Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie orientuje się ktoś może co może być przyczyną kopcenia na szaro-niebiesko zaraz po zapaleniu ciągnika ?  Albo np jadąc z górki bez gazu też tak kopci . Pompa po regeneracji i wtryski sprawdzane.

Opublikowano

Do koguta musisz se kupić włącznik albo zaadoptować od czegoś innego w miejsce gdzie być powinien (będzie znacznie taniej) a jego miejsce jest pod zaślepką po przeciwnej stronie jak włączniki od halogenów pod tą bliżej drzwi bo są chyba 2 jak dobrze pamiętam

Opublikowano

Czy sprzęgło w mf 3080 się jakoś odpowietrza ? bo sprawdzałem ciśnienia oleju i wykręciłem tą szybkozłączkę od sprawdzania ciśnienia oleju od sprzęgła i pedał wpadł teraz musi trochę pochodzić zanim się napompuje a po zgaszniu zaraz robi się miękki przed tym pedał trzymał bez problemu nawet po tygodniu stania.

Opublikowano (edytowane)

Robił ktoś ,, włączanie'' przedniego napedu? Chodzi mi o uszczelnienie tego,, koszyka',czy jak sie to fachowo nazywa??

Ciśnienie oleju mi tam ucieka....

Edytowane przez konrad82
Opublikowano

panowie mam taki problem miałem nie dawno awarie przedniego mostu obcieło frezy na wałku ataku kupiłem nowy zestaw taki jak powinien byc nowe łozyska i wytulejowałem zawieszenie po ujechaniu 1km wałek ataku jest goracy ze niemozna go dotknać chciałbym sie dowiedziec co jest przyczyna

Opublikowano

ustawiał to mechanik  z tego co za obserwowałem jak on to ustawiał to było tak odłegłosc miedzy wałkiem a kołem talerzowym brał przepuszczajac kartke papieru z drukarki mówił zse jak nie poprzecinaja zeby to odległosc jest ok a łozyska jak dociskał nakretkami  to prawie na maksa bo mówił ze muszą stawiac lekki opór ale po tym co on mitam porobił to podziekowałem gosciowi kazałem zeby mi zwrócił pieniadze za robote przyszłym tygodniu ma przyjechac do mnie bardziej konpetetny mechanik ma mi to rozebrac i ustawic od nowa ale chciałem własnie zasiegnac porady dlaczego to tak sie dzie własnie mi mówił przez telefon ze zabardzo moga byc napiete łozyska i dłatego tak sie dzieje tak własnie ty mówsz

Opublikowano

ustawienie wałka atakującego i koła talerzowego nie ma znaczenia co dogrzania się wałka ataku. Jest to bardzo ważne z innych względów i powiem szczerze nie spotkałem się żeby ktoś ustawiał na kartkę z drukarki. możliwe, że łożyska napięte za bardzo, trzeba to sprawdzić

Opublikowano

olej był wlany teraz wyjołem dyfer z mostu jutro jade za nowymi łozyskami zobaczymy na nowych ale zauwazyłem na jednym łożysku zagieta była koronka to moze tarła i zato sie grzał chodzi mi oto łożysko za nakretka od wałka ataku bo tu było najbardziej gorace jutro bedzie ustawiane od nowa zobaczymy co z tego wyjdzie

Opublikowano

Każda przekładnia podczas pracy wydziela ciepło i jak jest źle ustawiona więcej, to po pierwsze. łożyska za mocno skręcone to samo. "Każdy ustawia na kartkę" - to prawda tylko chyba nie każdy wie o co "biega" z tą kartką, bo nie o ustawienie luzu między zębnego.

Opublikowano

jak ktoś chce to niech mi przywiezie dyfer, ja ustawię na kartkę z drukarki tak jak piszecie żeby się nie porwała, a później wam udowodnię, że to nie koniecznie jest dobre ustawienie. Skąd będziesz wiedzieć jaki jest ślad współpracy zębów? albo czy luz nie jest za duży? douczcie się trochę a później udzielajcie rad.

Opublikowano

po problemie za grzanie wałka ataku był odpowiedzia;ny zle wbity usczelniacz poprzedni mechanik zle go nabił i go pozaginał teraz nowy został wbity równo i sie nie grzeje ale teraz jest inny problem na wale pednym niema juz pół frezów i strasznie jarmolą tulejki łaczace wał pedny niewiadomo co z tym robic czy wał da sie regenerowac czy sa inne na to sposoby

Opublikowano

Witam panowie dzisiaj podczas siewu wyskoczyła mi taka usterka a mianowicie z początku zauważyłem że pedał hamulca zrobił się miękki, aby zahamować trzeba go wcisnąć do końca a po pewnym czasie wspomaganie też zaczęło dziwnie działać tzn czasem tak jakby się zacinało że nie można skręcić kół a po chwili puszcza i zaczyna działać lekko ale kierownica kręci się z takimi wyczuwalnymi przeskokami i jak skręcam to słyszę syczenie siłownika a wcześniej tego nie było.

Opublikowano

Pytanie do znawców... jakiś czas temu przestał ciągnąć przedni napęd w MF3080. Było jeżdzone po asfalcie z włączonym napędem (autotronica brak). Zauważyłem, że jak włączy sie blokade mostu to ten napęd tak jakby zaczynał ciągnąć ale trwa to pare sekund i przestaje. Uznałem że tarczki napedu są widocznie sprawne a wina leży po stronie mechanizmu różnicowego (wykruszone koła obiegowe?) Chciałem otwierać przednią oś ale zastanawiam się czy to faktycznie jest uszkodzony dyfer czy może są jeszcze jakieś inne opcje?

Czy aby wyjąc mechanizm różnicowy trzeba demontować zwolnice, półośki? Zapewne tak ale chce sie upewnic żeby za duzo nie rozkopać

Opublikowano

Przód to najprościej sprawdzisz jak zdejmiesz wał (tuleje) i pokręcisz wałkiem, możesz nawet kluczem to powinien pociągnąć traktor. Przetocz go po kawałku i sprawdz w kilku miejscach, jak zawsze będzie ciągną to wiadomo że napęd dobry dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v