Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

Pigmei    563

 Problem może być banalny, masz za mały ruch   dźwignią na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni, przestaw ją  o ząbek lub dwa 2  uważając aby w tym czasie nie wpadła do środka skrzyni

Edytowano przez Pigmei
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo tak jak Pigmej napisał, albo coś z tym rozdzielaczem. 

Po odkreceniu rurki hamulca powinno tryskać, bo wtedy olej ciśnie tłoczki hamulcowe, tak mi się wydaje. 

Poza tym masz kiepskie to ciśnienie, na zimnym oleju, zaraz po odpaleniu powinno być minimum te 13 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    563

Z tego co pamiętam to prawidłowe ciśnienie jest między 10,5- 11  na większe nie powinien pozwolić zawór, a że ludziska podkręcają  na wyższe i chodzi, to cóż... chodzi i będzie chodzić.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszferguson
      Witam wszystkich. 
      Panowie mam do was kilka pytań. Kupiłem jakiś rok temu Ursusa c 385 i postanowiłem wziąść się za remont sprzegła wom, kupiłem katalog części do ciężkiej serii Ursusa miałem do wymiany korpus wom bo ten gość tak dbał że wyrobiło frezy w samym korpusie co wkłada się końcówkę, puzniej rozbierałem tarczki okazało się że tarczek powinno być 5 w ursusach 912 do 1614 wdl tego wkatalogu a było 4 w starym korpusie
      I tu jest pytanie co do tego bo wdl katalogu powinna iść  sprężyna - >tarcza oporowa - > tarczka zębata->i tarczka (słoneczko) na przemian czyli zębata słoneczko zębata słoneczko(5 tarczek i 6 słoneczek) i na koniec tarcza zewnętrzna to gruby pierścień i zabezpieczony dużym segerem, lecz  nie mogłem za cholere założyć segera i wymontowałem tarczę oporową. Wtedy mogłem założyć seger bez najmniejszego kłopotu, luz na tarczkach jest taki do 3 mm palcem mogę ustawić każda tarczkę aby zęby były równo ułożone, czy tarcza oporowa jest potrzebna w takim razie? Dodam że tłoczysko było dociśnięte do ściany korpusu jak składałem tarczki, sprzęgła jeszcze nie montowałem bo chce dowiedzieć się od was czy to będzie chodzić wgl. Troszkę studiowałem internet że wałek może nie chodzić jeśli będzie padnięta mikropompka w skrzyni pośredniej jeśli nie będzie wytwarzała 11atm, ale bardziej mnie teraz interesuje ta tarcza oporowa bo nie wiem czy znów to rozbierać i ma być ta tarcza czy nie? 
      Jeszcze jedno pytanie najdurniejsze jakie może być 😅 korek spustowy oleju jest na skrzyni pośredniej, na tylnym moście są dwa korki czy jeden? Bo jeden odkręciłem  on jest bardziej przy butli pneumatyki umiejscowiony  a drugi jest ale jego nie zaczepialem narazie on jest na takim dekielku na cztery śruby pod lekkim kątem jest na środku skrzyni przysłania go zaczep polowy to też jest spustowy korek? No i ile tego oleju mieści się w skrzyni pośredniej i skrzyni biegów w tej kociubie 🤣 
    • Przez wojtek2008
      Mam taki problem , jak mam właczony wom w ciagniku to zeby go wyłaczyc bez wyłanczania pompy powinno sie uzywac wajchy która sie zanjduje przy kierownicy. u mnie jak ruszam tą wajchą to wom sie wcale nie wyłancza. Czy moze wie ktos co sie mogło zepsuc i jak to naprawic ?? niedługo przyjdzie czas na robieni oprysków w polu a taka awaria Prosze o szybką POMOC !!!
    • Przez xero11
      Witam. Mam pewien problem. Mianowicie: Kupiłem kilka dni temu Ursusa c-385 za dosć ciekawą sume ( niską) tylko jest w nim mankament.: Sprzedawca powiedział że nie działa WOM. No i tak jest. Po pierwsze to nie wiedział jak go właczyc, ale mówił ze i tak nie działa, a jak oddam do mechaika, to mi wszystko pokaże. I chciałbym zapytać jak włącza się WOM? Po koleji co trzeba zrobić? ( moze po prostu nikt nie umiał go włączyć ) Po drógie..Podnośnik po odpaleniu nie podnośił, ale jak sie dalo wajchę w dół, to opadał normalnie..dopiero po jakichs 15 min. zaczęło podnoszenie działać. A po zgaszeniu ciagnika, poooowoli opadał ( jakies 15 cm na 3 godz ;D ) Czy to i zarazem ten WOM, to idzie z jednej pompy, która może być "popsuta"? Odrazu dodam że wałkiem da się zakrecić ręką. I jeszcze takie pytanko odrazu: Przy kierownicy mam 3 wajchy: 1 od lewej to niby od WOM'u ( nie wiem jak powinna byc ustawiona), 2 ( srodkowa) to ten "przyspieszacz) , 3- własnie nie wiem od czego jast ta 3 wajcha ( pierwsza od prawej) W książce jest nazwana : Dźwignia recznej regulacji pompy wtryskowej, sęk w tym ze nie wiem, jak to zrozumieć. Z góry dziękuję za jaką kolwiek pomoc
    • Przez dkkrzysiek
      Witam,
      Mi na wale miernika impulsów z jednaj strony ścięło frez trzymający widełka prawe. Chcę wymienić cały wał na nowy.
      Czy mogę odkręcić koło, blaszki itp. wyjąć go a następnie wsadzić nowy.
      Czy jest tam w środku taki mechanizm że  muszę rozbierać i dobierać się do niego od góry.
      Pozdrawiam
    • Przez debrzyna
      Z czego jest odlany tylny most i czy to jest spawalny materiał 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj