adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

adeq15    6

Witam ma problem z silnikiem w swojej 60tce Gdy dam jej gazu do 1500obrotów to silnik mi nie równo chodzi jest troche zmulona jkby jej brakowąło paliwa, na jednym wtrysku chyba nie pracuje gdzy poluzowałem rurke wtryskową to ciągnik wogule nie przygasał chodził na wolnych obrotach

 

 

Prosze o szybkie odpowiedzi i zgóry diękuje Pozdrawiam adeq15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72

Ale skoro poluzowałeś jeden przewód od wtrysku to w tedy napweno chodził na 3 garach. Może masz zapowietrzony układ paliwa. Nie dużo ale jednak i ujawnia sie to przy wiekszych obrotach bo w tedy brakuje mu paliwa aby sie na nie wkrecić.

Kont wtrysku skoro nie ruszał to powinien być dobry. Zruszy i dopiero bedzie kicha.

A jak z filtrami paliwa zmieniane?

 

Jak go odpalisz to pompuj reczna pompką. No i daj znac jak poszło.

 

Kont Wrysku zmienia sie przestawiajac pompe w mocowaniach do bloku. Pompa ma jajowate otwory, luzujesz śrugki i przestawiasz pompe bliżej bloku lub od bloku. W ten sposób przyśpieszasz lub opużniasz wtrysk paliwa.

Jeśli pompy nie ruszałes to i nie ruszaj na razie bo jest wiele przyczyn które moga wywołać takie objawy jak u ciebie i trzeba zacząć od najprostrzych naj mniej ingerujacych w silnik, aby niepotrzebnie czegos nie zwalic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

filtry sa nowe załozone

 

a pompowanie pompka nic nie dało wlasnei wruciłem od ciągnika

 

 

 

nie pisz posta pod postem, edytuj go jeśli chcesz coś dodac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

zwory mam dobrze wyregulowane bo njakis miesiąc temu wymieniał uszczelki pog głowiaca i zawory mi ustawaiał bardzo dobry mechanik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Czsem warto po prau Mth ponownie sprawdzic ustawienie zaworów. Ale to jednak bardziej wyglada na układ paliwowy.

 

A ta usterka stała sie nagle??

Który wtryskiwacz odpiołes od pompy?? Paliwo z tej rurki tryskało?? Jak w tedy wszedł na obroty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

popoluzowaniu jednego z wtryskwaczy powinien silnik odczuć róznice. jak chcesz sprawdzić króre wtryski nie pracują to odpal silnik i ustaw na okolo 650 obr. zacznij poluzowywać po kolej wtryskiwacze i zpowroten do dokrecać jeli nie ma reakcji na odkrecenie wtryskiwacza to znaczy że on nie pracuje .zacznij spprawdzanie od strony chłodnicy i tak z każdym wtryskiwaczem. prawdobodobnie dostała se woda do paliwa i pompa podała ja do wtryskiwacza przez to zapiekł sie któryś i silnik nie ma mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6
popoluzowaniu jednego z wtryskwaczy powinien silnik odczuć róznice. jak chcesz sprawdzić króre wtryski nie pracują to odpal silnik i ustaw na okolo 650 obr. zacznij poluzowywać po kolej wtryskiwacze i zpowroten do dokrecać jeli nie ma reakcji na odkrecenie wtryskiwacza to znaczy że on nie pracuje .zacznij spprawdzanie od strony chłodnicy i tak z każdym wtryskiwaczem. prawdobodobnie dostała se woda do paliwa i pompa podała ja do wtryskiwacza przez to zapiekł sie któryś i silnik nie ma mocy.

 

 

Tak wałśnie robiłem ciągnik miałem odpalony na wolnych obrotach i odkręcałem po kolei i wygląda tak ze drugi wtrysk od chłodnicy mi nei pracuje a co do dostania sie wody do zbiornika juz z rok jezdze bez gurnej pokrywy maski i pare razy ciągnik stał na dworze to mogła by sie gdzies dostac woda do zbiornika jak padał deszcz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    53

A teraz zrób próbę i podmień wtryskiwacze , będzie wiadomo czy wtryskiwacz, czy sekcja w pompie. Zakładam, że wtryskiwacz, więc bierz go w kieszeń i do mechanika który wymienia końcówki i reguluje wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

ja tez raczej bym stawiał na wtryski bo pompe miałem nie dawno robioną ale hyba zdało by sie zwiększyc troszke dawke paliwa bo troszke mułowaty jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Wyciągaj wtryski i sprawdz wszystkie. Koszt nie wielki za ustawienie od sztuki 5zł. A bedziesz na 100% pewny że sa ok.

Jesli wtryski a przynajmniej jeden nie domaga to juz odczujesz sapadek mocy bo nie chodzi na 4 tylko 3 gary, Przez to jest mułowaty. Więc dawka paliwa może byc dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem po wymianie pierścieni były robione również głowice i ustawiane wtryskiwacze silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach dopiero przy około 1600 obr. pracuje normalnie. jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

spotkałem się z taką nie równą pracą właśnie w zdrowych silnikach po wymianie pompy, regulator obrotów coś nie tak działa jak powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    229

a zeby wyjąc ten regulator trzeba całą pompe demontowac?

pytam bo i u mnie w zetorze obroty skaczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale mogło to się stać tak z dnia na dzień przed remontem traktor pracował równo a po remoncie już nie. a do pompy nikt się nie dotykał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

zostały zmienine wtryskiwacze więc i ciśnienie na nich jest inne ja w starych, no i pierścienie co spowodowało uszczelnieniem komory spalania i wyczuliło silnik na różnice w ilości (czasie) podawanego paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

więc co trzeba zrobić żeby silnik równo pracował?

 

ten regulator trzeba wymienić a może da się go jakoś ustawić?

czy może trzeba nową pompe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

Najlepiej pompę do regeneracji albo przynajmniej do sprawdzenia, ale na pewno pompa nie daje rady bo wtryskiwacze są szczelniejsze i potrzebują większego ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

1. Podparte zawory(za mały luz).

2. Lejące, bądź zapieczone wtryskiwacze.

3. Wypracowane elementy robocze pompy wtryskowej(ale wtedy raczej jest słaby silnik).

4. Luz na kołach rozrządu.

5. Na sekcjach ustawione za małe ciśnienie w stosunku do wtryskiwaczy, by je "przebić", ale to raczej się troszkę inaczej objawia.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

Nie da się w 60 zmieniać ciśnienia na sekcjach. do tego służą wtryskiwacze. jeśli wszystko ma dobrze ustawione ( zawory, wtrysk paliwa, wtryskiwacze) to wina będzie leżała w pompie lub regulatorze obrotów.może to być w pompie różnica w dawkach paliwa między sekcjami spowodowany złą regulacją pompy lub zużyciem.Nieszczelne zaworki powrotne nad sekcjami. ale ja stawiał bym na zużyty regulator obrotów. takie objawy miałem w swojej 60. pompa do remontu. wymiana sekcji, naprawa i regulacja regulatora. Pomogło. kosztowało 370 zł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez Michal2404
      Witam. Mam pytanie jakim momentem skręcić górny wałek skrzyni biegów w ursusie 1234? Chodzi mi o wałek od biegów od 1 do 4 nie reduktor. Wie ktoś?
    • Przez ursusowski289
      Witam, mam problem z WOM w C-360, a mianowicie gdy włączam go normalnie to się nie kręci a gdy uruchomię go ,,przez biegi" to działa. Co mogło nawalić???
    • Przez fredziu
      Czy ktoś może mi pomóc iw kwestii dokręcenia głowicy w ursusie1014 a mianowicie w jakiej kolejności i z jaką siłą dokręcić śruby. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj