Zaloguj się, aby obserwować  
qqq

podnosnik

Polecane posty

qqq    19

witam.zrobilem tłoka i regulator pod siedzeniem i dalej opada jak sie nagrzeje to masakra 5 sekund i już na dole . co jest????


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

A wszystkie uszczelki zalozyles nowe??

Wydaje mi sie ze byl taki temat juz..albo wiele podobnych..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

wszystkie co do jednej i tłok jest suchy


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

to moze pompa??

nie wiem..za bardzo sie nie znam...ale jak ciagnik jest wlaczony to tez opada czy tylko jak go zgasisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

jak pracuje silnik też opada , praca w polu to męka


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ale podnosi bez problemu tylko nie trzyma ciśnienia :D


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

no wlasnie dlatego moze ze jakas zapadka gdzies poszla sie .... :D zepsula :D i olej daje spowrotem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1
zapadka

No wlasnie zawor a nie zapadka :D

"pomylyło " mi sie :D

ale chyba wiadomo o co chodzi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no to trzeba sprawdzić. ale jak ?


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

to pewnie rozdzielacz ten drugi??? ale co tam może się psuć ???? wymieniłem w nim uszczelniacze i tyle. choć słyszałem że te pompy mają jakieś dociski w środku i mogą puszczać prawda to???


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Gdyby pompa puszczała to byś nie podniósł, bo by nie było ciśnienia jak należy. Ja obstawiam że to będzie zawór na rozdzielaczu od podnośnika, nie jestem pewien bo sam jeszcze nie rozbierałem tego. Ale jak podniesiesz i nie trzyma to znaczy, że zawór jest nieszczelny.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ale który zawór ??? przeciążeniowy???? regulator pod siedzeniem nowy!!


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Nie mam pojęcia. Jeśli rozdzielacz od podnośnika jest stary to sprawdź go.

Nie znam dokładnie jego budowy, bo tam jeszcze nie miałem okazji zaglądać.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

tak mi się właśnie wydaje że to może być on bo regulator jest pod niego podpięty/


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pompa nie ma nic do opadania podnośnika, jej rola kończy sie na podniesieniu. Ale pytanie jak ci podnosi?? Sprawnie szybko, bez wzgledu na temperature oleju jak i obroty??

Jak dla mnie rozdzielacz.

Zawór przeciażeniowy ma nie spowodować przekroczenia cisnienia podczas podnoszenia. Po zablokowaniu rozdzielaczem odcina sie pompe jak i ten zawór. I jesli opad to wina rodzielacza badz siłownika. Skoro siłownik ok to rozdzielacz sie zurzył i puszca na sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

tez mi się tak wydaje , że to rozdzielacz a tym bardziej że był używany z turem.


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No ale jak ci podnosi??

Szybo nawet na małych obrotach i ciepłym oleju?? Bo to też o czyms swiadczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

podnosi podnosi dosyć szybko na to nie narzekam


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Czsem wyrobienie- zurzycie rozdzielacza objawia sie także wolniejszym podnoszeniem oraz dzwignia sama nie odbija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no jak ciepły jest to nie odbije no i deczko wolniej podnosi


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak dla mnie wskazuje ewidentnie na rozdzilacz.

Olej idzie bokiem w sekcji i układ nie maksymalnego cisnienia do wyłaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

teraz będę miał trochę czasu i sprawdzę to


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

witam.trochę zeszło ale nareszcie wymieniłem rozdzielacz i wszystko ok podnośnik trzyma jak głupi :)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj