Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Zablokuj dźwignie blokady tak aby była ciągle włączona.Ogólnie to i tak raczej będziesz musiał ściągnąć pochwy bo przez okienko blokady ciężko założyć uszczelniacz więc blokadę najwyżej wsadzisz.A i musisz spuścić olej ze skrzyni.

 

Opublikowano

Witam zastanawiam sie nad zrobieniem hamulcy do 30. I moje pytanie jest takie x lat nie ma hamulcy blokady nie da sie wlaczyc czy obejdzie sie tylko ma bebnach i szczekach czy można siè spodziewać wiekszego wydatku ??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A ja swoją szklaną kulę oddałem do polerowania, bo obraz niewyraźny był. Tak więc pozostaje Ci to rozebrać, zweryfikować części i udać się do sklepu.

Opublikowano

Witam.
Wyremontowałem-uruchomiłem hamulce w c330, uruchomiłem również pneumatykę i chciałabym podpiąć czasami nową przyczepę PRONAR T653/2, a tam jest instalacja dwuobwodowa.
Czy jest możliwość podpięcia przyczepy do tradycyjnej instalacji jedno obwodowej w c330?
Jeżeli trzeba coś przerobić to co i jak?
Mam drugi nowy ciągnik z instalacją dwuobwodową wiec nie chciał bym za bardzo ingerować w przyczepy.
Bardzo proszę o pomoc???

Opublikowano

Witam.
Zaciągnę i pustą i pełną, nie ma to znaczenia.
Chodzi mi o bezpieczeństwo, rzadko ale czasem potrzebuję zaciągnąć 30stką gdzieś przyczepę.
Ze względu że 30stka swoje hamulce ma jakie ma, zastanawiałem się nad tym rozwiązaniem.
Jeżeli wiesz jak to proszę napisz?

Opublikowano

Witam, również przeczytałem temat od pierwszej do ostatniej strony. 

Ja przymierzam się do wymiany bębna i szczęk w c-330M (jak rozbiorę to będę wiedzieć czy coś jeszcze).

 

I mam pytanie do was, co zrobić aby w Mce ta blokada dyfra nie spadła?

Rozumiem, że oprócz tego wszystko jak w zwykłym c-330?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja kupiłem dwie długie szczęki.Czy sie dotrą,czy mozna jedną okładzinę obciąć ,bo narazie to mocno blokują koło c-328 i cos jakby delikatnie mi zgrzytało jak jade do przodu po wymianie tych szczęk wydaje sie ze półos i blokada jest dobrze,czy to by była wina tych szczęk?nowy beben,odrzutnik,i tulejka z oringiem tak to ma byc od strony mostu? dzieki

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak będą dwie długie to będzie blokować.

Opublikowano (edytowane)

A mozna skrócic okładzine z długiej?A jesli juz to ile centymetrów uciąć?Krótsza od silnika?c328.

Edytowane przez latek
Opublikowano (edytowane)

Witam.Potrzebuje pomocy.Założyłem nowe szczęki i nowy bęben do c 328.Poskładałem wszystko i coś grzegoce jakby w skrzyni albo w moście.Jak jade do przodu. do tyłu nic nie słychać.Co to może być zle,Dzieki i pozdrawiam

 

Edytowane przez latek
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odpowiedz.Wszystko wydaje sie dobrze poskładane łożysk w zwolnicy nie ruszałem blokada załozona.Dwa razy skrecałem i to samo  załozyłem nowy odrzutnik i tulejke stary odrzutnik był płaski a ten wypukły.Może dlatego półoś wchodzi za bardzo w most,ai jeszcze łożysko wymieniłem co od mostu wchodzi w pochwe.Dzieki i pozdrawiam.Moje gg 13892503.Przed rozebraniem wszystko było ok

Edytowane przez latek
Opublikowano (edytowane)

I co teraz?Tylko fachowiec pozostaje?Kręcąc lewym kołem doprzodu,to jakby prawe kręciło się do tyłu.Nie iwm czy na postoju tak ma być,czy sie cos przestawiło?Dzieki.

Edytowane przez latek
Opublikowano

Jak się w moście skrzyni coś źle złoży, źle ustawi itd to takie będą objawy że coś stuka wyje.. ale koła w inną stronę się raczej kręcić nie będą :P  :P choć ciągnik prosty to tylny most dla lajka może się okazać śliską sprawą i najlepiej mieć kogoś co w miare ogarnia możesz popatrzyć na schematy to ci trochę może rozjaśni sprawę

Opublikowano (edytowane)

Dzieki.To łozysko było pęknięte i sie rozsypało.Sam chyba nie dam rady.Jeszcze jedno.jak wcisne sprzęgło to zaraz koła stają i to chyba szczęki nie blokują.

Edytowane przez latek
Opublikowano

Możliwe że szczęki się blokują musisz popuścić na regulatorach lub też za mocno docisnąłeś to łożysko i stawia duży opór i podczas jazdy słychać taki dźwięk jak opisałeś, tam nie może być dobite na max aby stawiało opór tylko powinien być zachowany odpowiedni luz (książka napraw podaje coś takiego "luz wzdłużny łożysk w granicach 0,05 - 0,12 mm").

Opublikowano

Szczęki są całkowicie uwolnione.Może coś byc z tym łozyskiem tam od tego trybu były takie dwie duże podklładki.Możliwe że za mocno dobiłem to tych trybów.10 lat jezdziłem bez hamulców,mówie w koncu trzeba by zrobic chociaz jedno kolo ,gdybym wiedział,to wcale bym tego nieruszal.A jak by tam cos trzeba było wyregulowac to trzeba zdjąć pokrywe z pompą? dzieki

Opublikowano

Odkręciłem zwolnice.Okładziny szczęk są ok,natomiast bęben trze o pochwę i lekko boki szczęk.Mierzyłem szerokośc bębna to nowy jest szerszy tylko o 1 milimetr.Możliwe,że to grzegotanie powoduje ten bęben?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez blackspace
      Witam wszystkich
      Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość:)
      Otóż chciałbym zainstalować nowy regulator ciśnienia do ursus c-360. Znalazłem ciekawy regulator ciśnienia Ikov 4430 i myślę aby go zainstalować do ursusa, wygląda jak by miał i odolejacz, ale nie jestem tego pewien.
      Myślicie że będzie on dobrym wyborem? ciekawi mnie też od czego on fabrycznie był.
      Z góry dzięki za odpowiedź


    • Przez blackspace
      Witam wszystkich
      Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość:)
      Otóż chciałbym zainstalować nowy regulator cisnienia do ursus c-360.
      U dziadka w garażu znalazłem regulator cisnienia Ikov 4430 i myślę aby go zainstalować do ursusa, wyglada jak by miał i odolejacz, ale nie jestem tego pewien.
      Myślicie że będzie on dobrym wyborem? ciekawi mnie też od czego on fabrycznie był 🧐


    • Przez lagunal6
      Witam forumowiczów od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami. Mam ręczny przy kierownicy razem z wajcha od rewersu.Po dłuższym postoju po zwolnieniu hamulca hamulce trzymają że ciągnik zaraz się zatrzymuje dodam że zauważyłem że że po naciśnięciu i zwolnieniu hamulca idzie trochę powietrza do zbiorniczka z alkoholem 
    • Przez Obi32
      witam, ma ktoś z was hamulce hydrauliczne do przyczepy przy zetorze 7745 lub innych, macie jakiś schemat jak to zrobić? 
    • Przez RadelicChannel
      Witam. Postanowiłem naprawić hamulce w c360. Zdjąłem prawa zwolnice, wyczyściłem, założyłem nowe szczęki i tłoczek. Wszystko złożyłem, następnie zamontowałem nowy przewód i długa pompkę, nie wymieniłem pompy krótkiej która jest zepsuta. Hamulec nie chce zrobić się twardy,ciagle wpada do końca, próbowałem zaslepiac wyjścia na krótką pompkę, ale nie przyniosło to efektów. Płyn przy tłoczku wypływa z odpowietrznika bez babelkow powietrza, mimo to hamulec wpada. Wsadziłem palec do dziury gdzie znajduje się Tloczek i czuje ze wykonuje on lekki ruch. Proszę o pomoc 
      Czy da radę odpowietrzyć układ bez krótkiej pompki? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v