Skocz do zawartości
News
m44w

Pytanie do posiadaczy ciągników z turami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel6485    234

Ja rownierz niezdejmuje tura Jest to zbede i uciazliwe zajecie a tak wogóle poco go zdejmowć tur zawsze sie przyda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    149

Ja mam Proxime 9541plus z TL220 i tak to go nie zdejmuje bo codziennie sie z niego korzysta. Zdejmuje tylko wtedy jak jedziemy w jakąś dalszą trase i jak robiliśmy kiszonke z trawy, a on chodził z przyczepą i łąki są daleko to tak aby sie lepiej jeździło, ale pod koniec jak pryzma była wysoka to na dwóch kołach brat wjeźdżał. Jednak ten tur to dużo daje jako obciążnik, bo pare kilo ma i jest wysunięte daleko do przodu i to też jest spora różnica wg. obciążników :P

A i jeszcze jak podorywki robiłem to też wtedy zdjołem ;)

ps. zdejmuje się bardzo łatwo i szybko także niema problemu ^_^


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

skiet135    5

My mamy Quicka Q65 i ściągany był tylko przez żniwa jak woziliśmy rzepak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rexxar    0

Ja mam Rollera 70W z ładowaczem firmy Stoll. Nie ściągam go prawie nigdy bo nie potrzebuje. A z błotnikami wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tura przy MTZ 82 juz 10 lat i może ze 2 razy go odczepiałem, ale na krutko, bo zawsze jest potrzebny. A po drugie bez tura i obciążników za lekki jest. Wczoraj założyli mi na Pronara 1025A nowego z Metal-Fachu i o dziwo błotniki nie przeszkadzają, pewnie dlatego, że już wcześniej obniżyłem je.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Heh ja mam Turka na C-330 i tez go wogole niezdejmuje. :lol:


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

Ja mam R6 100 ładowacz stoll i narazie raz go odczepiłem. A błotniki odkręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

ja ma tura przy 330 i rzadko go zdejmujemy głównie jak się gdzieś dalej jeździ lub wywożę szambo bo potem chlasta


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Mamy tura Stoll Robust F50 HDP podpiętego do NH TM175 i go nie zdejmowaliśmy (niestety narazie jest to nie możliwe ;) ) a z błotnikami nie ma problemu mimo że są dość szerokie. Posiadamy też skrętną oś którą bardzo polecam do takich prac ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

My też tura nie zdejmujemy bo się nam nie chce ;) do jazdy z ładowaczem trzeba się przyzwyczaić a jak się go zdemontuje to ciągnik za kierownicy wydaję się strasznie krótki ;)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

U mnie niestety jedno zabezpieczenie jest zapieczone i nie moge go ruszyć ;) drugi pięknie chodzi...


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1004 błotniki przy zakupie ciągnika były od razu zdjęte. A tura też nie odczepiamy bo po pierwsze nie ma po co, a po drugie nie bardzo się da.... Jedna ze śrub się wygięła i pociąłsię trochę gwint, także jedynym rozwiązaniem jest diax ;)


Ursus 1004 + Tur5 - siłacz od ciężkiej roboty
Ursus C 360-3P - jego trener

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek4x4    0

Ładowacz demontuję do transportu bo bardzo podskakuje przy większych prędkościach :)

U siebie na R2 mam zamontowany Tur4 zdemontowć go zajmuje około 10-15min (ponieważ trzeba zakładać łapy na ramę), a założenie to max 5-10min :)

Ale jak pierwszy raz go zdejmowałem to mi się zeszło i ile myślałem jak to robć bo mi się cała rama podnosiła choć bolce były wyjęte <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

ja w grand priź 95 mam tura 6 polmot i błotników nie ściągałem bo nie musiałem u sąsiada w zetorku 4 tur obcierał i zdjeli na jesieni jak czołg hehe i ochlapany jeżdził a jak tura kilka razy ściągnełem to inna jazda krótki traktor mi się zrobił.


Grand Prix 95 Power Machine + tur 6 polmot
i pomocnik c360 3p
a był i 3512 :( zal się z nim było rozstać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alex16    0

mój kolega ma tura przy 60 i nigdy go nie ściąga a po za tym przy talerzowaniu bardzo mu sie przydaje jako obciążnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Wiadomo zawsze lepiej jest dociążona przednia oś :)

My jak zdejmiemy tura to chcemy zakładać jakiś bloczek na przedni TUZ :)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    39

U nas jak był kupiony ciągnik z turem to tak jeszcze nie był ściągany :) Co prawda nie robi on ciężkich prac jak oranie, sianie ale coś tam zawsze zrobi :)


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

tur na U1224, błotników nie ma na przodzie bo na przechyłościach by się nie zmieściły przy siłownikach, praktycznie się go nie odpina nie licząc remontów ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody19    1

ja mam tura z Pronaru LC3 zamontowanego na ciagniku Pronar Zefir 85 j jeszcze go nie sciagałem ponieważ tur mi jest potrzeby co drugi dzien wiec sie nie opłaca go sciagac,wszystkie prace wykonuje z turem ciangik jest bardziej obciążony i stabilniejszy :lol:


Pronar Zefir 85 + Tur LC3 & Ursus 4514 Agro Bis & Ursus 3512 Agro
Pronar T653 Warfama Z-543 ,N-228 Metal-Fach Agro -Masz , Staltech U-006
Sprzedam rozrzutnik obornika , sipme z-224 , sadzarke ,obsypnik
kombajn ziemniaczany karlik oraz inne info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Jednak radze ci co jakiś czas go ściągać bo później możesz mieć problem z odczepieniem :lol:


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koyot23    1

ja mam tura na New Holland TL100A Stoll robust. Tura zdejmuje tylko do transportu. W polu przy orce lub agregat przedsiewny to lepiej dociska os przednia. Blotnikow nie zdejmowalem bo mam skretne tak ze tylko trzeba bylo wyregulowac punkt skretu blotnika i po sprawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kania87
      Wiatam. Posiadam ladowacz metal fach t229 z 2005 roku . Co to za kostka i za co odpowiada (patrz zdjecie) ?? Z góry dziękuję za informacje


    • Przez Patryk212
      Witam poszukuje ładowacza czołowego do renault 110.54 wraz z adaptacja do 10tys.
    • Przez Hoxem
      Witam
      mam problem z wyciekiem oleju z gniazda hydrofixa, zaznaczylem skad cieknie, dokladnie z tylu mam kilka otworow na gwint a wlasnie ten skad cieknie nie moge nic tam wkrecic i z tamtad wycieka... 
      pytanie po czym sa te otwory i czy moge je zaslepic jakos?


    • Przez eela
      Witam
      Mam problem z ladowaczem czołowym firmy Quicke 970.  Jet on zamontowany na Case MX80C.  Podczas mycia ciagnika prawdopodobnie nastąpiło zwarcie i spaliła się puszka od sterowników(Tak stwierdzili fachowcy). Sterowniki są z firmy Walvoil, nie można ich nigdzie dostać oraz nieda się naprawić.
      Wiec w związku z tym poszukuję kogos kto by założył mi całą "instalacje" do tego tura od nowa. 
      Przesyłam fotki tego sterownika a tura podeślę później. 



    • Przez jarciu11
      witam czy tam szukam a i tak nic z tego nie rozumiem.. chodzi o podłaczenie tura do ursusa 3512 dokładnie o podłaczenie hydrauliki... jak to wszystko poustawiać i w które gniazda sie wpiąć... tur posiada 3 sekcyjny rozdzielacz... no niby to wszystko proste bo zapinam z tyłu jak przyczepe ale .... o ile dobrze to rozumiem aby do rozdzielacza od tura musi dochodzić cały czas ciśnienie... zeby tak było trzeba przestawić wajche pod siedzeniem i jeszcze trzymać tą z boku ... idzie sie gdzies wpiąć ... sam sie juz zamotałem w tym co pisze.... prosze o jakies jasne wytłumaczenie tegooo na chłopski rozumm. z góry dziękuje i pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.