Heniekii

palace sie uszczelniacze silownikow tylnego tuza

Polecane posty

Heniekii    2

Witam

 

tak jak w temacie przepala mi sie uszczelniacz od tylnych silownikow i zaczyna cieknac

 

poczatek przepalania uszczelniacza jest na tym miejscu gdzie jest przykrecony przewod doprowadzajacy olej i dochodzi do 1/3 obwodu uszczelniacza juz 3 razy zmienialem uszczelniacz w  lewym silowniku a teraz i prawy zaczal przyciekac i sadze ze tez jest przypalony

dodam ze zadna kontrolka od temperatury oleju sie nie pali

 

zauwazylem tez ze gdy sieje ciezkim agregatem ktorego masa wlasna to 2800kg z pustym zbiornikiem to silowniki normuja sie i albo sa suche albo delikatnie sie poca i pokretlo mam wtedy ustawione na kopiowanie terenu a gdy oram masa pluga to okolo 1500kg i pokretlo jest ustawione z regoly na 3 i gorne cieglo na plywajace to wycieki sa bardziej obfite i to sporo

 

ciagnik to 6830 comfort przebieg prszeszlo 3000mth jestem pierwszym wlascicielem a silowniki to 2x80

dodam ze plug czy tez agregat podnosi bez problemu i do konca i nieslychac zeby pompa mielila olej zeby miala ciezko

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Nie jest to możliwe żeby się paliły ? kolego olej może nawet w skrajnych warunkach dochodzić do 120 stopni więc raczej szukaj krzywizny rys , a jeśli uszkadza ci się na wejściu przewody to musi tam coś być co go niszczy, bo na pewno nie temperatura.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

nie umiem dodac zdjecia bo uszczelniacze sa przypalone  a nie zniszczone przez jakies rysy bo tak ogolnie nie maja przez co sie niszczyc bo gladz tloka jest idealna bez rys zadarc czy uderzen a uszczelniacze sa przypalone az przytopione a temp oleju jest ok i nie wiem dlaczego to sie dzieje,dodam ze olej sie nie pieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bar_tech    2

Witam.
Przy jakim przebiegu (ile MTG) temu był wymieniany olej w skrzyni ?
Uszczelniacze były wymieniane na orginalne JD czy też dopasowane po wymiarach na zamiennik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    181

Witam.

Przy jakim przebiegu (ile MTG) temu był wymieniany olej w skrzyni ?

Uszczelniacze były wymieniane na orginalne JD czy też dopasowane po wymiarach na zamiennik ?

JD na pewno nie produkuje sam siłowników, a gdzie dopiero uszczelniacze !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Ale mądrości napisałeś, a kogo obchodzi gdzie produkowane są siłowniki czy uszczelnienia, oryginalne to znaczy kupione w autoryzowanym serwisie ze znaczkiem jelonka, takie jak fabryka zakłada do nowych ciągników.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bar_tech    2

JD na pewno nie produkuje sam siłowników, a gdzie dopiero uszczelniacze !

 

Proszę bardzo oto strona producenta siłowników do ciągników JD napewno serii 6X20 i 6X30, nie wiem jak inne 6000.

 

https://www.weber-hydraulik.com/en/locations/polen/

 

Pytanie brzmi, czy zamontowany został zestaw JD o numerze katalogowym: AL208000,

pozycja nr 14. Poniżej link do strony z katalogu

 

 http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.PrintPageServlet?printParams=Illustration,+Keylines

 

czy też uszczelniacz został dopasowany po wymiarach i zakupiony w hurtowni.

W tym konkretnym przypadku ma to znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    181

Ale mądrości napisałeś, a kogo obchodzi gdzie produkowane są siłowniki czy uszczelnienia, oryginalne to znaczy kupione w autoryzowanym serwisie ze znaczkiem jelonka, takie jak fabryka zakłada do nowych ciągników.

jelonek, a raczej jeleń to jest z ciebie !

oryginalne uszczelniacze mogą być webera, a nie JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem z tym ze w czasie czytania kieruj literki do mózgu a nie do części ciała którą masz w awatarze.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    181

tam też cię mam !

a że jakaś część jest zapakowana w woreczek czy kartonik z logo firmy, nie znaczy, że jest przez tą firmę produkowana !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

bar tech

 

olej w skrzyni wymieniam regularnie na HY Garda co 1500mth teraz mam przepracowane okolo 500mth na oleju w skrzyniu a uszczelniacze w silowniku byly wimenione na zamienniki w hurtowni po rozmiarze i na orginalnych jest jeszcze oznaczenie cfw d2 a na zamienniki cfw d1 ale nigdzie nieznalazlem co to oznacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj