Polecane posty

WITKOWO25    0

Mam problem z hydraulika robilem remont skrzyni i po złozeniu cisnienie na wolnych obrotach 30 atm na max obrotow 100 kierownica cieżko sie kreci agregatu siewnego podnieśc niechce przed było ok może ktoś coś poradzi . ciagnik 3095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Kolego,można wiedziec jaka pompę kupiłeś?boscha?jak cś podaj cenę.ja obecnie jestem na etapie poszukiwania pompy wtryskowej do mf 3080 ,juz nawet uslyszalem 3 tys dolarow :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Nie lepiej pompę zregenerować ? Chyba że masz uszkodzoną to poszukaj jakiegoś dawcy i z tamtąd wyrwij pompeczkę i ew. zregeneruj .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Ona już byla regenerowana...moc poszła ostro do przodu,ale razem ze spalaniem...i w tym sęk...i właśnie zastanawiam się nad nową...szukam i szukam i nie moge nigdzie trafic na nowe pompy do Perkinsa 6-cyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

W moim 3080 była regenerowana pompa, i nie ma wzrostu spalania ciągnik sprawuję się tak jak na oryginale remont kosztował ponad 1000 zł. Ważne żeby regeneracja była przeprowadzona na nowych częściach a nie na używanych z kilku zrobiona jedna


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Słuchajcie mam takie pytanie. Posiadam MF 3095 wszystko śmiga bardzo dobrze, ale zastanawia mnie jedna rzecz. A mianowicie chodzi o to duże pokrętło od głębokości. U mnie cięgła są maksymalnie opuszczone jak ono jest ustawione na "5" czy można to jakoś regulować?? Bo połowa tej regulacji jest nie wykorzystana. Proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Ja wykorzystuje to duże pokętło do pracy głównie przy pługu i agregacie,jojstik opuszczam na dół i wtedy wysokosc pracy reguluje sobie tym dużym pokrętłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Ni ja też tak robię ale np jak podnoszę pług to przekręcam to pokrętło na 0 a jak chce całkowicie opuścić ramiona to wystarczy że dam na 5 i już są na samym dole. A reszta tej regulacji?? U ciebie też tak jest??

 

A i jeszcze jedno pytanko. Jest może świeca żarowa??? Jak tak to gdzie bo mi sie zdaje że ona jest wkręcona od czoła w kolektorze ssącym ale tam jest też taka rurka, ona prowadzi od filtra paliwa i jak ją odkręcam to kapie paliwo.

A chcę wykręcić świece bo chyba nie grzeje jak jest zimno to słabo pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Jest tam swieca żarowa i tą rurką jest doprowadzone paliwo,czyli przekręcasz kluczyk na raz i grzejesz świece aż usłyszysz delikatny wystrzał i wtedy świeca daje płomień ognia w kolektor ssący i odpalasz,lub przekręcasz kluczyk do końca nie wciskając sprzęgła to tak samo swieca sie grzeje i jak jest wstrzał to zapalasz.Wracając do pokrętła to ja jak podnosze to jojstikiem a pokrętła nie ruszam bo jak dam jojstik na dół to opada na tą samą głębokośc,a przy oraniu też mam ustawione na 5 do 6 bo zazwyczaj mam ramiona podwieszone najwyżej na wieszakach jak sie da, bo jak przewracam płóg to wlókł się po ziemi. Sory za tamten post.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

No ja tak właśnie myślałem że to jest ta świeca ale zaniepokoiło mnie to paliwo i dlatego musiałem się upewnić. Ale teraz jak wiem to musze ją wykręcić bo raczej nie grzeje i kupić nową bo szkoda rozrusznika i akumulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Wez wykręc swiece tak aby rurka z ropą była przykręcona załóż kabelek i niewiem czy nie musi dotykac silnika(masa) i tak sprubój podgrzac to bedziesz widział czy grzeje czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Mam luzy w MF 3095 na przedniej osi. Rozebraliśmy obudowy i rzeczywiście okazało się że tulejki są wybite. Ale nie to jest moim problemem. Wałek który wychodzi z przedniego mostu raz że jest bardzo wybity ma duże luzy i ok 50% frezu, odkręciliśmy bodajże 6 śrub ale to nie chce zejść. I czy ciągnąć to na siłę?? (myślę że to jakieś łożyska mogą trzymać ale nie jestem pewien) Boję się żeby czegoś nie urwać żeby nie narobić sobie kłopotu. Może ktoś to robił i wie jak to zrobić to za pomoc był bym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Wałek wychodzi razem z całą obudową mechanizmu różnicowego. Aby ją wyjąć najpierw musisz zdemontować półosie. Strona http://mf.gustlik.2ap.pl/ dział FRONT AXLE pobrać i działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Roboty przy tym jest od groma. Najpierw zdejmujesz koła. Później odkręcasz dekle po czym musisz wyciągnąć sworznie z zwrotnic razem z łożyskami. To jest najgorsze ponieważ bardzo ciężko wychodzą i najlepiej mieć do tego ściągacz. Później wyciągasz zwrotnice razem z półosiami. Półosie wychodzą z mechanizmu różnicowego i dopiero wtedy masz możliwość wyciągnięcia go razem z wałkiem ataku. Podstawa to musisz zrobić tuleje na przód. Tak aby most był dobrze osadzony i wycentrowany bo inaczej po pół roku zetnie Ci tryby z wałka. My wałek naprawiliśmy w ten sposób, że obcięta została końcówka z frezami(przed gwintem kawałek) następnie kupiliśmy wałek womu od 60'tki gdzie końcówka również była obcięta. W wałku wyfrezowany otwór, a przy womie ztoczony kawałek aby jedno wprasować w drugie. Po czym wałek porządnie obspawany. I wszystko w odwrotnej kolejności składane. Pamiętaj o kupnie nowych uszczelniaczy na wałek bo w przeciwnym razie będzie się lał ojej.

Sam robiłem to 3 razy tak więc już obeznany w temacie jestem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

Panowie czy w MF 3080 trzeba odjechać przednim mostem żeby zdjąć miskę olejową?

A gdzie podział się temat "pytania dotyczące 3080 i pochodne" z podpiętych? Chciałem tam zadać to pytanie ale nie ma tego tematu.

 

Edit

 

Znalazłem inf., że w 3085 najlepiej odjechać przodem bo trudny jest dostęp do dwóch śrub. Czy ktoś wie jak to może być w 3080 bo to trochę inny silnik.

Edytowano przez marek3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Jak to możliwe że drugi raz w ciągu 3 lat padł mi docisk sprzęgła w MF 3080 ? Znajomy stwierdził że pewno na półsprzegle się jeździ a ja się zastanawiam czy na pedale sprzęgła powinien być jakiś luz jałowy? Może pompka sprzęgłowa przy pedale nie odpuszcza do końca jak puszcze sprzęgło? Czekam na jakieś sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

U mnie w 3060 jest troszke luzu ze pedał mogę sam jeszcze do góry podwadzić delikatnie a chodzi już nie rok czy dwa :) Jak już to nie to. Moze ten wysprzeglik bo chyba jest jakiś bezpośrenio przy sprzęgle. Nie zagladałem tam wiec nie wiem mogę się mylić.


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

ostatnio robiłem sprzęgło w 3060 po operacji wszystko działa i jest ok poza tym ze nie działa mi obrotomierz, cos musiałem przeoczyć, doradzi ktoś gdzie jest czujnik lub kostka której mogłem nie podłączyć? wszystko przepatrzyłem i nic:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Wydaje mi się że obrotomierz ma coś wspólnego z alternatorem chyba że mylę jakieś fakty ale chyba ktoś kiedyś pisał na AF że to powiązane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Tak obrotomierz działa tylko gdy alternator ładuje, u mnie po zapaleniu trzeba dodać delikatnie gazu żeby obrotomierz zaczął działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Miga mi kontrolka niskiego ciśnienia [17 bar ] oleju przekładni. Co może być przyczyną????


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992mf    9

Witam, w moim mf 3080 od pewnego czasu ciężko chodzi dźwignia zmiany biegów 1234, to znaczy ciężko przesówa się w poziomie np jak chce włączyć z 1 na 4, co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

masz skrzynie A/B

jezeli tak to zapewne nieszczęsna nakrętka w skrzyni sie obluzowała i by trzeba zajrzeć do skrzyni póki wszystko jeszcze całe i ją dokręcic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj