane posty

piotruuuu    0

sie macie ludziska. Mam nastepujacy problem w moim zetorze dzieja sie dziwne rzeczy ze skrzynia a mianowicie przejezdzałem na jesieni przez krzaki i zauwazyłem ze od tamtej pory wajcha od zmiany biegow lata jak "zyd po pustym sklepie" i jest niemozliwe przełaczanie biegu z 3 na 2 np gdy ciane przyczepe i musze zredukowac, skrzynia zgrzyta i nie da sie wsadzic 2 wiec nie che jej calkiem zje..c. pytam was moze ktos cos doradzi co mogło sie stac nie ma u mnie w okolicy mechanika ktory znał by sie na tym wiec wszystko musze robic sam, dodam ze nic sie nie urwało przynajmniej ja nic nie widze -- po przejechaniu przez krzaczory aha skrzynia 3 biegowa i 2 stopniowy przyspieszacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

ale ty tylko przejezdzales przez te krzaki czy je wyciagales??

Moze jak wyciagales to spaliles sprzeglo czy cos z tarcza...Ale jak przejezdzales i o nic nie zachaczyles to nic nie powinno sie dziac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Wcześniej miałem Zetora 105 40 i działo mi się tak samo. Prowadzaliśmy do mechaników i nikt nie potrafił tego naprawic. W końcu zdecydowaliśmy się go sprzedac.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotruuuu    0
ale ty tylko przejezdzales przez te krzaki czy je wyciagales??

Moze jak wyciagales to spaliles sprzeglo czy cos z tarcza...Ale jak przejezdzales i o nic nie zachaczyles to nic nie powinno sie dziac...

tylko przejezdzałem bo wyjezdzałem z lasu z przyczepa drzewa i skonczyła mi sie droga bo nie w ta skreciłem ale nie było jak zawrocic i musiałem przejechac przez tarniny. A mam go już 8 lat i wszystko było dobrze zadnych problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Nie mam pojecie..Ale wydaje mi sie ze na 99% to nie jest tego przyczyna ze ci skrzynia szwamkuje... przeciez nawet jesli galezie troche "podrapaly" ciagnik to npewno nic skrzyni nie moglo sie chyba stac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2
Nie mam pojecie..Ale wydaje mi sie ze na 99% to nie jest tego przyczyna ze ci skrzynia szwamkuje... przeciez nawet jesli galezie troche "podrapaly" ciagnik to npewno nic skrzyni nie moglo sie chyba stac...

Też tak sądze. Dużo ludzi narzeka na te skrzynie.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356
sie macie ludziska. Mam nastepujacy problem w moim zetorze dzieja sie dziwne rzeczy ze skrzynia a mianowicie przejezdzałem na jesieni przez krzaki i zauwazyłem ze od tamtej pory wajcha od zmiany biegow lata jak "zyd po pustym sklepie" i jest niemozliwe przełaczanie biegu z 3 na 2 np gdy ciane przyczepe i musze zredukowac, skrzynia zgrzyta i nie da sie wsadzic 2 wiec nie che jej calkiem zje..c. pytam was moze ktos cos doradzi co mogło sie stac nie ma u mnie w okolicy mechanika ktory znał by sie na tym wiec wszystko musze robic sam, dodam ze nic sie nie urwało przynajmniej ja nic nie widze -- po przejechaniu przez krzaczory aha skrzynia 3 biegowa i 2 stopniowy przyspieszacz

Moim zdaniem siada ci synchronizator albo coś ze sprzęgłem - może wysprzęglik do wymiany. Przyczyną na pewno nie był przejazd przez krzaki. U mnie jak siadł synchronizator to na początku nie zgrzytała jedynka a później dało jej się w ogóle włożyć. Mam model 8540 z 4 skrzynią i półbiegami ( 1 stopień ). Jak coś to pisz na gg to pogadamy na ten temat


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Pewnie synchronizatory siadają. Może sprzęgło nie tak jak trzeba wycisnąłeś i troszke Ci tryb od synchronizatora ogoliło. Nie wiem sam do końca co może być. Może skonsultuj się z jakimś dobrym fachowcem. Pewnie wątpliwości zniknął.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj