adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Nie kompletny wtryskiwacz tylko sama końcówkę wtryskiwacza. Można to sprawdzić tylko trzeba je wymontować z głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Odkreć kolektor wydechowy i zobacz z której głowicy lecą zimne spaliny w momencie jak pracuje nie równo, potem zrób pompę wtryskową i będzie OK przez jakieś 2-3 lata a później będzie to samo, taki to urok tych ciągników.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko wypowiedz się odnośnie końcówek wtryskiwacza ze znakami bo pisałeś że tata robi dobrze ale były jakieś sprzeciwy i zamilkłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Odkreć kolektor wydechowy i zobacz z której głowicy lecą zimne spaliny w momencie jak pracuje nie równo, potem zrób pompę wtryskową i będzie OK przez jakieś 2-3 lata a później będzie to samo, taki to urok tych ciągników.

 

yhym ale pompiarz chyba sam bedzie wiedział o robić jak bym mu zawiuzł pompe :) a jak jest z tymi pompami bo że ustawiają jakoś elektronicznie czy coś takiego , mechanik mi zalecił żebym do takiego pompiarza zawiózł :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tylko wypowiedz się odnośnie końcówek wtryskiwacza ze znakami bo pisałeś że tata robi dobrze ale były jakieś sprzeciwy i zamilkłeś

 

To przeczytaj dokładnie post pod którym się wypowiadałem, czy jest tam mowa o końcówkach wtryskiwaczy czy o wtryskach ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Pompę zawieź do takiego fachowca co pokaże Ci parametry tej pompy na maszynie przed naprawą i po naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2

Witam wszystkich.  W grudniu złożyłem silnik mojej c360. Blok osiowany ,wał szlif ,zestaw naprawczy ursus, głowice regenerowane. Musiałem zmienić wałek rozrządu jedna krzywka była wyszczypana. Pompa i wtryski były już 2 razy do sprawdzenia dawane i raz naprawiona pompa 500pln wtryski 200pln. Silnik pali na dotyk. Jednak strasznie nierówno pracuje. Początek tłoczenia pompy ustawiałem rurką kapilarną, zaczyna tłoczyć na pierwszej z trzech kresek. Mam pytanie do doświadczonych w c360 otóż zauważyłem że na 4 cyl. po przejściu zaworów (1 cyl. praca) zawór wydechowy pozostaje długo otwarty z zaworem ssącym. Reszta mniej więcej wydech się zamyka i zaraz otwiera ssący. Nie jest to idealnie równo na wszystkich cylindrach. Czy może być to przyczyną tak złej pracy. Za wałek zapłaciłem w agromie 130pln. Na co ewentualnie mam zwrócić uwagę. Dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zacinający się zawór.

Zacinająca się klawiatura.

Zacinająca się szklanka popychacza.

Niewłaściwy luz zaworowy.

Nowy wałek był porównywany ze starym?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2
Napisano (edytowany)

Porównywałem tylko wzrokowo. Nie pomyślał bym że mogli wałek źle wyszlifować :blink: . Robię przy osobówkach i postanowiłem że jest czas to swoją babcię c360 poprawię, bo inaczej to jej nawet nie sprzedam z takim silnikiem. Przy osobówkach takich numerów jeszcze nie widziałem. Co mnie jeszcze dziwi to niby nowy wałek a był po obmykany od strony napędu na licznik mth. Sprawdzę jeszcze tę szklankę ale zakładając je dobrze czyściłem i wszystko z głową robiłem. Choć ten się nie myli co nic nie robi. Diabeł nie śpi:)

 

Apropo miał ktoś może taki przypadek z uszkodzonym w taki sposób wałkiem?

Edytowano przez KonradBugaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krucha    0

Witam wszystkich,

mam problem z ursusem c-360 3p.

rok temu robiony silnik, pracuje super nie bierze oleju jednak w połowie roku 2015 zaczął dziwnie pukać jakby pompa paliwa ale nie chciałem nic robić, wymieniłem przewody paliwowe filter paliwa i na chwilę pomogło 3 tygodnie chodził jak nowy i problem powrócił, nie dawno skusiłem się na regeneracje pompy wszystko wymienione (rotor itd.) ustawione wtryski bo jeden żle lał chociaż wszyskie rok temu wymieniłem no i co się okazuje ze silnik czy ciepły czy zimny nierówno pracuje, jeszcze tak naprawdę nie dotarła się ale czy to się zmieni? dziś jeszcze kupiłem pompke zasilającą nową zobaczę może ona coś zmieni, dodam że parę razy odpowietrzałem go bo czytałem że to może być przyczyna

proszę o pomoc i wszelkie porady.

Dziękuje miłego weekendu.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Może problem z uszczelka pod głowicą.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krucha    0

dziękuje za szybką odp. uszczelka jest ok. sprawdziłem ale dziękuje za podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krucha    0

widzę że jednak będe musiał tam zajrzeć właśnie sąsiad mi o tym też mówił ( zawory) mimo że rok temu wszystko było ustawiane mogły usiąść miseczki tak? a ile tam musi być musi być ustawione na szczelinomierzu może ktoś wie? jeszcze raz dzięki,

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Możesz wstawić filmik jak on pracuje?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja stawiam na zasilanie paliwem, nie zawory czy uszczelka, kiedyś pogrzebałeś w nim i chodził OK, więc to już podpowiedz.

 

Pewnie pompa nie podaje tak samo na wszystkie, warto ją sprawdzić, pomimo tego że regenerowałeś ją, najpierw wtryski potem pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek617    4

Jak byś sprawdził przewód gumowy od filtra powietrza miałem podobny przypadek


 

Edytowano przez Piotrek617

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krucha    0

dziękuje wszystkim za podpowiedzi jutro zmienie pompkę zasilajaca i sprawdzę wąż od powietrza , jeszcze jedna uwaga mam wrażenie że po regeneracji pompy gorzej się wkręca na obroty,

pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj