Polecane posty

forest    0

Warto chyba wymienić jeszcze nowe przekładnie, hydraulikę, mocniejszą budowę, większy komfort. Może nie ma rewolucji, ale jest ewolucja sprawdzonej konstrukcji modeli 5020.


*****************************
Nie ma głupich pytań
Mogą być tylko głupie odpowiedzi
*****************************

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Witam!

 

Jak już niektórzy wiedzą, przymierzamy się do kupna ciągnika z ładowaczem czołowym. Ma to być główny ciągnik w 20 ha gospodarstwie. Będzie on także pracował na usługach, głównie z prasą belującą. Ma pracować z pługiem obracalnym (jeszcze nie wiem jakim), agregatem uprawowo-siewnym 3m lub 2,5m oraz oczywiście z ładowaczem. Do tej pory myśleliśmy o JD 6230 Premium, ale ostatnio zainteresowałem się nową serią 5R.

W związku z tym proszę o podanie różnic pomiędzy tymi ciągnikami: JD 6230 Premium i JD 5100 R (nie wiem czy jest też tam wersja Premium, ale chodzi o najlepszą :) )

I jeszcze, jaka jest różnica między 5020 a 5R?

 

Ma ktoś zdjęcia wnętrza tej serii?

 

No i, oczywiście, najważniejsze: jaka cena?

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc :)

 

Pozdrawiam!


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

JD zmienił normę w której podaje moc ciagników???bo serii 5R jest norma 97/68/EC.jak to się ma do ECE R-24???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

zmienił i to jakiś czas temu... jak brałem swojego to moc podawali już w 97/68/EC :rolleyes:


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Mój ma przy obrotach nominalnych według ECE-R24 -100 kM

 

Według 97/68/EC -105

 

97/68/EC to jest moc bez wentylatora, ECE-R24 -z wentylatorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

Weź ty przemek się zastanow jaki ciągnik jest w Polsce dostępne z skrzynią 50 nie wiem chyba uzywka za granicy

Ciekawe kiedy następcy wejdą 5015

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forest    0
Czy dostępna jest w tej nowej serii resorowana przednia oś albo szybka skrzynia (50km/h)?

 

TLS jest dostępny we wszystkich modelach od serii 6030 w górę.

 

Jak napisał BOKSKOZLOW nie ma skrzyni 50km/h.


*****************************
Nie ma głupich pytań
Mogą być tylko głupie odpowiedzi
*****************************

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Z tego co wiem, to w Polsce ograniczenie dla ciągników rolniczych to 40km/h wszystko powyżej nie dostanie homologacji, i producenci zakładają blokady na skrzynie do tych przepisowych 40(44)km/h


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    17

No w John Deere'ach hamulce na 4 koła wszystkie chyba mają ale napewno można kupic w Polsce powyżej 40km/h np Fastrack no i wiele marek ma w opcji 50km/h a niektóre Fendt'y w standarcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

W Fendt'zie masz ta skrzynke 50km/h ale założona jest blokada ze poruszasz się z prędkością 40(44)km/h. I też ma hamulce na wszystkie 4 koła. Czyli tak na dobrą sprawę kupując Fendt'a płacisz na skrzynkę 50km/h dostajesz 40(44)km/h ;)

 

 

Wracając do tematu, to ciekawe traktorki, być może stanie u mnie taki w roku 2010 bądź na początku 2011 :P


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    17

Raczej w standarcie. Przy hamowaniu automatycznie włancza się przedni napęd i skrzynia hamuje.Ale głowy uciąc nie dam ;) .

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Jak zamawialem ciagnik to mi sie pytali,czy ma byc przednia os bez hamulca,czy chce doplacic i miec hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
W Johnie z tego co ja wiem hamulce z przodu sa w opcji.

 

Tak w opcji, standardowo jest hamowanie wałem.

 

Żeby mieć 50 km/h trzeba mieć pełne felgii, oś amortyzowaną i hamulce przedniej osi. W Polsce fabrycznie ciagnik jest zblokowany na 40 km/h. Można odblokować ale jeśłi nie mamy któregoś z tych 3 pozycji to raczej nie będzie to możliwe.

 

Skrzynia może być typową 50 lub 40 ką. Ta druga idzie 40 i tu nic się nie zrobi. W tej pierwszej można zdjąć blokadę, tzn ciagnik idzie na ostatnim biegu maks 1700 obr/min, jeśli pociągnąłby 2300 to szedłby 50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

hamulec przedniej osi działa na zasadzie ze przy hamowaniu włącza sie przedni napęd chyba ze sie myle i jest jakies inne rozwiązanie


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Juz poszukalem specyfikacje. I jest tak-przednia os z amortyzacja (TLS) oraz hamulcem i kosztowala 4.364 euro rok temu. A bez hamulca TLS 3.100 euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Jak już gadamy o tych skrzynkach to wyjaśnijcie mi czym się różni skrzynka AP40 od AP50 ? Czy żeby rozblokować AP50 trzeba pobawić się w sofcie, czy trzeba pogrzebać już w mechanice skrzyni?


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Blokada w AP 50 jest typowo elektroniczna. AP 40 nie ma blokady bo to jest jej maks prędkość.

 

50 km/h może rozwijać również skrzynia Power Quad Plus lub AQ Plus, ostatni bieg ma mniejsze obroty, nie mylić z 40 km/h z funkcją Eco Shiftu!!! Tam ciagnik jedzie 40 przy obr około 1700, ale nie da sie odblokowac i jechac 50. Troche zamotane, ale cóż ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forest    0

Jako wymóg do skrzyni 50 km/h jest wzmocniona zawieszana oś przednia TLS II, wyposażona w hydrauliczną blokadę mechanizmu różnicowego i mokre, tarczowe, hydrauliczne hamulce przednie umieszczone w piastach, zapewniają one hamowanie ciągnika w czterech punktach.


*****************************
Nie ma głupich pytań
Mogą być tylko głupie odpowiedzi
*****************************

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj