marcint19

New Holland seria TD5000

Polecane posty

pic2ek    5

yanki faktycznie masz rację z tą osią. ale 5030 tez dobra cena :)

Edytowano przez pic2ek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

jak do tura to mokre by było lepsze i rewers hydrauliczny bo taki niby ma być a nie elektro-hydrauliczny, warto by było dopłacić. No wiadomo cena też swoje robi ale czasami odżałować i lepiej dołożyć. I noga by co chwilę nie latała na sprzęgło. Ja mam JX ale drugi raz bym go nie kupił bo mało wygodny jest dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

yanki to dobra cenę dostałeś :)

Edytowano przez pic2ek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

I jakie tam będziesz miał wyp. w tym 5010?? :) i ile się ceni od nowego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

wyposażenie; klima,pneumatyka, opony 320 i 380, boczne stabilizatory przetykane na bolce, obciążniki przód 6 szt., 4 światła robocze z tyłu, cena 110 tys. zł brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Rewers hydrauliczny jest w 82 i 95 KM.

W 60 i 72 KM póki co nie ma.

Dzisiaj miałem okazję pojeździć TD5050 - 95 KM z hydraulicznym rewersem - bardzo fajnie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

To posiada mokre sprzęgło :)

Edytowano przez Kristaps

,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIotrek425    0

Proszę o szybką podpowiedź. Zamówiłem New Hollanda TD5030.. Jednym z elementów dodatkowego wyposażenia ma być szerokie ogumienie.. Dziś byłem obejrzeć traktor, bo stoi już u dealera i czeka na montaż tura i wydaje mi się, że coś wąskie ma te koła (nie mogę nigdzie znaleźć kartki z informacją jaki rozmiar tego szerokiego ogumienia miał być).

Czy rozmiar 420x85x34 przód i 340x85x24 jest ogumieniem niestandardowym do tego ciągnika (szerokim)?? Proszę o szybką weryfikację.. Pozdro, Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Z tego co kojarzę to jest ogumienie standardowe jak na te moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

W case JX mogą byc taki koła:

 

Kod: 01

Przód: 12.4R24 (320/85R24)

Tył: 13.6R38 (340/85R38)

 

Kod: 02

Przód: 13.6R24 (340/85R24)

Tył: 16.9R34 (420/85R34)

 

Kod: 03

Przód: 360/70R24

Tył: 460/85R30 (18.4R30)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ogumienie to standardowe max new hollandzie można mieć 480 tył a 360 przód ale nie jestem pewein co do tego przodu ale tył napewno mógł byc taki.

 

A jeśli chodzi o td5010 to sam posiadam takiego nie narzekam na niego bardzo dobry ciągnik ale jak ktos powiedzial ze spalaniem w lekich pracach mało pali a jeśli pujdzie w cięzką orke to i spali u mnie aktulanie pracuje z pługiem 3 * 35 niekiedy jak rozkrece pług to 3*40 to na cięzkich ziemiach to naprawde ma co robić obroty strasznie latają i wtedy pali jak smok ale jak jest średnia ziemia to i zapinam do niego 4*35 i też daje rade. akurat tak się trafiło że koło mnie mają kilka modeli tych ciągników jeden ma td5020 i bardzo go chwali ze i w plug jak i w innych pracach mało mu pali i jest mocny a następnie ma td5030 ten już nnrzeka że mu bardzo dużo pali nawet 15litrów i tak własnie słyszałem zę te 82 konne bardzo dużo palą bo mają taki silnik jak i 60konny ale mam tez wrażenie że ten ciągnik u niego za bardzo dostaje bo pracuje w pługu 4*45 to jest za duzy sprzed do tego ciągnika i agregacie uprawowym 4,5 m i dlatego chyba tyle pali. A co do konfortu to nie jest aż taki zły mi akurat wygodnie sie nim jeździ nie porównanie do c- 360 czy jakiegoś innego ursusa bo NH jest 100 razy wygodniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek1    40

A czym sie rózni rewers elektrohydrauliczny od hydraulicznego moze mi ktos to wyjasnic bo niewiem :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

W obu przypadkach sprzęgło jest mokre, sterowane rozdzielaczem hydraulicznym ale w rewersie hydraulicznym rozdzielacz jest sterowany za pomocą linek, ręcznie a w rewersie elektrohydraulicznym rozdzielaczem steruje cewka elektryczna i sterowanie idzie od dźwigni czy guziczka poprzez kabelki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwosz11    0

Mam pytanie czy jest jeszcze produkowany NH T5000 chodzi mi o 5040 albo 5030 jako główny w gospodarstwie na 20 ha ziemi ciągle przychodzi bo kupujemy po 1 h rocznie . Bedzie pracował z prasa , rozrzutnikiem 8 TON i pługiem zagonowym 4x 40 cm . jak jest ze spalaniem czy opłaca mi sie kupic t5030 czy t5040 ? i jaka cena tych dwóch :) bo wiem jaka cena Case JX ale ładniejszy jest NH :) bardziej mi sie podoba a dilera niema w poblizu ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Dziwne że bierzesz pod uwagę serie "T" i JX od case te cięgniki są dość rozbieżne cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

No no fajny sprzęt a jak sprawuje się w pracy z turem ??

Edytowano przez kamin60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Witam, olej w silniku co ile godzin zmieniacie?? w książce piszą że co 500 bodajże, chyba że w ropie jest siarka to częściej, a diler znów mówi że co 300, a wy co ile zmieniacie?? NH TD5030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj