Polecane posty

rabit500    12

Witam.

 

Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.

 

Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Skrzynia 16x16 4 półbiegi pod obciążeniem

post-193033-0-09836600-1482135953_thumb.jpg

Edytowano przez rabit500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Skrzynia  16x16 - jak u mnie .

 Ale  w moim  , w  tym miejscu nie  ma zadnego przełącznika , jest  tylko zaślepka , więc nie  wiem  do  czego  to .

Nie  działa?  nic  sie  nie  dzieje  jak  nim pstrykasz? włącznik blokady  masz przy prawym   słupku ? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Tak blokada przy prawym słupku. A co do Przycisku to właśnie  nie wiem wiązka  elektryczna jest do niego podciągnięta przycisk ewidentnie często używany bo dość mocno wytarty. A co do Przeznaczenia nie mam pojęcia bo maszyna dopiero co kupiona.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Przełączałem nim ale nie słychać żadnych elektrozaworów, nie świecą się żadne kontrolki, przełącznik widmo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Przycisk widoczny na foto jet o sterowania tylnym tuzem . Ustawiasz głębokość i nim opuszczasz przełączasz go na środek i wtedy możesz sterować podnośnikiem z błotników na zewnątrz 

Edytowano przez maxx20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek8817    0

Koledzy mam takiego forda nh 8240 u mnie też jest taki przełącznik od podnosnika tylko że jest góra dół nie ma że na środku i biegiem czy taki występował czy mógłbyc zmieniony bo nie działa podnosnik z blotnikow może ktoś coś się orientuje i podpowie jak to powinno być w tym ciągniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj