Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

A czy może ktoś z Was korzystał z programów z oferty http://quanteco.pl/ ? Moim zdaniem są bardzo przystępne, a co więcej można chociażby wystawiać dzięki nim pojedyncze bądź seryjne faktury, zarówno na należność w PLN, jak i obcej walucie. Dodatkowo mamy tam opcję tworzenia bazy klientów i pobierania danych z systemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sergiuusz    0

 

Ja polecam dla rolników program do fakturowania Pakiet Przedsiębiorcy Faktura VAT lub Pakiet Przedsiębiorcy Sprzedaż i Magazyn. Ten pierwszy umożliwia wystawianie faktur VAT-RR i wyliczanie odliczeń na Fundusz Promocji Produktów Rolno-spożywczych, a drugi oprócz tego posiada kontrolę stanów magazynowych. Więc konkretny produkt już zależy od konkretnych oczekiwań. Programy można pobrać tutaj:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oki39
      Ten temat wydawal mi sie na najbardzie poprawny. Chodiz mi o program do obrobki video np mowi marker (1) albo jakis inny. (mowie maker [1] szukalme ale nie ma tej wersji wiem ze jest z paczka do windowsa ale niechce sciagac calej paczki moze ktos z was ma linka do sciagniecie tego programu). z gory dziex
    • Przez Leasing-rolniczy
      Witam wszystkich agromaniaków;
       
      Zastanawiamy się nad stworzeniem oprogramowania dla rolników. Tworzyliśmy już m.in oprogramowanie dla warsztatów mechanicznych.
       
      jestem ciekawy czy obecne programy na rynku spełniają wasze oczekiwania.
       
      Chcielibyśmy stworzyć oprogramowanie którego koszt będzie wynosił do 300 zł, licencja będzie jednorazowa, a aktualizacje będą darmowe. Co istotne program miałby być w wersji online.
       
      Podobnie jak w przypadku programu dla warsztatu chcielibyśmy oprzec się na ścisłej współpracy z odbiorcami programu ( tzn sami proponujecie określone rozwiązania).
       
      I tutaj rodzą się pytania, czy jest taka potrzeba?
       
      jakie funkcje byłyby potrzebne w takim programie?
       
      Jaką cene bylibyście w stanie wydać przy założeniu że opłata jest jednorazowa a licencje uzyskujecie na wieczność.
       
      istotne jest również, czy chcielibyście uczestniczyć współtworzeniu takiego programu, tzn. określii i testowali określone funkcje, itd.
       
      Jednym słowem my chcielibyśmy stworzyć program od postaw Wy musicie określićczy jest taka potrzeba i czy jesteście tym zainteresowani.
       
      Pozdrawiam
    • Przez jarekvip99
      Zastanawiam sie nad programem rolnosrodowiskowym i w sumie w moim rejonie wchodzi w gre tylko poplon i trwale uzytki zielone czy w ogole mozne te dwa pakiety laczyc? mam okolo 2 ha trwalych uzytkow zielonych na jaka doplate moglbym do tego liczyc? czy w ogole cos by sie nalezalo? czy tylko do tych trwalych uzytkow czy do pozostalych ha tez sie dostaje? jak z poplonami ile procent gruntow musze przeznaczyc i posiac na nich poplony w sierpniu i trzymac do marca? czy tez tylko doplata do tych poplonow czy do pozostalych gruntow wtedy tez? jaka doplata przy poplonach? jakos nigdzie nie mozna znalez szczegolowych opisow wiec pytam tu bo na pewno sa osoby ktore pobieraja takie doplaty. moze ktos opisze tutaj tak szczegolowo
    • Przez Darek578
      Witajcie w tym roku chce po raz pierwszy złozyć wniosek na dopłaty rolnosrodowiskowe. Moze ktos wytłumaczyłby mi na czy to polega zanim pojade do ODRu lub Agencji żeby się czegoś konkretnego dowiedzieć. Chciałbym starać sie o 1 wariant czyli rolnictwo zrównoważone.
       
      Dzięki i Pozdrawiam
    • Przez pawelfigat
      Witam.
      Dysponuje autorskim przetestowanym i wdrożonym rozwiązaniem
       
      1. Zarządzanie ksiegą bydła
      2. Zarządzanie ksiegą weterynaryjną
      3. Zarządzanie przemieszczeniami
       
      Program umożliwia szybkie wprowadzanie duzych ilosci danych zarówno o sztuckach jak i przemieszczeniach
      Wydruki zgodne z ARMiR oraz export do popularnych formatów.
       
      Cena do negocjacji.
      Możliwość rozbudowy.
       
      Kontakt: donio78@gmail.com
      tel. 668 145 091
×