adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Michaelos7    0

bardzo podobnie odpala, ale nie słychać takiego stukotu, postaram się nagrać filmik i pokazać o co mi chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to wrzuć :) Ja ci tu pokazałem jak masz 3p pali :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Mam pyt. Co to jest?

 

Po zapaleniu naszego 3P przez kilka minut leci dym taki niebieskawy a po czasie wszystko wraca do normy.

 

Czy zima czy lato na poczatku leci na niebiesko, potem wraca do normy.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogas    16

moim skromnym zdaniem normalne.

Nawet w nowych dieslach z CR tak sie czasem dzieje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak nie rozgrzany to może kopcić.Mówisz że po rozgrzaniu jest ok.To jest dobrze :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzd3    0

Witam po wymianie rozrządu na nowy silnik nie równo pracuje tak jakoś szatkuje .Na filmie słychać jakby strzelał czy coś takiego.Proszę posłuchać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Porównaliście znaki starych kół z nowymi? każda firemka robi swoje znaki, a wynajmuje do nabijania znaków ślepego i przepitego :D zdejmuj dekiel.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzd3    0

Masz chyba racje z tymi pijakami, znaki były nabite zle bo traktor nie zapalił - trzeba było przestawiac na pompie kąt wyprzezenia. Ale u sąsiada tez wymienili rozrząd i mają to samo, sprowadzali róznych mechaników i nic nie poradzili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincc360    70

Przepraszam że odkopuje temat ale też mam problem z c360

Natomiast przy obciążeniu zaczyna delikatnie przerywać widać to po spalinach wydostających się z rury wydechowej nie wylatują jednolicie tylko tak jak w ciapku co chwile ..

ursus jest po remoncie kompletnym silnika wał tuleje wtryski .. pompa wtryskowa 4 lata temu regenerowana, paliwo dobre nowe filtry i węże są drożne .. Myśle że coś z wtryskami lub pompą.. :D


Gdy Ci smutno, gdy Ci źle weź URSUSA przejedź się!!!
Poszukuje ciężkiego ursusa może być nie na chodzie byle by miał przedni napęd.:)
Kupię przedni napęd do szóstki !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem za co przepraszasz, bo tak powinno się robić.

Sprawdź czy nie brakuje mu paliwa na obrotach. Czy wraca paliwo powrotem do baku.

Zajrzyj do zaworów. Przy zdjętych pokrywkach zapal silnik i przyjrzyj się czy przypadkiem któryś się nie zacina.

A jak nie to pompa wtryskowa do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincc360    70

Zawory sprawdzone i są ustawione dobrze paliwa nie brakuje bo wszystko ładne i drożne :)

Obstawiam pompe i wtryski bo dosyć mocno kopci..


Gdy Ci smutno, gdy Ci źle weź URSUSA przejedź się!!!
Poszukuje ciężkiego ursusa może być nie na chodzie byle by miał przedni napęd.:)
Kupię przedni napęd do szóstki !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincc360    70

Mógł by ktoś pomóc ?


Gdy Ci smutno, gdy Ci źle weź URSUSA przejedź się!!!
Poszukuje ciężkiego ursusa może być nie na chodzie byle by miał przedni napęd.:)
Kupię przedni napęd do szóstki !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale w czym? W rozbieraniu ciągnika? :P

Przecież już powyżej było napisane, że trzeba je sprawdzić. Skoro też tak uważasz to co Cię powstrzymuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Koledze widocznie trzeba jaśniej napisać. Sprawdź jeszcze czy zawór paliwowy - przelewowy działa tak jak powinien i utrzymuje małe nadciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zawór by powodował bardziej słabnięcie przy wyższych obrotach i trudny rozruch, jeżeli w pompa nie jest wypełniona paliwem to coś z regulatorem tzn. dźwigienka lub jedna ze sprężyn, tak czy owak nie ma co gdybać tylko zaznaczyć pompę na obudowie, wyjąć i do sprawdzenia. Ale wcześniej tak jak koledzy wyżej czy nie spięte zawory i wtryski.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seniety    0

Witam, mam niemalże identyczny objaw u swojej 60-ątki.

"Jelcyn" - możesz napisać czy rozwiązałeś problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seniety    0

A więc, metaliczne stukanie dochodzi z okolicy drugiego cylindra ( od strony baku). W dodatku przy wymianie uszczelki zauważyłem ze na tym właśnie cylindrze jest inny tłok i tuleja. Pół roku temu mechanik miał wymienić cały komplet tulei i tłoków. Widocznie jeden został stary ( reszta jest zetorowskie), może to właśnie daje taki dźwięk. Kopułkę od zaworów sprawdzałem i nie widać jakiegoś wyklepania od zaworu. Jakby nie słuchać to ciągnik chodzi poprawnie ( z wózkiem paszowym) ale tego dźwięku wcześniej nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ Sylwek2311 zastanów się co piszesz :ph34r:, przyczyn tak zwanego pukania może być wiele. Dźwigienki ocierają o ''czapkę''?, zużyte gniazda zaworowe oraz zawory ?, zbyt mały lub duży luz zaworowy. Zderzenie tłoka z zaworami to masakra, mijanka wynosi kilka mm.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

jak masz wybite korbowody lub jakiegos tłoka no name to moze do głowicy dochodzić i walić w nią. Ale to najbardziej extremalne co może się zdarzyć bo zaraz by coś chrupło. ja bym zrobił tak. Głowice podmienić jak masz możliwość od innej c360 luz wyregulować i wtedy słuchać. Ale to dopiero jak posprawdzasz te szczegóły co kolega pisze wyżej. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Kiedy jest ten metaliczny dźwięk? przy dodawaniu gazu ? przy ujmowaniu czy zawsze?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seniety    0

Dźwięk jest słyszalny cały czas, na wolnych obrotach bardzo wyraźnie słychać gdy się gazuje jakby tłumik zagłuszał go( praca silnika na obrotach z wózkiem). A poza tym to na zimnym trochę na niebiesko pokapca ale jak się już zagrzeje jest bezbarwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź ustawienie zaworów i stan sprężyn. Jeśli jest ok to odkręć kolektor wydechowy zapal albo zakręć walem silnika. Może być wypalony zawór wydechowy.

Dźwięk jak by ktoś młotkiem w żelazo walił.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam dokładnie taki sam problem jak kolega panRys87. też mam c 360. Też mi tak silnik chodzi jak na drugim filmiku. Ale zaczne od początku. Zaczęło się od tego ze zawiozłem pompe do sprawdzenia i pompiarz ruszył listwe bo stała ale już chodzi i nie zacina się i zwiększył dawke na pompie. i sprzęgiełko wymienione na nowe. Gdy przywiozłem do domu pompe i założyłem to wgl nie mogłem odpalić traktoru, po wielu próbach udało się ale dymił na siwo i przerywał. Wyjąłem więc wtryski i zawiozłem do sprawdzenia jeden się zawieszał, wymieniona nowa końcówka reszta ustawiona. Po przywiezieniu i zamontowaniu znowu ciężko miał odpalić. Gdy się udało i przesunięciu pompy na max od bloku silnik chodzi, siłe ma nieziemską, nie dymi ale nierówno pracuje. Mam wrażenie jakby delikatnie strzelał, widać ze nierówno spaliny wylatują przy obrotach 1400. No i nie mogę z rana jak jest zimny odpalić. Jak raz odpali to potem od razu odpala a wcześniej od razu tak odpalał nawet z rana. Jak podgrzeje świecą płomieniową bo mam to od razu zapala. Oleju w silniku nie bierze, bo wymieniane miałem pierścienie. Napisze co zrobiłem: wymienione wszystke przewody na nowe te co idą do wtryskiwaczy jak i doprowadzające paliwo, nowe filtry paliwowe i ten malutki, wtryski sprawdzone i wszystko ok, zawory dwa razy sprawdzane żaden nie jest podparty ani luźny. NIe mam już sił i głowy co to może być, dzwoniłem do pompiarza to mówił że olej w pompie jest gęsty i musi się rozbełtać, ale on tak samo chodzi na zimnym jak i ciepłym. Teraz to żałuje że tą pompe woziłem do sprawdzenia bo aby sobie traktor popsułem. Nawet dziś znajomy oglądał traktor i też mówił że jest zauważalne takie przerywanie. Może nic nie ruszać tylko jeździć może się unormuje skoro siłe ma bardzo dużą i nie dymi aby jak gazu sie dodaje to lekko czarny dym ale to normalne tylko nierówno pracuje i cieżko odpala jak zimny trzeba kręcić sporo i dymi wtedy na siwo okropnie ale jak odpali to przestaje.. I jeszcze bo było tak ze jak wyjąłem pompe to zauważyłem że zjechane są te zęby na sprzęgiełku i powiedziałem od razu o tym pompiarzowi a ten załozył tą pompe na stół i na tych zjechanych zębach ją ustawiał a potem założył nowe sprzęgiełko mogło wplynąć to na dawke rozruchową czy coś innego?? Na pewno dobrze trafiłem na zęby.

Edytowano przez darekchmiel1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj