Polecane posty

kisiel123    5

no faktycznie było w niej troche syfu ale to nie pomogło. pomogło dopiero dokręcenie klemy przy akumulatorze na wolnych obrotach brakowało mu prądu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Panowie to jest normalne w tej serii, że się ciężko wyciska pedał sprzęgła? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marzencia    6

Panowie proszę o pomoc. od niedawna jestem w posiadaniu mf6150 i mam taki problem. mianowicie w trakcie jazdy wciskając pedał hamulca i sprzęgła biegi wskakują na "terenowe" co może być tego przyczyną. po rozgrzaniu ciągnika zapala się kontrolka filtra oleju przekładniowego. po ostygnieciu gaśnie. jestem przed wymianą olejów w skrzyni i w silniku, jaki olej polecacie? zastanawiałam się nad agrolem u i 15W40 do silnika. jakiej firmy najlepiej wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

To elektrozawory tym sterują tak, czyli na zającu powinien mieć prąd na zaworze po wciśnięciu spżęgła i lub stop zmienia, coś musi zabierać prąd oba pedały mają czujniki lub coś ociera o kabel, posprawdzaj wtyczki kostki najlepiej zapsikaj coś do elektryki lub wd penetrus, możesz jeszcze przemyć elektrozawory dla pewności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Oj to gorsza sprawa, pod kabiną w bloku skrzyni kilka jakby śrub i na nich kable, te kable odpinasz i odkręcasz i w rope mycie. Najpierw sprawdź elektryke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Na speed shifcie? elektrozawór o żółw zając chyba pierwszy od dołu. odepnij wtyczkę i się przejedź czy nie przeskakuje ale też stawiam na kablologię.

A ta kontrolka od filtra na rozgrzanym, to po lewej stronie za schodkami, na przewodzie od smarowania skrzyni powinien być czujnik temperatury. Zobacz czy zgaśnie kontrolka jak go odepniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marzencia    6

tak speeshift. ok dziękuję bardzo za pomoc. bedziemy działać :)

Edytowano przez marzencia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U900    0

Witam, posiadam MF 6180 i mam taki problem:

Zaczął lecieć olej, jak się zapali ciągnik chwilę pochodzi i się go zostawi np. na 1/2h to będzie plama o średnicy 2-3cm a przez noc to już około 7-9cm.

Źródło wycieku: pod kabiną, ciężko coś tam zobaczyć bo przeszkadza trochę rama od tura i koło. Może ktoś miał taki problem.

Na zdjęciu po lewej jest elektrozawór od podnośnika.

 

post-151206-0-54614200-1427794621_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Umyj bo tak to ciężko stwierdzić.Być może przetarty jakiś wąż lub rurka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

U mnie w 3060 właśnie kapało z tego kolanka trzeba było docismąćprzewód mocniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U900    0

Będę musiał zrzucić koło bo inaczej nie podejdę myjką. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U900    0

jedź do jakiejś składnicy i będą mieli tylko kup oryginalne a nie zamienniki.

 

A co do tego mojego wycieku to podniosłem kabinę, umyłem ropą i podczas wycierania zauważyłem że są luźne śruby co trzymają tylny podnośnik( na 14 śrub było 10 odkręconych) dokręciłem i teraz będę miał więcej wolnego czasu to zobaczę co leci. Ale wydaje mi się że będzie trzeba wymienić uszczelkę i nowe śruby z klejem jak wyciek będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U900    0

Na to wygląda. I podczas skręcania nie dał prawdopodobnie kleju na śruby i się wykręciły podczas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a wiecie moze w którym miejscu znajduja sie filtry hydrauliki bo ja znalazlem dwa a na wszystkich stronach w internecie pokazuje mi ze sa 3;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

To zależy od wersji. Dwa przy prawym kole i jeden ssawny pod korkiem spustowym. Może też być wkład przy lewym kole..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj