lukasz12345

Problem ze sprzęgłem w MF 3085.

Polecane posty

lukasz12345    0

Witam, ostatnio kupiłem MF 3085 i jeśli postoi kilka dni to zapowietrza mi się sprzęgło. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Też mam takiego mf-a ja takich problemów jeszcze nie miałem ale słyszałem coś o nieszczelnych uszczelniaczach i właśnie jak ciągnik troche postał to sprzęgło się zapowietrzało. Z którego jest twój MF ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

No to tak jak mój ^_^ , jak coś to moge znalezć schemat sprzęgła bo mam instrukcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

tak żeby wymienic uszczelnienia na siłowniku sprzegła trzeba rozjechac (rozpołowic) ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Ostatnio chciałem odpalić swojego MF-a 3085 i zrezygnowałem zz powodu lużnego pedału sprzęgla. Rozmawiałem ze znajomym i mówił że u niego w fendzie jest to samo i że coś zamarzło i jak mroż lelrzeje to będzie dobrze dzisiaj sprawdzam i to samo(temperatura na plusie). Co może być tego przyczynom jak odpowietrzyć pedał sprzęgła? Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Do odpowietrzania jest taka duza kolamitka po prawej stronie obudowy sprzegła, prawdopodobnie bedziesz musiał wymienic uszczelki w pompce, bo na mrozie te uszczelki zrobiły sie twarde i pompka zaciąga powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Jaki jest kosz tych uszczelek? Czy ta pompka jest pod kierownicą czy trzeba rozpołowić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekkam    0

witam też mam ten sam problem z moim mf tylko ja swojego uruchamiam i po kilku sekundach pracy sprzęgło wraca do normy.Pytanie czy ta pompka to nie jest zamontowana na ścianie czołowej kabiny od strony silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia1892    1

tak to jest dokłądnie to a co do odpowietrzania to ja poluźniam śrubunek od węża hydraulicznego przy pompce i na końcu węża pod kabiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990    1

Witam posiadam też mf 3085 i mam problem ze sprzegłem a mianowicie sprzęgło nie ciągnie tak jak powinno, jakby się tarcza sprzegłowa starła co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

No może po prostu masz zjechaną tarczę wraz z kołem zamachowym i dociskiem? Sprawdzałeś to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990    1

Nie sprawdzałem tylko jak puszczę sprzęgło to bardzo cięzko jest mu sie zebrać chyba tak jak mówisz sprzęgło do roboty. Ale tak od razu by się starło? Trochę dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Ja nie mam sprzęgła tzn. odpowietrzyłem i nadal nie działa.

wrzucam bieg ciągnik nie jedzie...wspomaganie ciężko chodzi.

Zna ktoś z kujawsko-pomorskiego dobrego mechanika do tych ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

A dokładniej z kąd jesteś? Trochę to dziwne że możesz bieg wrzucić i nie jedzie, gdy sprzęgło nie działa (wysprzęglik) to nie włączysz biegu. Albo masz frezy ścięte na wałku sprzęgłowym-tarczy albo nie dopina Ci biegu na zakresie A/B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154
Napisano (edytowany)

Z tego co się orientuję to pankiego 3085 ma dynashifta. Jak widać stało to się nagle bez awarii, która można np. usłyszeć. Ciekawe czy w tym ciągniku jest tłumik drgań ? W niektórych modelach można spotkać gumowe i właśnie te ze sprężynami ( piszę o serii 61XX ). Może gumę obrobiło i taki efekt, że wspomaganie b.cięzko chodzi bo troszkę ma zaparcia, a gdy wrzuca bieg to już nie pojedzie i guma się ślizga ? Sprawdź czy idzie wrzucić bieg bez sprzęgła ( najwyżej synchro Ci nie pozwoli )

https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/same/aster-60-70-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/fiat-agri-laverda/3850-3890-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/same/explorer-ii-60-70-80-90-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-dane-techniczne/

https://www.agridane.com/agricultural-tractors/same/aster-60-70-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/fiat-agri-laverda/3850-3890-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/same/explorer-ii-60-70-80-90-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/valtra/valmet-mega-8000-8100-8200-8400-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/same/explorer-ii-top-70-top-80-top-90-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/fendt/farmer-104-ls-105-ls-106-ls-108-ls-specs/

https://www.agridaten.de/traktoren/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/same/aster-60-70-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/fiat-agri-laverda/3850-3890-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/same/explorer-ii-60-70-80-90-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/valtra/valmet-mega-8000-8100-8200-8400-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/same/explorer-ii-top-70-top-80-top-90-technische-daten/

https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/same/aster-60-70-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/fiat-agri-laverda/3850-3890-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/same/explorer-ii-60-70-80-90-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-technische-gegevens/

https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/same/aster-60-70-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/fiat-agri-laverda/3850-3890-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/same/explorer-ii-60-70-80-90-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-ficha-tecnica/

https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/same/aster-60-70-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/fiat-agri-laverda/3850-3890-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/same/explorer-ii-60-70-80-90-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-fiche-technique/

https://www.agridati.it/trattori-agricoli/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/same/aster-60-70-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/fiat-agri-laverda/3850-3890-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/same/explorer-ii-60-70-80-90-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-scheda-tecnica/

https://www.agrodannyye.com/traktory/fendt/farmer-1-e-1-d-2-d-2-de-2-e-2-s-3-s-4-s-5-s-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/fiat-agri-laverda/3650-3750-3790-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/valtra/valmet-mezzo-6600-6800-6900-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/same/aster-60-70-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/fendt/favorit-3-s-4s-10-s-11-s-12-s-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/fiat-agri-laverda/3850-3890-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/valtra/valmet-hitech-6550-6650-6750-6850-6250hi-6350hi-6550hi-6850hi-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/same/explorer-ii-60-70-80-90-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/fendt/farmer-102-s-103-s-104-s-105-s-106-s-108-s-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/fiat-agri-laverda/mx-240-mx-300-tekhnicheskaya-kharakteristika/

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1
Napisano (edytowany)

Bez sprzęgła właśnie bieg mogę wrzucić.Czy mam sprzęgło wciśnięte czy nie to biegi mogę wrzucić.
Stało się to nagle. I cały czas pali się kontrolka od zapchania filtra.
Jestem z Włocławka.

Edytowano przez Henryk85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

A co to za problem bieg wrzucić gdy przód skrzyni stoi? wkoncu jaka skrzynia? dynashift czy jakaś stara?
Starczy rewers mieć na 0 i rzucasz biegi jak chce... nic nowego
I nie kontrolka filtra tylko pewno ciśnienia skrzyni a bez ciśnienie to to nie pojedzie nigdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Skrzynia dynashift.
Ja zawsze wysprzeglalem może z przyzwyczajenia.
Kontrolka od ciśnienia gaśnie a od zapchania się pali dalej.
Wygląda tak jak by to ciśnienie jest za słabe ale co sekcja pomy nie działa?
Kontrolka trzecia w dolnym rzędzie od lewej strony jak by ktoś nie wierzył że
Mówię o właściwej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Napisano (edytowany)

to troche dziwne bo chyba gdzies czytałem że bez oleju D pownno wrzucic... no ale to rewers masz w takim razie na 0 że te biegi wskakuja bez sprzegła. Tak czy siak skup sie na hydraulice bo brak wspomagania to problem z orbitrolem a w wiekszosci przypadków z pompa... 25 bar w którym miejscu zmierzone? na złączu pomiarowym w pokrywie pompy? ma być 160 a przy 100 wspomaganie ginie... mierzone przy pełnym skrecie kierownicy, cały czas za te kierownice ciągnąc w tym oporze

 

EHR działa? pytam bo filtr współny no ale kontrolka bez powodu też pewno nie świeci

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1
Napisano (edytowany)

biegi wchodzą gdy rewers jest na zero ale też wchodzą jak rewers jest przód i tył.
Po prostu nie jedzie a biegi wchodzą.
Na wywrocie zmierzylem 185.
Na boku z prawej strony sa tam trzy miejsca do zmierzenia tego pomiaru?
Nie wiem czy dobrze myślę bo tam się chyba też odpowietrza układ.
Po podłączeniu zegara tam przy filtrze 25 mi pokazało?
Nie wiem czy w dobre miejsce to wpiolem.
EHR działa wałek dziala

Edytowano przez Henryk85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj