Zaloguj się, aby obserwować  
andrzejk26

turbina w zetorze 10145

Polecane posty

andrzejk26    0

witam. mam pytanie . jakie ciśnienie powinna dawać turbina w zetorze 10145. i czy ciśnienie bada się bezpośrednio po wyjściu z turbiny czy dopiero w kolektorze ssącym??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@adam dostałeś ostrzeżenie za nabijanie postów, będziesz sie powtarzał to poleca nastepne...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

z tego co pamietam to cisnienie mierzy sie w kolektorze ssącym ale jakie powinno byc to nie pamietam :rolleyes:


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam519    6

pisałem do kuzyna on ma 16245 i nie wie jakie ciśnienie ale pisał ze powinno pisać na turbinie przynajmniej u niego pisze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejk26    0
i co pisze u ciebie na turbinie?

niestety u mnie na turbinie nie pisze jakie powinno być ciśnienie.

ale jeden mechanik powiedział że nowa turbina powinna przy obrotach silnika 2200 dawać 1,2 atmosfery, mierząc oczywiście ciśnienie w kolektorze ssącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Jeszcze nie spotkałem ciśnienia doładowania napisanego na turbinie. W którym miejscu miało by to być napisane? Jeśli już to jest to maksymalne ciśnienie jakie może wytworzyć turbina ale nie koniecznie wartość bezpieczna dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    2

Ja tak samo sie nie spotkałem z takim czymś że na tabliczce jest napisane jakie ma być ciśnienie.Wracając do turbiny w tym ciągniku to mam do was pytanie.co mogło być przyczyną pęknięcia osi na której są wirniki.turbina miała 2 miesiące.od początku jak ją założyłem to w silniku ubywało oleju.początkowo myślałem ze jest to spowodowane wyciekiem oleju w siniku. dodam jeszcze że teraz ciągnik chodzi na starej turbinie i jest wszystko ok.

 

może spotkaliście się z takim czymś.

 

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    2

tak wyszło.poszla usczelka pod glowica miedzy kanalem wydechowym a wodnym.w cylindrach byla woda i w turbinie tak samo.postanowilismy kupic nowa i to chyba byl nasz błąd.Turbina została wyslana do czech i oczywiscie nie uznali gwarancji.w poniedzialek powinienem miec uzasadnienie to sie wszystko wyjasni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesik82    0

Nowe turbo powinno się dotrzec aby ułożyskowanie się ułożyło bo inaczej puści olej miałem tak samo w swoim ,także mi czechy nie uznali gwarancji ale sprzedawca wymienił na inną dotarłem i hula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

a w jaki sposób powinno sie dotszeć tą turbosprężarkę

ja zakładałem turbosprężarkę do bizona BS-a był wymieniany korpus żeliwny i oś i uszczelnienia mosiężne i te pierścionki metalowe łopatki były dobre

a czy oś na których osadzone są łopatki powinna mieś minimalny luz wyczuwalny ręką ???

bo u mnie takowy jest a jak zdjąłem przed remontem to całkiem miała luz ze prawie co a samozapłonu dostawał :D

wszystko spowodowane jednym zgaszeniem mocno rozgrzanego silnika przypadkowo :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel125d    2

Jeszcze nie spotkałem ciśnienia doładowania napisanego na turbinie. W którym miejscu miało by to być napisane? Jeśli już to jest to maksymalne ciśnienie jakie może wytworzyć turbina ale nie koniecznie wartość bezpieczna dla silnika.

 

ta sama turbina przy tych samych obrotach silnika da inne ciśnienia w silniku 4 i 6 cylindrowym dlatego w zasadzie nie piszą wydatku turbiny ,silniki traktorów rolniczych doładowane są 3 do 8 barów w zależności od tego jaką moc chcemy uzyskać stare zetory mają moc uczciwie napisaną nowe nie i nie tylko zetory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

chyba 0,3-0,8 bara co?

 

Bo 3 bary to nawet w wyścigówkach nie pompuje a co dopiero 8 :D

 

JA sobie założyłem parę lat temu w 4T zegar, który wskazuje ciśnienie doładowania i na gazie w podłodze przy obciazeniu max pokazuje 0,6bara (na gazie w podłodze, ale bez obciążenia stoi prawie ze na 0)

 

O dokładnie takie coś. Na allegro kosztowało mnie 50 czy 60zł, wiec niedrogo, a fajnie sobie popatrzeć;)

http://www.racingfactory.pl/dane/full/b5f2a4433afc42b7a967ae68df7fd4fd.jpg

 

PS

nawet po wskazaniach tego zegara widać, zę dane które podałeś są nieprawidłowe, bo skala kończy się na 2 barach.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj