Zaloguj się, aby obserwować  
jerzy

Czy warto kupić takiego Zetora 7211

Polecane posty

igorass    33

Szczerze to znam Zetory 7211 powiedzmy na wskroś, i wiem że dobrze utrzymane są w stanie odwdzięczyć się bezproblemową eksplatacją, ale znowu nie ma co ulegać jakiejś paranoi, te 50 tysięcy wiem że jest przykładowe, i właściciel tak naprawdę niewiadomo ile by za niego chciał, ale myślę że 35-40 tysięcy to już jest maks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

pewnie mu padl czujnik obrotomierza,a odpiac linke w zetorze to trzeba prawdziwego fachowca[bo jej niema :) jak by ktos nie wiedzial]cos mi sie nie chce wierzyc w taki stan.przyjechal z agromy,z radosci cos pojezdzili zeby sasiedzi zazdroscili.samo przepalanie,spuszczanie oleju-musial troche pochodzic,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Nom,ja też po przemysleniu sprawy uważam że ciągnik nie jest warty wiecej niz przecietny z tego rocznika.....50 tyś to kupa kasy jak za takiego malutkiego zetorka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Już nie przesadzajcie że jak tyle stał to skrzynia biegów do remontu, owszem zgodzę się że elementy gumowe mogą być do wymiany ale nie skrzynia biegów czy silnik :)

Nie przesadzam, połóż sobie w warsztacie suche łożysko na 20 lat i potem załóż gdziekolwiek, zobaczysz jak szybko sie wysypie. Oczywiście w skrzyni jest olej ale nie pod korek :) Gdyby silnik nie był ruszany to też byłby do roboty, przeciętna tuleja cylindrowa ostro koroduje już po niecałym roku gdy jest niezabezpieczona. Troche wala sie u mnie tego złomu... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Nie przesadzam, połóż sobie w warsztacie suche łożysko na 20 lat i potem załóż gdziekolwiek, zobaczysz jak szybko sie wysypie. Oczywiście w skrzyni jest olej ale nie pod korek :) Gdyby silnik nie był ruszany to też byłby do roboty, przeciętna tuleja cylindrowa ostro koroduje już po niecałym roku gdy jest niezabezpieczona. Troche wala sie u mnie tego złomu... :)

Piszesz o rzeczach które tu nie istnieją. Przecież było pisane, że odpalany i trochę jeździ nim oraz na zimę konserwuje. Co do stanu technicznego, to bym się nie zastanawiał, byleby cena nie była wygórowana.

p.s.

Nikt nie sprzedaje suchych łożysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Z tym zastaniem się części jak długo stoją coś jednak jest. Powiem po swoim przykładzie. moje autko ganiało bez zarzutu, aż do momentu jak dostałem samochód służbowy, wtedy prywatny poszedł i do garażu i jak go zapalałem 2-3razy w miesiącu to max. no i szczególnie po przestanej zimie się zaczęło: spadki napięcia, węże elastyczne, pompka sprzęgła, wiskoza. Co nie wyjechałem to jakaś awaria. Wkurzyłem się sprzedałem, spotkałem po roku kolesia, który kupił pytam się z małym lękiem i jak? A on że cacy i gania nim kupę kilometrów i nie zagląda. A mi jak stal przez rok czasu tak lasowało się wszystko :)

 

No i z tą korozja części mirasek ma trochę rację bo c 330 miałem zalewaną wodą i w zimie jak stała bez wody to tak mi zżarło ścianki tuleji, że woda poszła do oleju no i mały remoncik się zrobił.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil60183    0

Jesli był przepalany to dobrze... Ale cos mi sie nie chce wierzyc ze ma 30mth... jak na 18 letni sprzęt to jest poprostu nie mozliwe... takie jest moje zdanie...


W składzie:
C-330 :)
C-360 :) i
C-360 + TUR :)

Przy kłopotach z c-330, c-360 chętnie pomoge :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Piszesz o rzeczach które tu nie istnieją. Przecież było pisane, że odpalany i trochę jeździ nim oraz na zimę konserwuje. Co do stanu technicznego, to bym się nie zastanawiał, byleby cena nie była wygórowana.

p.s.

Nikt nie sprzedaje suchych łożysk.

Fakt, teoretyzuje. Doczytałem że był odpalany ale nie wiem czy jeżdżony, tak czy inaczej taki postój nie jest zdrowy. Suche łożysko prosto z fabryki raczej nie wyjdzie ale troche przepracowane już być może.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

A ja na Twoim miejscu już bym szukał miejsca zbytu tego Zetorka i mówił taką cenę, żebyś był zawsze zabezpieczony i z hajsem do przodu i od dziadka brał. Jest wielu koneserów którzy chętnie kupią coś takiego w tak dobrym stanie, żeby zacząc nim za kilka/naście lat latac na pokazy :)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33
Nie przesadzam, połóż sobie w warsztacie suche łożysko na 20 lat i potem załóż gdziekolwiek, zobaczysz jak szybko sie wysypie. Oczywiście w skrzyni jest olej ale nie pod korek :) Gdyby silnik nie był ruszany to też byłby do roboty, przeciętna tuleja cylindrowa ostro koroduje już po niecałym roku gdy jest niezabezpieczona. Troche wala sie u mnie tego złomu... :)

No to ja Ci z innej beczki: W latach 80-tych mój ojciec kupił w gdzieś w POM-ie czy nawet przywióizł z Kalisza 3 nowiutkie silniki do Zetora 5011. Postawił te silniki w garażu, przykrył kocem i zostawił tak na jakieś 18 lat kiedy to w naszym Zetorze 3011 skończył się silnik i postanowiliśmy założyć mu ten od 5011, motyw był taki, że silnik który stał 18 albo i więcej lat nawet nie obracany, zapalił bez problemu, chodzi już 4 sezon i słuchanie go to czysta przyjemność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

To mnie zaskoczyłeś :) Na tyle na ile mam doświadczenia to moim zdaniem mało relane, moge porobić fotki rozłożonych silników czy części które jakiś czas były w nieużytku i nadgryzł je ząb czasu. Możliwe że Wasze silniki były w jakiś sposób fabrycznie zakonserwowoane :) To tak na marginesie, trzymajmy sie lepiej tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj