Polecane posty

Witam.. :) Odnośnie rewersu to w serii 61xx nie ma rewersu elektro-hydraulicznego tylko jest hydrauliczno-mechaniczny.. Odnośnie guzików na błotniku w kabinie jest umiejscowiony włącznik zew. EHR( ten zam od wałka WOM).. Jeśli chodzi o migającą kontrolkę to po zagrzaniu traktora należy go zgasić i odpalić wtem problem zniknie.. Myślę że wmiarę pomogłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pelo111    23

Witam.

Obecnie planuje zakup używanego ciągnika z serii 61xx.

A mianowicie modele między 6130 a 6180.

Są jakieś rzeczy na które powinienem zwrócić szczególną uwage przed zakupem, czy może wcale nie polecacie kupna tego typu ciągnika i powinienem szukać czegoś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazimirz11    0

Bardzo polecam ciągniki z serii 61xx... Sam jestem użytkownikem ciągnika MF 6160i jestem z niego bardzo zadowolony. Posiadam już go od jakiś 3 lat i poza drobnymi poprawkami w elektryce tzn.: naprawa nawiewów, halogenów;, ciągnik nie potrzebował żadnych wkładów finanosowych. Sam jestem bardzo zadowolony z swojego ciągniczka i gorąco polecam...:)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gseries    0

Panowie ma ktoś może schemat hamulca recznego? Spadla mi linka i nie moge dojść gdzie ją założyć :/

I jeszcze mam pytanie, zmieniałem żarówki w konsoli i znalazłem takie coś in9ufl.jpg

Wiecie do czego to służy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gseries    0

A na jakiej zasadzie to jest ustawione? Jestes pewny tego?

 

 

Wie ktoś może ile może kosztować pchniecie skrzyni na 40 (37)? bo 27,7 mi nie wystarcza :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

te przełączniki są od ustawiania prędkościomierza w zależności od rozmiaru opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pchnięcia skrzyni w Ferdku koszt jest niewielki... Na pewno w granicach 100-150zł (może się ktoś nie zgadzać z ceną). Ja tyle płaciłem 2 lata temu.. :)

Edytowano przez MF6180Dynashift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gseries    0

Niestety, w moim MF biegi są odblokowane, są ograniczone obroty. Mechanik powiedział, że teraz jest ustawiony na jakiś tryb ekonomiczny i kreci 1800 obr. Czy jak odblokuje to spalanie wzrośnie czy po prostu na tych większych obrotach łyknie więcej? Jak to odblokować? Pomożecie? Nawet pod obciążeniem czasem potrzeba, żeby mu depnąć, ale się nie da:/

 

A i ma ktoś może rozpiske bezpieczników?

Edytowano przez gseries

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Koledzy EHR w MF6180 powoli mi opuszcza kreciłem potencjometrem ale nic... elektronika czy hydraulika gdzie szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Rozpiska bezpieczników ;

 

IMG0001jp_nhnppqa.jpg

 

IMG0002jp_nhnphpe.jpg

Edytowano przez galoni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Właśnie że mam ciężką talerzówkę z wałem i na przedni tuz jakieś 700kg to czasem podbija ciągnik a i tak powoli opuszcza. Oleje i filtry zmienione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian1234    0

Witam !!!!

Od niedawna planuje zakup nowego ciągnika do mojego gospodarstwa i mam mały dylemat ponieważ mam po wyboru MF 6160 dynashift i Pronara 82 TSA lub 1025a nie wiem który z tch ciągników byl by najleprzy. Z tego co czytam na forum to wszystkie maja jakies wady pronary ponoc przeciekają i maja słaby podnosnik zaś w MF wysiadają skrzynie. Moje gospodarstwo to ok 15 ha. Proszę o opinie na temat tych ciągników głównie chodzi mi o opinie na temat MF.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

15 ha to MF 255 i cieszyć się z maszynki ;) Po cholerkę coś mocniejszego?. A zaoszczędzone pieniążki na inny sprzęt przeznaczyć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian1234    0

no wiem wiem ale raczej wolał bym coś wiekszego i nowszego niż 255 poza tym mam juz c-360 więc 255 jest zbędny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam posiadam MF 255, mało spali a więcej zrobi :) Jeżeli chodzi o te skrzynie w Ferdkach to każdy inaczej mówi, a ja powiem tak jak będziesz dbał o skrzynie to się nic nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian1234    0

NIe zawsze tak jest czasami chocby nie wiem jak sie dbalo to jak sie mam popsuc to i tak sie popsuje. A na co trzeba zwrócic szczególną uwagę przy zakupie "ferdka" tzn gdzie trzeba zaglądnąc co sprawdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej serii ja bym proponował zagrzać olej i sprawdzić hydraulikę, po zagrzaniu wszystkie niespodzianki wyskakują. Najczęstszy problem z którymi się spotkałem to moduł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

witam panowie mam problem mam massey ferguson 6170 i nie działają mi światła powymieniałem bezpieczniki posprawdziałem żąrówki i nic nie działają co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki79    0

Witam

Mój mf to 6170, gdy przełącze rewers do tyłu to piszczy i mruga czerwona kontrolka tak z cztery razy , ale i tak przełączy do tyłu i normalnie można puscic sprzęgło i rusza, a druga sprawa to przy zapalaniu jak jest rewers właśnie na wstecznym gdy zapali to piszczy i mrygają obydwie kontrolki na przemian, musze zgasić dać rewers do przodu i wtedy jest dobrze. Co to może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MENAGER37    0

Witam, mam taką sprawę. Mógł by mi ktoś podpowiedzieć gdzie można kupić zamykanie tylnej szyby w mf 6170, albo chociaż podesłać zdjęcie jak to wygląda żebym wiedział czego szukać.

Edytowano przez MENAGER37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj