adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Borekk17    890

 

 

moja 40 na nowej pompie wtryskowej ze starych zapasów  chodzi tak

  • a końcówki zakładałem te z importu po 17zł  i rok już pracują bez zarzutu  a ustawiałem na 165bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Już miałem mówić żebyś sprawdził  czy z dużych jak zejdzie  to złapie małe no ale pokazałeś bardzo ładnie chodzi.Zobaczymy ile pochodzą  te końcówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja tam już parę razy założyłem coś tańszego i musiałem drugi raz rozbierać,wole kupić co na pierwszy montaż szły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Założyłem w 4011 te szmelce za kilkanaście złotych swojego czasu na próbę.  Niecały rok jedna  miała urwana końcówkę a reszta straciła ciśnienie. Szkoda zachodu wuzetem polecam za to jak najbardziej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

podczas remontu ( grudzień 2015 ) założyłem te importy  a od remontu przeszło 200mtg  i nic się nie stało  a i kilku  znajomym też takie założyłem i  chodzą  już 2-3lata u nich  zależy na jakie się trafi poprostu

 

Edytowano przez Borekk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gintekk    19

Witam U mnie też nie równo chodzi przy 1200obr to aż buja ciągnikiem na boki. Nasilił się ten objaw jak końcówki ustawiłem na 170bar. Postanowiłem wymienić pompę więc zamówiłem po regeneracji na allegro. Na tej nowej pompie już tak nie bujało ciągnikiem ale i tak nie równo chodził jakby dostawał za dużo paliwa na trzeci cylinder i nie można było ustawić początku wtrysku bo brakowało otworów w pompie. Więc zadzwoniłem do zakładu gdzie kupowałem tą pompę i powiedziałem o objawach i że chciałbym dostać z powrotem swoją starą pompę, powiedzieli żeby odesłać to sprawdzą czy faktycznie coś jest nie tak z tą ich pompą. Po paru dniach dostałem drugą pompę i to chyba była ta moja stara co im oddałem przy odbiorze nowej, na 100% nie jestem pewien bo jest cała wypiaskowana ale po zamontowaniu i odpaleniu ciągnik chodzi tak samo co na tej oryginalnej tz. kuleje i buja na boki. Z tą różnicą że teraz ciągnik ma lepsze kopyto. I teraz nie wiem czy jeszcze raz odsyłać tą pompę i reklamować bo zapewne sekcje mają nie równy początek tłoczenia, czy sobie darować i nie przejmować się że tak chodzi, chociaż jest to troszkę wnerwiające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Skoro problem powstał po regulacji wtrysków to tam szukaj przyczyny, z tego co wiem ciśnienie na wtryskach powinno być 160bar. Co do ustawienia zapłonu może źle wkładasz pompę albo już ktoś kombinował z piłowaniem ząbków.Odkreć kolektor wydechowy i obserwuj co się dzieje, spróbuj zamienic wtryski miejscami. Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie da się ustawić idealnie zapłon bez kombinacji, przynajmniej u mnie tak jest.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Początek wtrysku dało się ustawić na starej? Jeśli tak to zmień pompiarza.Nowe wtryskiwacze i pompa po regeneracji powinno być ok na 170,na 160 sie nie ustawia bo spadnie poniżej wartości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gintekk    19

Na starej pompie dało się ustawić idealnie na znaki i śruby są mniej więcej po środku otworów, tak samo jest i z tą drugą co mi przysłali. Myślę żeby na przeciwnej stronie koła zamachowego zrobić znak i sprawdzić kolejne sekcje czy aby w odpowiednim momencie zaczynają podawać paliwo. Na pompę dali niby pół roku gwarancji więc niech poprawiają, jedyny koszt jak poniosę to koszt wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Napisano (edytowany)

Zmień pompiarza,odsyłanie nic nie da ktoś odwala chałę i jego zdaniem jest dobrze.Może dobrej aparatury nie ma do ustawienia rzędowych pomp.Sprawdzenie każdej sekcji ci nic nie da bo chodzi o ilość paliwa  podanego w sekcji,w środku jest mały wały krzywkowy jak w rozrządzie więc moment podawania będzie taki sam.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gintekk    19

Tak jak pisałem tak i zrobiłem sprawdziłem początek wtrysku pozostałych sekcji i się okazało że czwarta sekcja za późno podaje paliwo. Skorygowałem to trochę wykręcając trzpień który popycha tłoczek sekcji i teraz ciągnik lepiej chodzi już tak nie buja ale do ideału jeszcze trochę brakuje. Pewnie tak i zrobię że zawiozę do innego pompiarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

U mnie na wolnych obrotach z trzeciej głowicy wogóle nie wydobywają się spaliny i silnik równo chodzi.

Dopiero po dodaniu gazu leci dym z wszystkich czterech


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Napisano (edytowany)
42 minuty temu, gintekk napisał:

Tak jak pisałem tak i zrobiłem sprawdziłem początek wtrysku pozostałych sekcji i się okazało że czwarta sekcja za późno podaje paliwo. Skorygowałem to trochę wykręcając trzpień który popycha tłoczek sekcji i teraz ciągnik lepiej chodzi już tak nie buja ale do ideału jeszcze trochę brakuje. Pewnie tak i zrobię że zawiozę do innego pompiarza.

Miałem to pisać tą metodę bo słyszałem o niej że na pracującym silnik korygować ale grunt że sam próbujesz i coś wychodzi.Popytaj z forum czy z twoich okolic jest jakiś rzetelny pompiarz uczciwy bo teraz znaleźć ciężko.U mnie buja całym ciągnikiem ale jak są przygazówki,pytałem mechanika dobrego to mówił że komprecha jest taka że buja u niego ciągniki też tak samo.Myślałem że kwestia wyważenia dołu silnika ale jednostka równo chodzi jedynie mam skoki na tych 800 obrotach ale to było fabrycznie i teraz jest tak samo.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gintekk    19
6 godzin temu, asharot napisał:

U mnie na wolnych obrotach z trzeciej głowicy wogóle nie wydobywają się spaliny i silnik równo chodzi.

Dopiero po dodaniu gazu leci dym z wszystkich czterech

To znaczy że na tym cylindrze są szczelne zawory i wszystko się dopala skoro nie dymi. Chciałbym i ja taki efekt uzyskać żeby nie dymiło bez obciążenia ale już coraz bardziej wątpię w to czy to realne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2

Gintek pompiarze dzisiejszy to lipiaże.  Sam walczyłem z trzema i żaden nie zrobił ideału. Dodam iż po każdym silnik nie pracował na którymś cylindrze. Prykały i wariowały na obrotach, nie wiem co jeszcze ale to jakaś porażka była. Rozmawiałem z starszym pompiarzem  który robił w PKS-ach i mówił że bratu ustawiał ponad pół dnia pompę i silnik pracował jak marzenie. A ci do których woziłem ustawiali (poprawiali) 1 godz z montażem może nawet krócej. I PKS-siak każdą sekcję zamieniał na stole celem wyrównania ich idealnie. Ogólnie posiedziałem sam nad tym i udało mi się w miarę to poustawiać. Nie dymi bez obciążenia, trochę przy wchodzeniu na obroty, ale czuć że nie pracuje równiuteńko na wszystkich,  motor po kapitalnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Silnik będzie lekko dymił bez obciążenia zależy jakie paliwo i jak został dotarty i jaki olej.U mnie raz dymi na wolnych a raz nie zależy jakie się paliwo wleje.Zresztą te pompy mielca nie są zbyt dokładne jak na rzędowe nie to co Motorpal.Lepiej zmienić na taką motorpala praca ekonomia jest inna na tych pompach a wszystko pasuje jedynie sprzęgiełko idzie inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2

Ja zamontowałem właśnie motorpala. Tej pompy i tak nie doregulowali, albo poskładana z resztek. I na tym zostałem. Przynajmniej najrówniej pracuje. Ale do ideału sporo brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
39 minut temu, KonradBugaj napisał:

Rozmawiałem z starszym pompiarzem  który robił w PKS-ach i mówił że bratu ustawiał ponad pół dnia pompę i silnik pracował jak marzenie. A ci do których woziłem ustawiali (poprawiali) 1 godz z montażem może nawet krócej.

Pół dnia ustawiał czyli liczyć 6h roboty x 50zł/h to masz 300zł za ustawianie pompy. Do tego remont i Ci 1 tyś braknie a ty płacisz 300 i wymagasz...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Hej. Mam pytanko do was, tak z ciekawości bo chodzi o luz zaworowy, na ile mm ustawiacie w swoich c360 tak jak serwis podaje czy macie inny wymiar? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

biszu - możliwe że są inne wymiary ale ostrożnie bo kto wie gdzie Cię poniesie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj