marcint19

New Holland seria TD5000

Polecane posty

ursuss    16

Jak jest z awaryjnością tych modeli bo się zastanawiam nad 5020 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal2703    0

Zamierzam kupić NH TD5030 82km z turem. bylem dzis na skladnicy w Płońsku gdzie same new hollandy (masa sztuk!) i tam bardzo usilnie namawiają do tura AGROMASZ Ł-106 1650kg. Ja do tej pory obstawialem tura z polmotu 5 lub 6 ale skoro tak duzy dealer namawia na AGROMASZ-a to moze warto go posłuchac. doradzcie mi panowie. ma ktos z was moze tura na tym ciagniku? i w ogole jak sie sprawdza tur w NH TD5030? nie chwieje sie przy sporym obciazeniu? (jak proxima)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Ja mam td5030 z ładowaczem tylko hydrametu też o udźwigu 1650 i fajny zestaw bardzo zwrotny... Tylko do ładowacza weź sobie obciążniki na tylne koła bo jak nie to będzie tyłek latał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunia    0

ja bym wam doradzał serię t5000 ja biorę t5050 i płacę za niego 163000pln brutto. też się zastanawiałem nad td5000 ale zrezygnowałem bo są one w dużej części mechaniczne a t5050 jest lepiej wyposażony i lepiej wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

tak samo mój kolega bierze NH T5030 w Płońsku i też go namawiali na tego tura. Ja myśle że oni nie mają po prostu co z nimi robić i wciskają ludziom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minik89    0

Mam td5030 z turem 16 hydrametu. Super sprzet w tym przedziale cenowym, oszczedny w paliwo, zwrotny. Co do tura koniecznie obciazenie. Osobiscie mam 350 kg i do obornika wystarczajace ale do kamienia i ziemi za malo. Mysle zeby odlac z betonu z 800kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

ile Ci pali ten ciągnik przy pracy w turze i innych lekkich pracach na mth lub na godzinę zegarową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

mi NH TD5050 spala niecałe 5l/mth w transporcie, jak dla mnie to nie jest dużo jak na taką moc, a jeździmy przeważnie z gazem w podłodze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

to pytanie było do użytkownika: minik89

Edytowano przez semos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Można w TD miec TUZ i WOM bo widziałem taki.

Co do NH trzeba przyznać jedno - rzeczywiście mało spalają co się im bardzo chwali $.

Co do TD - zawsze mając dużo kasy warto rozpatrzyć serie T-5000, jednak jest to już totalnie komfortowa maszynka, jechałem niedawno...wrażenia świetne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Przy lekkich pracach porzadkowych - browar Okocim - 1,5l/mth

Edytowano przez agentczor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

a ja się mogę założyć że td 5010 odpalisz na godzinę i na postoju spali więcej niż 2 litry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Jest jeszcze jedno - 1h nie jest równa 1mth :)

:) Nie wymyślam tego - to są rzeczywiste opinie klientów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Z tego co wiem to w TD mierzone są godziny zegarowe a nie motogodziny.Mój TD5020 aktualnie ma 605 godzin i ostatnio mierzyłem spalanie w transport przyczepa 4,5tony oraz beczkowóz 4,5tys litrów to na 8,5 godziny wypił 33litry paliwa (3,8litra na godzinę) Obroty podczas jazdy 1700-2000 z czego 90% to jechałem na 1800.Z moich obserwacji wywnioskowałem że spalanie spadło po około 550 godzinach średnio o 1litr podczas każdego rodzaju wykonywanych prac.Tak dla ciekawości jak był u mnie serwis na pierwszym przeglądzie to właśnie jeden z mechaników mi mówił że te silniki dopiero po przekroczeniu 500h się ułożą i unormują w spalaniu i widzę że to prawda choć z początku nie chciało mi się wierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

to mogę się założyć że ani na godzinę ani na motogodzinę w 2 litrach się nie zmieścisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

też mi się w te 2 litry nie chce wierzyć, w 3 to jeszcze mogłoby tak być, bo te ciągniki dużo nie spalają, ale 2 litry to trochę przesada <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

pracuję td już kilka lat, fakt że z innym silnikiem, ale w orce to leci 10 bez problemu, a i 15 też spali, a ty o 2 tutaj piszesz, to trzydziestka z czymś takim problem by miała. czy na godzinę czy na moto nadal mogę się zakładać :)

ostatnio jeden z pracowników z wialanu przegrał zakład :) nieznajomość rynku się kłania, trochę poczytać trzeba ponowie z miasta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minik89    0

Mam 150 godzina na swoim i ze spalania jestem zadowolony. Wedlug moich wyliczen przy lekkich pracach jak np tur to w granicach 4,5-5. Panowie ale tez nie przesadzajcie ze 2 litry spali bo nikt tu nikomu nie tankuje ale badzmy realni. Orałem na jesieni plugami 3, wczesniej latal z nimi ursus 3512 to powiem szczerze ze duzo na hektar wyszlo. Nie liczylem dokladnie ile ale ursusem bylo by sporo mniej. Wiadomo ze takie plugi nie do tego ciagnika ale chcialem zobaczyc jak to bedzie. Ogolnie ciagnik oszczedny bo nie oszukujmy sie ale to jest 82 konie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Ja w swoim TD 5050 widze jak wyjade w pole wir w zbiorniku ale i na polu widac że za ciągnikiem coś sie robi, a nie ajk kiedy MTZ+3skibowy to 2 godziny hektar, teraz 1,3ha na godzine tylko śmiech, no spali mi w orce teraz 10-12l na godzine.

W belarce obroty 1400-1600 jakies 5-7l/h.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek    0

szukam użytkowników ciągników marki NH TD5020 lub TD5030 z małopolski. Chciałbym porozmawiać jak się sprawują Wasze sprzęty i poznać opinie użytkowników. Najlepiej by było gdyby była możliwość obejrzenia i wymiany opinii na żywo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

byłem tam i na placu widziałem - bo obecnie mają z tych co mnie interesuje tylko TD5030. Ale ja poszukuje osób które użytkują te ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam TD95D z turem jakby cos pisac odpowiem na wszystkie pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj