grześ77

ciągniki JCB Fastrack

Polecane posty

qqq    19

deer, nie do końca przyznałem racje, gdyż JCB z pługiem 5 skibowym daje radę bezproblemu więc czego tu wiecej oczekiwać. Spalanie z konstrukcji wynika, nie wiem ,nawet jak ma lekko w transporcie to pali o duzo za duzo... ;)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@qqq zawsze mozna chciec wiecej ;)

natomiast to co mowisz o spalaniu to dosyc ciekawe, moglbys napisac jak sie ono przedstawia w liczbach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

brzozak2 ,rozumiem ale jak tak patrząc na sprawe ,to doszlibysmy w koncowym efekcie do czołgu ;) . Spalanie, ja JCB 2140 ma około 150 km porównywałem z MX 135 w pracy z transporcie to tak , MX w obie strony ciągnał 25 ton i wyszło ok.15l/h a JCB tylko w jedną a potem na pusto to wyszło 21l/h , tyle to pali mi MX 170 jak ciagnie 38 ton , a w polu to nie mierzę , raz zapomniałem sobie zmienic grupy biegów i jezdziłem na szosowych z agregatem 3,7 KOS to w 10 godzin prawie cały bak wyssał :D , aha dodam ciągnik stan idealny, nie zajeżdzony ma 2800mth więc nie można powiedzieć ,że to wina podzespołow czy jakaś techniczna sprawa po prostu tyle pali , choc przyznam na grupie biegów M jest bardzo silny nie zdusi się ale na H w transporcie to górkę widzi z daleka :) Silnik--->CUMMINS


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EDWIN    0

spalanie wynika nie tylko z konstrukcji ale z predkosci 85 kmh ktury ciagnik normalnej konstrukcji pojedzie tyle a jesli chodzi o uciąg to jest obciaznik na jego tyle ktury wazy 1200 kg widziałem to cacko w akcji w pgr maja 150 konny i 5 obrotowa nie ma co robic. a belarka heheh to jest jazda.


Grand Prix 95 Power Machine + tur 6 polmot
i pomocnik c360 3p
a był i 3512 :( zal się z nim było rozstać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

silniki Cumminsa są paliwożerne troche to trzeba przyznać. Bo to amerykańska produkcja więc się troche nie liczą ze spalaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

kiedyś rozmawiałem z użytkownikiem fastraca 185 z silnikiem cummins i twierdził że ma bardzo małe spalanie a przynajmniej mniejsze od ursusa szóstki z turbiną, ja mam wersję z perkinsem i jestem zadowolony ze spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

EDWIN , dobrze mówisz ten obciąznik bardzo poprawia trakcje ,ja swojego starego JCB sprzedałem bez niego i teraz został mi w domu ale nikt nie chce kupic :mellow: .Spalanie to zalezy od warunków maszyn i operatora i to bardzo dużo jeżeli taki 185 konny JCB pali 20 to jeszcze w miare ale tak jak mój ok.150 konny 20 to troche duzo , teraz wystawiłem go na sprzedaz


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Na pewno CASE, mocowo cos około 150 km


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

A to spoko. Ja mam teraz dwa Fastraci upatrzone 3220 ale trochę mnie przebieg przeraża bo mają ok 9200mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

9200 mtg to juz troche jest i pewnie jakis serwis bedzie im potrzebny , a cenowo jak stoja??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

to rocznikowo dobrze stoja tylko te godziny , pewnie z jakiejs firmy pochodza ale za to serwis w ASO ;)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

hmm tylko oba dolny zaczep na hitch tylko a górnego nie widze , ja dolny mam na kule bądz moge wyminic na inny.PS to dla siebie bierzesz czy na dalszy handel??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

no właśnie brak zaczepu koszt koło 5 tys jak porządny. dla siebie potrzebuje do transportu i do rębaka do drewna tzn myslę by takie coś robić. A ta cena to dobra na te ciągniki że na handel dobre???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

hmm po 150 tys zł za szt. jakby liczniki pocofac może i tak.... ja za swojego wołam 220 tys zł . ok150 km ,stan igła i 3000 mtg(pierwsze) ;) . PS. jakie mają skrzynie??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

smotshift z tego co pisze na drzwiach ale ile km/h to nie wiem bo jeszcze nie dzwoniłem do nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no to ja mam taką samą w swoim , na kazdym biegu jeszcze 3 połówki , bądz automatyczna zmiana półbiegów , mój ma tylko 54km/h bo to wersja LANDPOWER (chyba jak dobrze pamiętam)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

wiem co to za skrzynia 54 biegi do przodu i 18 do tyłu jak się nie myle

 

EDIT: dzwoniłem i tak 1 juz jest sprzedany prędkość 85km/h serwisowane oba są bo chodziły w transporcie we flocie jeszcze beda mieć ale mniejsze modele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

potrzebuję pomocy a mianowicie ciągnik w czasie jazdy zesłabł i zgasł po odpowietrzeniu odpalił na postoju obroty dochodzą do 2500 jednak po ruszeniu obroty spadają i traci moc co może być i jak prawidłowo się odpowietrza silnik perkinsa serii 1006

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Dymi, sprawdzałeś filtry paliwowe?


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

filtry nowe i czuć jakby nie dostawał paliwa bo właśnie nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj