adamek1942

Opinie na temat dilera zetora.

Polecane posty

adamek1942    6

Proszę o opinie dilerów zetora woj świętokrzyskie bądź małopolskiego z Miechowa lub Proszowic.

Edytowano przez adamek1942

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

ja szukam jakieś serwisu zetora na podkarpaciu bo mimo że jest 4 punkty nikt niema serwisu masakra jakaś na całę podkarpacie niema serwisu naj bliżej zamość 120 km odemnie lub klecznó czy jakoś tak 140 km odemnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem proxime w Pilznie jest to odział ar chmielewskiego z Kleczanowa i cena była dobra ,dorzucili w gratisie radio, koguta ,grzałkę, pokrowce,na ładowaczu miałem 2 tys netto taniej a co do serwisu to niby przyjechał z Kleczanowa ale płaciłem tak jak by jechał z Pilzna  

A byłem też w Proszowicach to podejście do klienta słabe nawet się im nie chciało zrobić kosztorysu co ile będzie kosztować do tego nie było mowy zęby coś dorzucili i na ładowaczu chcieli 2 tys zł netto więcej i jeszcze coś mówił ze za montaż zęby jeszcze płacić             

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie mam 12x12 30 km/h znajomy mi doradził bo ma new hollanda 90 km i skrzynie 40 to mówi ze ma ciężko zęby się bujnąć z pełną przyczepą d47 zęby bieg przerzucić na wyższy  i też w serwisie w Proszowicach jeden mechanik ma proxime 90 30 km/h a jego brat ma 40 km/h i mówił ze ten 30 sobie lepiej radzi a i tak na całym gazie jedzie mi 36 km/h a obciążników nie brałem bo w zetorze 6245 mam 8 talerzy z tyłu a w 5211 ma 4 to do proximy  zawsze komplet zrobię a na przód z betonu coś zrobię    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Tak to prawda w Proszowicach to samo mi mówili na temat skrzyni 40, ale nie prawda ze zetor ze skrzynia 40 nie ruszy czy tam ciężko ma się rozpędzić z ciężarem  on ma 6 biegów na jedynym zakresie i na drugim jak wbijesz jedynkę to na pewno ruszy zresztą podobnie jak w c 360 heh np farmtrac 3 zakresy po 4 biegi na każdym (przynajmniej tak było) i słyszałem sprzęgło cierpi jak masz ruszyć z 2 przyczepami np. zboża z tego najszybszego zakresu z jedynki, a inaczej nie pojedziesz bo zakresów sie nie da zmieniać w trakcie jazdy,

new holand nie wiem jak ma te biegi tez jak farmtrac ?

Co do obciążników racja nadają się, a jak masz tura zakładać to obciążnik zbędny z przodu tur wazy z 600 kg około

 na 30  skrzyni jedziesz 37 jak pisałeś na pełnym a na 40 to osiągniesz przy około 1600 + - dokładnie nie pamiętam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

jak na pełnym gazie śmiga 37 km/h to jest szybka skrzynia. sprawdź w katalogu tam są podane prędkości maksymalne na każdym biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

nie prawda tyle co ty piszesz osiąga na 40 skrzyni przy okolo 1700 obrotów

a na zwykłej 30 skrzyni trzeba na pełnym  jechać żeby tą prędkość osiągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak by był z szybką skrzynią to by miał hamulce w przednim napędzie a mój niema ,trochę żałuję ze nie wziąłem skrzyni 40 km bo silnik jest bardzo mocny  , a teraz wyszło mi przy okazji ze rozglądam się za broną aktywną  ze diler w ofercie napisał mi ze będzie miał obroty wom 540/1000 a sprzedali mi 540 /540 eko    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

mylicie wersję takie jak podstawowe 12x12 oraz wersję z 1 polbiegiem jak i wersje power. Hamulce na przód mają tylko wersje power bo one osiągają minimalnie ponad 40km/h. . Polecam zajrzeć do książki. tam jest wszystko opisane. 40km/h przy 1700obr może osiągnie ale wersja power. kolega ma również proxe na szybkiej skrzyni i także jedzie 37km/h. wersje standard mają tarcze hamulcowa na wale czy w przystawce która hamuje przednia osią. wersje power mają hamulce na każdym kole z przodu. taki wymóg homologacyjny zrobiłem screen z książki ale nie ma możliwości wstawić tutaj fotki z książki. książka dot wersji standardowej i na kołach 18.4 r34 osiąga 37.12km/h na kołach 16.9 r34. 35km/h wersja 30km/h na największych kołach osiąga 30.12km/h. kolega przybysławice5211 jak dealer sprzedał ci wałek Eco bez twojej wiedzy tak sprzedał ci wersje 40km/h a nawet o tym nie wiedziałeś hehe osobiście proxa to ciągnik pomocniczy u mnie wiec uważam Eco za plus np przy przetrzasaczu czy kosiarce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Ale nie tylko wersje power mają przewody z  hamulcami na przód, 37km/h osiąga przy około 1700 obrotów motoru (przy skrzyni 40-stce)  zwykła proxima

widziałem proxime 8441 zwykłą z rewersem i jednym wałkiem na szkrzyni 40 i przewody miała do hamulców przednich

a mogą mieć tak jak piszesz tomi 382 na napędzie w przystawce gdzieś hamulec

Edytowano przez adamek1942

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

bo to była wersja która przekracza 40km/h. dlatego były przewody do kół. mówisz o wersji 8441 czyli dość starym modelu być może że tam jest innaczej rozwiązane. ja podpieram się książka Zetora bo ja i znajomy mamy potwierdzenie wg książki i danych technicznych że szybka proxa ma maks 37km/h na dużych kołach. powerki mają więcej biegów dlatego przełożenia trochę skrócili i zwiekszyli v max. Gdy zwróciłem uwagę dealerowi że nie ma przewodów na kołach to mówił właśnie że wersje power mają tylko przewody z przodu bo one przekraczają 40km/h. Jest chyba wymóg prawny że ciągniki ponad 40km/h muszą mieć hamulce na kołach z przodu. jakby w skrzyni 12x12 zrobili 40km/h przy 1700rpm to byś przyczepy 5 tonowej na równym nie ciągnął bo byłaby taka przepaść między biegami . ja 10 ton jadąc na delikatnym wzniesieniu nie mogłem wbić 6 biegu bo z 5 na 6 jest troszkę duża odległość w przełożeniu. jak rozpędziłem na 5 do czerwonego pola to na 6 miał ciężko wstać z obrotów do tych 1800rpm. dlatego współczuję człowiekowi który miał 40km/h przy 1700rpm mając 12 czy 10biegow. taka skrzynia to tylko latać po równym lub tylko z maszynami zawieszanymi i to lekkimi. wydaje mi się że mógł mieć coś modzone czyli musiał na walku zmienić tryb że miał na polowych prędkości od 7 do 15km/h a na szosowych od 10 do 40. o ile 8441 miał skrzynie z rewersem bo mając tylko 2x5 biegów czyli 10 to mając przełożenie jak mówisz "Eco 40" to naprawdę skrzynia w polu jak i ładunkiem bardzo nie praktyczna a wręcz męcząca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KarolKarolO
      Witam. Potrzebuję pomocy w zarejestrowaniu Zetora 6711. Brak dokumentów, sprowadzony, zakupiony 12 lat temu. Zaniedbanie z mojej strony, ponieważ wyjechałem za granicę i nie przyłożyłem się do tego. 
    • Przez KarolKarolO
      Witam. Potrzebuję pomocy w zarejestrowaniu Zetora 6711. Brak dokumentów, sprowadzony, zakupiony 12 lat temu. Zaniedbanie z mojej strony, ponieważ wyjechałem za granicę i nie przyłożyłem się do tego. 
    • Przez krzysko520
      Cześć, 
      Jaki tur wybrać do tego ciagnika(6045)?  Wspomaganie mam przerobione na orbitrol. 
      Chciałbym żeby miał udźwig około 800kg. Co polecacie?
      Czy mocowanie od 6245 będzie pasować?
    • Przez SzymonRandak
      Witam,
      Mam problem ponieważ kupiłem tura do Zetora forterry 10641 2005 używanego zetorowskiego 260sl i mam problem z montażem. Chodzi mi o założenie ramy tura od dołu przy baku. Czy ktoś posiada taki sam traktor ? I mógłby wysłać mi kilka zdjęć jak ma zamontowanego tura ? Byłbym bardzo wdzieczny
      dziekuje
       
      pozdrawian
    • Przez Mateusz_105
      Gdzie kupię taką szybę 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj