kapitan1

Deutz-Fahr M 620 czy John Deere 6930

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnikna102    0

Moze i masz racje co do tych korbankow ale MF-y slyszalem za bardzo malo pala i niepsuja sie czesto ale jak ci siadzie cos to nie bedzie tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Tylko ciekawe dlaczego testy DLG nie potwierdzają niskiego spalania jak to niektórzy tu chwalą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@arek

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/ma...rguson-8240.pdf

26 l/h przy max mocy ciagnika (170 KM) to duzo??

a przy 1800 orb/min - 20 jak dla mnie spalanie MF to bajka.

w rzeczywistosci pelen bak (400 l) starcza na 2 dlugie dni orki

 

dla porownania:

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/De...ron_135_MK3.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/De...grotron_150.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/De...otron_150_7.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zaden ciagnik nie chodzi na powietrze i generalnie swoje musi spalic, w momecie gdy sie pojawia duza moc, jest tez duze spalanie, bilans energetyczny wiekszosci producentow wychodzi podobnie, bo silniki sa tworzone wg podobnych technologi, uzyskiwane sa podobne przebiegi mocy i momentu, wielkosci geometryczne tez sa podobne, takze tu nie moze byc jakiejs niespodzianki.

 

ale:

z doswiadczenia wiem, ze wszystko wymaga odpowiedniej organizacji pracy i konsekwencji w zalozonych warunkach (niestety u mnie nie wszyscy chca sie podporzadkowac, mozna tlumaczyc jak krowie na rowie, a i tak wezmie przyczepke o ladownosci 12 ton i bedzie z nia jezdzil po drodze ciagnikiem o mocy 220 KM, ech... szkoda gadac)

 

kazde gospodarstwo musi ocenic zakres prac indywidualnie i wiadomym jest, ze jesli powierzchnia nie pozwala na zroznicowanie dla danej wielkosci ciagnikow, trzeba wykonywac zarowno orke jak i opryski tym samym ciagnikiem, jednak moze byc tak ze gospodarstwo moze zapewnic duzemu ciagnikowi tyle roboty, ze przez miesiac bedzie codziennie ciagal duze agregaty uprawowe i wtedy inaczej sie patrzy na spalanie, takze to wszystko jest zalezne i trzeba to samemu ocenic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapitan1    0

Wypowiecie się jeszcze koledzy coś do tego tematu bo w tym tygodniu muszę któregoś zamówić-chyba wybór padnie na DF

Dobry wybór ??? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

W firmie sprzedającej DF powiedzieli mi ze miękka oś u nich służy tylko w transporcie, na polu musi byc zablokowana na stałe? Czy to prawda? :D

Jeśli tak, to po co mi oś z której mogę tylko w czasie szybkiej jazdy korzystać, a w polu nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może chodzi o pracę przy regulacji siłowej? Wtedy skok przedniej osi jest przenoszony na maszynę, przez co ta nie utrzymuje stałej głębokości pracy. Innych przeciwwskazań nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W instrukcji jest napisane, że nie jest wskazane używanie miękkiej osi przy pracy z maszynami na regulacji siłowej tak jak napisał mariusz_x. Zdaje się w fendtach serii 500 nie powinno się używać amortyzacji przy pracach polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Przy clasach korbanki zalecaja że miękka os do transportu. I wujas tak robił. Na gwarancji to bym ani na minute przedniej amortyzacji nie wyłączył to na jaki kij ona jest, do ozdoby. W instrukcji JD nie ma żadnych przeciwskazań co do stosowania TLS w polu.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sinek    0

Tls da się zablokować ale tylko w bardzo małym przedziale prędkościowym od 0km/h do chyba 10km/h :D potem przełącza się w tryb auto.

A co do spalania JD to u mnie średnio przy orce spala 13litr na hektar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
Przy clasach korbanki zalecaja że miękka os do transportu. I wujas tak robił. Na gwarancji to bym ani na minute przedniej amortyzacji nie wyłączył to na jaki kij ona jest, do ozdoby. W instrukcji JD nie ma żadnych przeciwskazań co do stosowania TLS w polu.

 

I do tego zmierzam, przecież w polu przy dużych prędkosciach, np podczas siewu też trzęsie i niby kupuje i nie moge korzystać, smieszne dla mnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szoko12    7

Ja mam John Deere 6630 Comfort i mogę każdemu rolnikowi polecić ten traktorek. Co do spalania to ktoś puścił plotkę, że to pożeracz paliwa ...

Ale nie ma ciągnika idealnego który ma wszystko najlepiej rozwiązane. Jeden ma to dobre a drugi co innego. Tak więc dzisiaj kupuje się traktor taki jaki komu się podoba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edzio    1

mam pytanie z innej beczki mam ziemie lekkie 4a 4b i 5 ,i mam zamiar kupić

df m610 -143 km lub m620-166 km głównie ma chodzić z pługiem kwerneland ed100 4x50 z pacomatem S. który wziąć zakres koni 140 starczy czy 160 z zapasem ,ta 160 ma większe koła i mocniejszy przedni most a różnica tylko 8,000 doradźcie ci co mają takie zestawy lub widzieli taki zestawy jak pracował


moje filmiki you tube

mtz82 +bury2.5
http://pl.youtube.com/watch?v=rD01sQvTx3Q
miłego oglądania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na lekkie ziemie spokojnie wystarczy ten słabszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Jeżeli zamierzasz powiększać gospodarkę to weź większego bo później nie będziesz się wyrabiał w terminach,a jak nie to mniejszy w zupełności wystarczy ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    16

Witam. Mam pewien problem,mam ibisa 4x48 na non stopie i chce wał dokupic na przedni tuz tylko teraz jaki ciagnik wybrac a mam do wyboru;DF m620 lub Valtre t131 i jeszcze NH t6080. moze ktos cos podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci radził wybrać DF M620 bo z tych co dałeś do wyboru jest najlepszy. Powiem tylko tyle że składałem na MGR w tym roku bo chcę kupić Deutz Fahr M600


Chce kupić windę (przekładnie łańcuchową) do podnoszenia, o udźwigu powyżej jednej tony. Proszę o kontakt na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Więc dlatego że Ty kupujesz DF to wszystkie DF są najlepsze? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gacomen5    4

Jedno ci powiem jak wybierać pomiędzy DF a JD to wybierz DF tylko jeden warunek nie 4 cylindrowy silnik tylko 6 ale bez żadnego turba mam jd i lamborghini w nim jest taki sam silnik i wszystko tyko kolor się zmienia i mam różnice pomiędzy lambo a JD. POLECAM DF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj