Zaloguj się, aby obserwować  
paktofonikas1987

Ogrzewanie

Polecane posty

Macie jakies pomysly na zamontowanie ogrzeania w 16245? Bo nagrzewnica mi pociekla i nie wiem czy wstawiac jakas inna od osobowki czy zrobic to w jakis inny sposob. Moze tak zeby grzalo na poziomie podlogi to bym nie marzl juz w nogi.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

ja bym wymienił od osobowego wstawił


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

a znajdziesz 230v w ciagniku?


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

ale taka frajerka to trochę Energi potrzebuje najlepiej oryginalną albo od samochodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

własnie mzna zrobic jak w ursusach sa nagrzewnice wstawione z cienkim dachem


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

najlepiej było by dwie mieć jedną w dachu a drugą na dole troche zachodu z tym,ale wtedy dopiero dobre grzanie by było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Załóż gumofilce :) . Tak poważnie, to napraw oryginalną, a na dół pasowałoby zamontować taką malutką jakie montują w autobusach komunikacji miejskiej, pod siedzeniami pasażerów. Mniej więcej jak ta z allegro. Z osobowego można zastosować sam radiator, a jak go zamocować bez obudowy, brak nawiewu i podatny na uszkodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    25

bez kitu taka farelka duzo mocy potrzebuje ale by ciepło było w ciągniku:P


AF - to Jest To:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

co ty mówisz widziałes farelke na 12v jak widziałes to wstaw linka bo farelka ma spirale a nagrzewnica taniej wyjdzie bo na szrocie za 20 zł mozna kupic


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Mam pytanie czy nagrzewnica w zetorze 8111 w dachu odpowietrzy sie sama po zalaniu ciągnika płynem? Wcześniej nie miałem termostatu i nie dało rady żeby płyn zaciągneło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na 100% otwarty zaworek nagrzewnicy, zalany do pełna chłodnica, termostat i na zimnym silniku odpalić i na wyższych obrotach potrzymać. Potem uzupełnić płyn.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Mam dwie nagrzewnice, jedna pod kierownica , druga w dachu polaczone szeregowo. Problem jest taki ze ta na bardzo slabo sie nagrzewa mimo ze przewody sa gorace. Czy mimo to moze miec powietrze? Prosze o sugestie.

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jedna na dole.Ciepłe powietrze jest lżejsze i idzie do góry.Nagrzewnica pod dachem nie ma sensu.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Tak masz racje ale mimo to ta w dachu byla montowana w komfortowych kabinach i spelniala swoje zadanie, inna sprawa ze w moim przypadku gorna slabo grzeje i nie wiem czy to dlatego ze plyn wychladza sie w dolnej czy tez szukac przyczyny w zle odpowietrzonej lub zakamienionej nagrzewnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Jak wypłukasz to poleci. Sam tak miałem :D


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj