Skocz do zawartości
Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dawid18    1

No normalnie włączam tak jak mi wuja pokazał włącza pompę wciskam sprzęgło i wbijam tą wajche pod siedzeniem po wbiciu pociągam ten wichajster koło kierownicy do siebie puszczam sprzęgło i gaz na całym gazie powoli się kręci ale ręką to zatrzymam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

a sprubój odworotnie... bo ja mam w 914 do siebie włączanie a w 1224 od siebie... wiec moze ty zamiast właczać to go wyłaczasz... a pompka jest w skrzyni posredniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Może to być mikropompka ale nie koniecznie,niech Ci jakiś mechanik najpierw sprawdzi ciśnienie.Ale najczęstrzym powodem z tego co wiem to są oringi na koszu przekaznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Mateusz2 jak robie odwrotnie to na pełnym gazie on staje to znaczy że odwrotnie sie nieda a muj kuzyn ma 1234 i jest tak samo jak w 1224. A gdzie można zbadać to ciśnienie tej mikropompki a gdzie jest ten tosz przekażnika. I jakie powino być to ciśnienie tej mikropompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

U nas ciągnik stracił moc na WOM jak był zapchany filtr olejowy nie chciał kręcić na pusto w cyklopie,zmieniłem oba filtry i wszystko wróciło do normy.

Proponował bym sprawdzić właśnie filtry może się tak zapchały że po prostu nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

W którym miejscu jest ten filter. Wogule niemoge się połapać z tym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

To są dwa filtry jeden wymienny drugi ma taki wkład co się czyści (Ja wymieniłem oba)znajdują sie na skrzyni biegów pod kabiną są bardzo widoczne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Dobra już wiem o Które filtry chodzi. Tylko jak je będe wymieniał

to musze wypuścić olej ze skrzyni czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Nie musisz spuszczać oleju, na wszelki wypadek podstaw coś żeby nie uciekł bo może się delikatnie sączyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

siema. u mnie womu nie dało się wyłaczyc t a wajchą pod kierownica a przyczyne miałem taką ze przy szkrzyni tam pod podłogą ta dzwognia razem z tym wałkiem co idzi w skrzynie wyskoczyła  była tak jakby wyciągnięta na 2 cm próbowałem wdusić nie szło postukałem lekko młotkiem ruszając ta dzwignią i wskoczyło  spowrotem niby jej nie idzie wyciągnąć  teraz to chyba znowu nie wyskoczy.a co moze byc przyczyną ze wałek dopiero pod obciązeniem staje?? bo tak jak nic nie jest podłączone pod wom to się kreci jak podłączyłem cyklop to tez się krecił wolno ale krecił dopiero po dłuzszej chwili staje ae jak odłacze to znowu sie kręci co moze być???( ogólnie to mi to teraz nie przeszkadza tyle ze tą wajchą pod siedzeniem musze go wyłaczać jak chce coś podłąćzyć) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

Ze nie działa wom w 385 są trzy przyczyny(wiem bo sam to robiłem w swoim)kupiłem ten ciągnik ze spódzielini ale wom nie działał po pierwsze sprawdź czy tarcze z tyłu nie są zużyte lub odwrotnie założone(u mnie jakiś dekiel żałożył odwrotnie)ale wom i tak nie działał potem mi mówili pompka wymieniłem pompke a i tak nic po trzecie pod siedzenim jest roździelacz na wom i żówia i ten był u mnie walnięty (jest on pod pokrywą skrzyni tuż pod siedzeniem)i od tego czasu wom działa na wolnych obrotach kręci i skończyło się klnięcie i diablowanie(o tym rozdzielaczu mało kto wie)jeżeli to zrobisz to wom musi działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

siema. u mnie womu nie dało się wyłaczyc t a wajchą pod kierownica a przyczyne miałem taką ze przy szkrzyni tam pod podłogą ta dzwognia razem z tym wałkiem co idzi w skrzynie wyskoczyła  była tak jakby wyciągnięta na 2 cm próbowałem wdusić nie szło postukałem lekko młotkiem ruszając ta dzwignią i wskoczyło  spowrotem niby jej nie idzie wyciągnąć  teraz to chyba znowu nie wyskoczy.a co moze byc przyczyną ze wałek dopiero pod obciązeniem staje?? bo tak jak nic nie jest podłączone pod wom to się kreci jak podłączyłem cyklop to tez się krecił wolno ale krecił dopiero po dłuzszej chwili staje ae jak odłacze to znowu sie kręci co moze być???( ogólnie to mi to teraz nie przeszkadza tyle ze tą wajchą pod siedzeniem musze go wyłaczać jak chce coś podłąćzyć) ;)

Na pewno jest to wina tarczy, u nas kiedyś w 902 też były problemy z tym zaraz po jego zakupie , wymieniliśmy pompę bo tak doradzał mechanik ale to nie pomogło, potem wymieniliśmy te tarcze i uszczelniacze i było już ok ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Na pewno jest to wina tarczy, u nas kiedyś w 902 też były problemy z tym zaraz po jego zakupie , wymieniliśmy pompę bo tak doradzał mechanik ale to nie pomogło, potem wymieniliśmy te tarcze i uszczelniacze i było już ok ;)

 

 

pompe cyklopa ciagnie bez problemu tylko nie staje jak się go wyłączy tą wajcha pod kierownicą tzn staje ale po dłuzszej chwili. zobaczę co bedzie jak bedzie ciapły... a czasami jak się tarczki wytrą to wtedy nie bedzie chciał sie krecić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Kolego jak masz zimny olej w skrzyni i gdy masz wylaczony wom to bedzie sie krecil Ci walek przy lekkim obiazeniu bo ten typ juz tak ma. Olej jak sie rozgrzeje dobrze walek na pusto przy wylaczonym wom nie powinien sie krecic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Jeżeli hamulec jest sprawny wałek nie powinien się kręcić (powinien być zablokowany przez hamulec), gdy WOM jest wyłączony przy kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Te tarcze to w którym miejscu są

są z tyłu ciągnika odkręca się je z taka jak by pokrywą która jest wkoło wałka ;)

przypatrz się dobrze a beż problemu dojdziesz gdzie to jest i jak się rozbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Na wyłączonym WOMie to wałka ręką sie nie ukręci to te( tarcze odpadają).

A jak bym chciał zdjąć górną pokrywe od skrzyni biegów to kabine

musze ściągać czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Z tego co pamiętam to nie, co prawda w naszym pokrywa była zdejmowana u mechanika ale jak dobrze pamiętam to mówił że nie trzeba ruszać kabiny, on zdejmował ją wózkiem widłowym ręcznie będzie bardzo trudno bo jest bardzo ciężka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

A pod która pokrywą jest ten przełącznik od WOMu po tą od podnośnika czy pod tą od skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×