Zaloguj się, aby obserwować  
jkl

Regulacja kierownicy w 11441?

Polecane posty

jkl    0

Mam zamiar zamówić taki ciągnik, ale mam dylemat i brak doświadczenia! Co z tą kierownicą? Czy kierownica bez regulacji jest wystarczająco ergonomicznie usytuowana jeśli chodzi o dłuższą pracę w polu? Czy warto brać taki bajer na siłę? Bo jest przecena na 11441 i wpychają bez regulacji. Proszę o wypowiadanie się użytkowników zetora forterry.


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garba od roboty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

Ja mam 2 lata 11441 bez regulacji i mi to w ogole nie przeszkadza. Myśle, że jeśli nie przesiadasz się z JD, NH albo czegoś w tym stylu na Zetora to na pewno nie odczujesz braku tej regulacji. Brak tej regulacji ma też jedną ważną zaletę - na pewno się nie popsuje :). P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a co taka droga jest ,a zapytaj sprzedawcę (a może i ktm 950 wie) bo jak jak jest możliwość regulacji dźwignią to i powinna być regulacja na stałe za pomocą jakiś śrub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulacja kierownicy jest bardzo przydatna ciekawe jaką regulacje siedzenia ma Zetor ,pewnie wszystko jest tak zaprojektowane że da się pracować bez problemu nawet z kierownicą bez regulacji.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

ha ha flagowy model zetora i nie ma regulowanej kierownicy to w mtz-tach od zawsze była regulowana :)

ps. przymierzałeś się juz do tego zetora? usiądz ustaw sobie fotel i obczaj jak nie jesteś bardzo niski lub bardzo wysoki to raczej niepotrzebna regulacja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

taka regulacja to malo kosztuje. nie pamietam dokladnie ale chyba cos kolo 300-400 zl. to wg mnie sa grosze i grzech nie wziac przy zakupie ciagnika za 180 tys.


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

Tylko, że chyba nie ma możliwości jej dokupienia, jeżeli ciągnik stoi już na placu, bo zdaje się że trzeba wymieniać całą kolumnę kierownicy.

@sebe1033

Nie ma możliwości jej żadnej regulacji, ani za pomocą śrub ani niczego więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jkl    0

No racze będzie musiał być bez regulacji ponieważ te 11441 z przeceny stoją już na placu. A gdybym miał czekać aż nowy się zrobi to pewnie skończy się promocja i wtedy ta regulacja może 10tys kosztować. A wzrost mam 180cm, więc raczej nie będę miał problemów z ergonomią w kabinie.


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garba od roboty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

nie no jak na placu stoi to juz trzeba brac z tym co jest. jesli bys zamawial ciagnik a nie z promocji go bral to wtedy decydujesz co ma w nim byc. tak to juz nic nie mozna zrobic. ja mowilem o cenie regulacji tak z wrzesnia. ale mysle ze sie nie zmienila. a jesli nawet to nie o zbyt wiele. pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    31

Ja jeżdże bez regulacji forterą i powiem tak nie jest źle, ale dobrze wcale. najgorzej jak ktoś przestawi fotel, odrazu muszę go do końca wysunąć. I brak tej regulacji daje także znać o sobie przy pracach z większą prędkością i standardowym fotelu np:na nierównych łąkach, ale takie jest życie jak się bierze okrojony ciągnik z placu ;)


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj