adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Shaun    242

A podpasowal ktoś może końcówki wtryskiwaczy z jakiejś innej maszyny/samochodu do C-360 ?? cos w stylu końcówki z Poloneza do C-330 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Widziałem nie dawno gdzies na necie koncówki wtryskiwaczy do  c-360 tylko nie wiem czy one nie były od tych Imt ruskich a tak nawiasem mówiac to po co kombinowac ? najlepiej oryginalne 5 cio otworowe wsadzic wtryski dobrze ustawic tak zeby dymek szedł na komore spalania a nie na scianke tulei i to cała filozofia , ja sobie zaznaczam tam gdzie jest znak na koncówce rysuje markerem na tym górnej nakretce znak i w tedy ustawiam idealnie na ta komor spalania. A tak napisze dla ludu dla info. Czasem jak faluja obroty to nie jest wina samego rgulatora obrotów ( najczesciej jest) ani zacinajacej sie listwy tylko wyroboine podkładki popychaczy sekcji. jak sie zabardzo wyrobi któras to zaczyna skosowac co za tym idzie wiekszy opór dla regulatora. I jesli ktos robi pompy i mówi ze nie da sie naprawic to niech nie pieprzy głupot bo da sie naprawic. Chyba ze ropa cieknie przez obudowe to juz inna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja mam jeden wtrysk od jakiegoś spychacza ruskiego trochę wiekszą dawkę niż fabryczny do c-330 ale pasuje do 30-stki.Shaun nie kombinuj tylko kup WMZ Wuzetu one szły na 1 montaż każdy je chwali nie ma co kombinować majątku nie kosztują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

Do ciapka założe te z Poloneza bo z tego co ludzia piszą to poprawiają kulture pracy co przy jedynie dwóch garkach jakieś tam znaczenie ma. Ogólnie to ci co zalozyli nie narzekają a wręcz chwalą. No i montaż Plug&Play więc wchodzę w to. Pompa też bedzie ruszana.
A co do grzechotnika czyli 360 to pytalem bardziej z ciekawości. Tu też mam pompe do roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

Pany mam problem z 50 po dodaniu gazu strasznie tlucze w silniku myślałem ze to wtryski kupilem nowe i to samo pytalem gościa mówił ze to pompa wtryskowa kupilem po regeneracji i to samo.Odpala od kopa tylko to tluczenie.Co by mogło jeszcze byćnie tak jest czas to można podubac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

poza tym jakieś objawy? moja się tłukła, jak tłok oberwało, i zaczęła mocno olej spalać, a nawet wypluwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to wezwij kogoś kto zna się na silnikach i na słuch Ci powie co jest nie tak. Albo załatw stetoskop warsztatowy i sam wysłuchasz, tyle, że wymaga to wprawy.
 

Ja mam jeden wtrysk od jakiegoś spychacza ruskiego trochę wiekszą dawkę niż fabryczny do c-330 ale pasuje do 30-stki.Shaun nie kombinuj tylko kup WMZ Wuzetu one szły na 1 montaż każdy je chwali nie ma co kombinować majątku nie kosztują

A od kiedy to wtryskiwacz w tym silniku odpowiada za dawkę paliwa? Przecież to nie CR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

Czyli pozostaje wyciągnąć głowice w jaki sposób samemu sprawdzic
Może być ze pierścienie się zapiekly lub pekly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Witam robiłem remont silnika w c 360 obecnie jest 130 mth

Jakoś silnik tak dzwoni , nie równo pracuje czy ktoś domyśla się co to za przyczyna morze być :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ewentualnie robiąć remont wymieniłeś tylko jedno lub dwa koła rozrządu  i tryby jeszce się nie ułożyły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Dla tego powinno się wymieniać wszystkie koła i wszystkie powinny być od jednego producenta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Koła od rozrządu to słychać jak wyją ale nie stukają no chyba jak jest sprężarka załączona i dobija ciśnienie.Nawet jak nowe koła się założy to i tak przez jakiś je słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

ewentualnie robiąć remont wymieniłeś tylko jedno lub dwa koła rozrządu  i tryby jeszce się nie ułożyły

 

Kapitalke robił mi mechanik co nie pierwszy raz robi silniki takrze wątpie rzeby się pomylił (mam taką nadzieje ) koła rozrządu nie wymieniał , wałka rorządu też nie wymieniał , mówił że niepotrzeba zmieniać ani kół ani wałka a  na nowych morze być jeszcze gorzej

 

 Na dotarciu było słychać właśnie koła rozrządu ale już ucichło ,

Edytowano przez farmtraczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

czy takie dzwonienie (metalicznie dość chodzi tak dzwoni morzna powiedzieć ) morze być z przyczyny wtrysków , bo czytałem już gdzieś tutaj że wtryski mają być ustawione na jakieś znaki ale ja nie wiem jakie , tata zakładał ostatnio wtryski ale on zawsze wkładał i nie patrzył na znaki bo nie wiedział  :)?  pompa nie była regenerowana silnik nie równo pracuje, na wolnych równo ale tak od600 do 1100 nie równo  ale kopyto ma , mechanik sam mówił że pompa bije dobrze ale nie pasuje mi ta nierówna praca :)

Edytowano przez farmtraczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

To na cholerę te kreski są do ustawiania końcówki wtrysku. jak się nie ustawi na znak to zamiast mgiełkę na komorę spalanie tryska to na ściankę tulei i to taka różnica jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Ucz się od taty bo dobrze robi, na znaki to ustawia się zapłon.

 

No zapłon wiem że się ustawia na kreski na kole zamachowym ale czytałem tu gdzieś na forum że i wtryski się też na jakieś znaki ustawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

końcówki wtryskiwaczy trzeba ustawiać na kreskę bo jak ustawisz inaczej to rozpyla wszystko na ściankę tuleji ale przez to nie powinien dzwonić prędzej przez źle ustawiony zapłon albo któreś koło rozrządu dzwoni może jakieś łożysko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na jaką ściankę tulei jak tłok jest pod sama głowicą?   Wielootworkowa końcówka asymetryczna ma być tak ustawiona żeby strugi z otworków rozpytały paliwo w komorze sprężania a nie gdzieś po tłoku czy głowicy. Nie pamiętam jak jest głęboko osadzony. Taka końcówka albo jest zabazowana kołkiem ustalającym albo jest ustawiana na znak.

W 60-ce na końcówce i na wtryskiwaczu jest nacięta kreska.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

końcówki wtryskiwaczy trzeba ustawiać na kreskę bo jak ustawisz inaczej to rozpyla wszystko na ściankę tuleji ale przez to nie powinien dzwonić prędzej przez źle ustawiony zapłon albo któreś koło rozrządu dzwoni może jakieś łożysko

 

mechanik robił kapitalke wtryski też ustawiał , to czy morzna kompletny wtrysk zle włorzyć , ( czy on wchodzi poprostu na swoje miejsce :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj