Polecane posty

andrewk    154

odpowietrznik znajduje się po tej stronie co filtry, musisz szukać koło sprzęgła wystającego metalowego przewodu z korpusu

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiel123    5

odpowietrznik znajduje się po tej stronie co filtry, musisz szukać koło sprzęgła wystającego metalowego przewodu z korpusu

 

 

a jak powinoo wyglądać to odpowietrzenie na zapalonym siniku czy na zgaszonym ? widzę tą rurkę tylko pytanie czy to się jakoś odkręca ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

<_<Odpalasz traktor i wciskasz ten dzyndzel w środku - zaczyna lecieć olej. Wiadomo najświeższy tam nie będzie więc możesz tyle upuścić aż będzie leciał czysty nowy olej.

 

Ja jestem na etapie wymiany filtrów, olej spuszczony. Od sprzęgła i wspomagania już siedzą, teraz czekam na jeszcze jeden i będzie można zalewać. Nie wiem czy od razu będzie wszystko działać ale zarówno heble jak i sprzęgło przepuszczę nową oliwą :D

 

 

Jak na pracę sprzęgła może wpływać tak zasyfiony filtr ? :D Siedzi już drugi nowy ale raczej dziś nie potestuję bo cały czas brakuje głównego  <_<

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

 

 

014.JPG

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiel123    5

<_<Odpalasz traktor i wciskasz ten dzyndzel w środku - zaczyna lecieć olej. Wiadomo najświeższy tam nie będzie więc możesz tyle upuścić aż będzie leciał czysty nowy olej.

 

Ja jestem na etapie wymiany filtrów, olej spuszczony. Od sprzęgła i wspomagania już siedzą, teraz czekam na jeszcze jeden i będzie można zalewać. Nie wiem czy od razu będzie wszystko działać ale zarówno heble jak i sprzęgło przepuszczę nową oliwą :D

 

 

Jak na pracę sprzęgła może wpływać tak zasyfiony filtr ? :D Siedzi już drugi nowy ale raczej dziś nie potestuję bo cały czas brakuje głównego  <_<

 

ok bedę to próbował zrobić.mam nadzieje że pomoże..

 

no ja juz mam wszystkie powymieniane tylko został mi olej w przednim moście. :) 

 

ło panie masakra to u mnie był czyściutki w porównaniu do twojego  ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

trochę syfu jest :D

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Nie wiem :D Mam go 10msc i zmieniam pierwszy raz filtry i olej w skrzyni. Najgorszy syf właśnie był w tym ze zdjęcia sprzęgłowym. Wyczyściłem wszystko razem w tym koszu gdzie ten filtr siedział. Filtr od wspomagania AGCO niemal, że czysty jak łza :D Całe szczęście olej jest czysty bez żadnych opiłków ^^

 

Tak brudny filtr jak mógł wpływać na pracę sprzęgła ? Pytam, bo miałem coś takiego, że póki olej się nie rozgrzał to biegi wchodziły dość opornie. Później już ok było.

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

To jest filtr z obudowy tylnego mostu? Jak tak to jest od dodatkowej pompy która smaruje i chłodzi tarcze sprzęgła i może półbiegów. Nie ma nic wspólnego ze sterowaniem sprzęgłem. Biegi na zimnej skrzyni zawsze wchodzą ciężkawo to jest normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Dokładnie mam to samo w katalogu co lukbold podał. Od tego filtra idzie gruba rura do sprzęgła.

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Może w okolice sprzęgła, a dokładnie do pompy rotacyjnej która znajduje się na wałku sprzęgłowym bezpośrednio przed sprzęgłem. Czyli to co pisałem wcześniej. Jak widać po zdjeciu mało kto wie o tym filtrze i jego czyszczeniu, bo reszta filtrów dużo lepsza tylko ten jak by nigdy nie czyszczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Pewnie masz rację. Myślałem, że ma coś wspólnego ze sprzęgłem. Mi nie chciało się go czyścić to kupiłem nowy.

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Zalany nowym olejem, hamulce odpowietrzyłem i jest ok. Mam pytanie bo tak sobie myślę, że te okruchy to chyba pochodzą z tarcz hamulcowych - zaczęły się odklejać. Nie wiem jaki był olej wcześniej. Hebel jest i działa dobrze. Olej był czysty, żadnych opiłków tylko to co na zdjęciu wyżej. Przejmować się ?

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

 

 

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

To twarde kawałki wyrwane czy to jest taki pył zbity? Jak pył to ja bym obstawiał, ze to ze sprzegieł a jak całe grube to albo z tarcz hamulcowych albo recznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

To są takie kawałki właśnie jak na tarczach hamulcowych albo od ręcznego. Było tego tyle ile na obrazku tylko w tym filtrze. Ręczny trzyma, heble po odpowietrzeniu - żyleta. Może troszkę się wykruszyło, tylko nie wiadomo kiedy :D Cały olej dokładnie prześwietliłem przy spuszczaniu bo wiadomo ciągnik niecały rok w łapach ale na szczęście tylko był lekko brązowy. żadnej siwizny, opiłków nic nie zauważyłem. Póki co śmiga ok. Odpowietrzałem według książki napraw i poszło mega sprawnie w jedną osobę.

 

 

 

Ekipa zielonych naprawiona ? Bo nie dodajesz żadnych zdjęć :D

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradźcie coś, jak obracam pług w jedną stronę ciśnienie ładnie trzyma go i mozna orać na tej stronie. Jak go obrócę i puszczę wajhę od hydrauliki "na luz" to pług opada mi na siłowniki obrotu do jego środka ciężkości. Jak przemienię na odwrót przewody to z drugiej strony występuje te zjawisko, więc siłownik w pługu jest okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Pany mam problem. Pedał sprzęgła gdy naciskam ręką idzie lekko jakieś 2/3cm na wysokości, później jest opór taki jak powinien być. Myślalem, że się przypowietrzyło jednak po wymianie oleju/filtrów i odpowietrzeniu ( leciał już nowy czysty olej ) jest tak jak było. Mogło coś tam w środku pęknąć ? Np. sprężynka czy coś ? Widziałem zestaw naprawczy - są coś warte ? Ogólnie nic nie cieknie ani w komorze silnika, ani od środka.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a co biegi źle wchodzą? ja mam zasade... jak coś nie śmierdzi to nie ruszać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Właśnie o to chodzi, że mogło by być lepiej. Na rozgrzanym jest w miarę dobrze ale też czasami trzeba deko dłużej przytrzymać na sprzęgle aby weszło gładko. Rozbierałem jesienią koło pedałów, musiałem nasmarować sworzeń łączący z pompka bo piszczało i denerwowało. Wtedy to zobaczyłem i chyba raczej tak nie powinno być.

 

Sam wybierak biegów jakoś się reguluje ? Wymieniałem osłony gumowe + kulki plastikowe. Na dolnym kieliszku między dnem, a kulką mam luz.

 

PS. gdyby nie 4 pólbiegi i rewers elektrohydraluiczny to bym na pewno dużo bardziej odczuwał dyskomfort bo jednak jest to trochę uciążliwe.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

po uruchomieniu traktora zmierz sobie ciśnienie oleju na odpowietrzniku od sprzegła... ma byc 1.5bar. Bedzeisz wiedział czy trójdział dobrze pcha w sprzegło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Muszę sobie w końcu kupić manometr Mam coś takiego, że gdy przegazuję przed zmiana biegu to wchodzi lepiej. Same ruszanie z miejsca jest płynne bez szarpnięć. Wszystko inne co związane z hydrauliką działa ok, pług 1t podnosi szybciutko na wolnych obrotach.
 


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

dobrze wiesz że podnosnik to ta druga sekcja pompy... w 90% przypadków pada sekcja niższej wydajności ale jeśli wspomaganie kier jest ok to pompa jest dobra...

W sumie z ciekawości też zmierze te ciśnenie na sprzegle bo przed remontem skrzyni pedał miałem twardy od samej góry choć siłownik sprzegła miał przeciek... teraz ma nowe uszczelnenie choć boje się że coś tam mogłem sknocić bo uszczelnienia tego strasznie twarde... zresztą TY masz mokre sprzegło to siłownik chyba inny

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Fakt z tym podnośnikiem to się wygłupiłem :) Kierownicą kręci się lekko na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły. Wszystkie inne funkcje działają ok tylko ten problem z wysprzęglaniem. No nic trzeba będzie sprawdzić te ciśnienie, a później albo czyścić trójdział albo zaglądać do pompki bo chyba innej możliwości już nie ma


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pompka stara? zreszta obojętnie jaka bo nowa lepsza może nie być chyba że oryginał by wziąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Nie mam pojęcia czy była kiedyś wymieniana - ma kolor zielony, a są takie zamienniki w sprzedaży więc podejrzewam, że ktoś kiedyś wymienił. Nie cieknie tylko ten ruch 2/3 cm i dopiero czuć opór.


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj