Polecane posty

pepe96    11

a czegu mogła byc przyczyna ze pękły widełki i dlatego to nie była wina odkrecenia nakredki zakresu ab tylko widełki szlak trafiło i mam pytanie ja mam inne widełki niz na internecie sa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malek360    0

Jak zniwelować luzy ramion podnośnika są tam jakieś tuleje które się wymienia ? Bardzo duży luz mają może ktoś już regenerował je . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

U mnie jak były luzy to wystarczyło dokręcić trochę te śruby co są zabezpieczone i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojar    0

Witam, mam problem że swoim MF. Od jakiegoś czasu nie mogę włączyć trzeciego biegu. Dzieje się tak na szybkich i wolnych. Miał ktoś taki problem? Szukam również instrukcji obsługi do MF serii 30XX proszę o wiadomość priv jeśli ktoś posiada w wersji elektronicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

Mam pytanie ile kilogramów powiesić z przodu MF 3085 żeby nie przesadzić mam około 400kg a przy agregacie przydało by się jeszcze parę kilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Na tura weźmiesz tonę i nie jest to przesadzenie więc pomyśl ile możesz włożyć. Moja odp. ile ci trzeba jak nie szkoda przodu jak szkoda to tuz i balast wtedy masz obciążony tylko jak trzeba i wszystko w temacie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , panowie jak wymienić uszczelniacze w wysprzęgliku , chodzi o to ustrojstwo jak sie rozpołowi . Sprzęgło jest nie wciskane a wyciskane. I czy po wymianie może mi nie przerzucać z zająca na żółwia na wolnych obrotach ? Z tego wysprzęglika to praktycznie sie lało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem A niechce zakładać nowego tematu .
Kupiłem mf 3080 i podczas powrotu do domu (jechał na kolach) podczas skrętu zaczęła ciężko chodzić kierownica no i jeszcze przy wciśnięciu sprzęgła przed uruchomieniem zapalają się dwie kontrolki od przedniego napędu i taka ma której jest dwa tryby jeden w drugim i podspodem kropla i dwie strzałki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Heh no ciekawe cóż to może być... Połowa tematów w tym dziale jest o tym wiec szukaj
A te kontrolki są ok
A takie rzeczy powinieneś wiedzieć przed zakupem... No ale masz szczęście bo przynajmniej sterownik jest w tym traktorze i nawet jest sprawny ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154
Dnia 5.07.2017 o 08:48, Mikruss napisał:

W najgorszej opcji zatkany filtr hydr. Olej i filtr do wymiany

 

Raczej w najgorszej opcji to padająca 1 z 2 sekcji pompy. No, a przy tym wymiana oleju + filtry.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to pompa by tak nagle padła A nie stopniowo? wcześniej przy oględzinach był uruchamiany i rozgrzewany i nic podnośnik podnosił pod obciążeniem bez problemu.A i od czego są bezpiecznik(2szt)i obok akumlatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdy wróciłem z pola MF 3080 podnośnik nie chce opuścić jak by wogole prąd do EHR nie docierał bezpieczniki w desce i te
dwa przy akumlatorze całe .Wcześniej wszystko było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

 

Mogę ci polecić osobę która db się zna na tym napisz do mnie w wiadomości prywatnej to podam ci namiary i zajmuje się naprawą panelach ehr

Edytowano przez pepe96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

hehe kopiłeś MFa tej serii i nie masz multimetru?? marnie to widzę  :P  na przyszłość potrzebny będzie ciśnieniomierz w zakresie do 30bar oraz 200-250. Bez tego nie podchodź do tego traktora i albo sam sie uczysz albo trza mieć na wyposażeniu znajomego, który ma to obcykane... ostateczność to uczciwy mechanik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj