adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oleju po 25 mth. to jeszcze wymieniać nie musisz, dopiero po 50-ciu, zrób jeszcze ok. 10 mth. najlepiej w jakiejś lżejszej pracy i bierz go do pługa ale proponował bym 2-ką i dwie skiby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

Witam

Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,

niestety ma problem z odpaleniem po odstaniu kilku godzin, podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym ciągnik odpala ale jak by na 2 cylindry, słychać metaliczny dźwięk po jakimś czasie wraca do normy pracuje na 3 i nie ma żadnego dymu (tylko delikatny jasno niebieski podczas dodania gazu ale zaraz znika)

jeśli chwile po chodzi odpala idealnie, po pozostawieniu na kilka godzin problem wraca,

Wymieniłem pompkę zasilającą paliwo, przewód paliwowy, wszystkie gumki w przewodach i podkładki, zaworek w filtrze paliwowym (ten z którego wychodzi rurka od nadmiaru), tłoczek w zaworku zwrotnym w pompie paliwowej)

próbowałem pod-pompować paliwo przed odpaleniem bo podejrzewałem że układ się zapowietrza po jakimś czasie ale nic to nie daje, chyba że jakąś rzecz istotną przeoczyłem,

Pompa jest ustawiona na oryginalnych znakach, ale jej jeszcze nie sprawdzałem.

czy to może być właśnie powód?

Dodam że ten problem z odpalaniem był już przed remontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103

Hej wyjmij pompę i wtryskiwacze zawieź do sprawdzenia prawdopodobnie na zapłonie nie działa jedna sekcja i dlatego tak się dzieje jak dodasz gazu lub pochodzi chwile dochodzi paliwo do 3 sekcji i i wszystko wraca do normy i jeżeli masz nierówną prace silnika to wyreguluj zawory a jeśli chodzi o ten niebieski dymek to każdy zimny Perkins tak ma wiec tym się nie przejmuj. myślę ze pomogłem jeżeli masz jakieś pytania pisz na gg trochę zajmuje się mechaniką i kształcę się w tym kierunku więc mogę pomóc. pozdrawiam galinek3140 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

Witam

Dziekuje za odpowiedź co do nierównej pracy to pojawia się tylko przy odpaleniu i jak chodzi jakby na 2 cylindry poźniej jest wporządku, dzisiaj wyciągnołęm wtryski i podłaczyłem je pod pompe, kręciłem rozrusznikiem i wszystkie 3 wtryski pyliły tak samo, myśle czy by nie zmniejszyć ciśnienia na wtryskach i probować odpalić może będzie miał lżej i wtedy to napewno bedzie pompa,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103

Ale zanim wyjąłeś wtryski to ciągnik był odpalany czy nie ? w tych pompach rotacyjnych często potrafi zaciąć się sekcja która po prze gazówce się odblokowuje musisz wyjąć pompę i zawiesić np do Zwolenia do warsztatu albo tam gdzieś u cb żeby ja ustawili i zregenerowali i powinno być wszystko ok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

właśnie specjalnie go nie odpalałem, przestał cała noc, nom widocznie nie mam wyjścia szkoda tylko jak okaże sie że to nie to i 650 zł nie bedzię trafnym wydatkiem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A nie pompuję ci powietrza do chłodnicy bo wygląda jak by pęknięta głowica była albo uszczelka pod głowicą padła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103

powiedz żeby ja najpierw sprawdzili a nie od razu regenerowali sprawdzenie pompy kosztuje 150zł albo morze być tak jak napisał kolega wyżej.wiec musisz jeszcze sprawdzić głowice i uszczelkę bo morze być przedmuch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

uszczelka nowa głowica po regeneracji, nic w chłodnicy się nie pokazuję, problem jest tylko przez moment poźniej silnik tak jak by odetkało i pali równo na wszystkie cylindry, wszystko wskazuje na jakies delikatne zapowietrzenie, ale już nie mam pojęcia w którym miejscu, w zbiorniku nie robi sie podciśnienie bo korek ma przelot( już o takiej ewentualność przerabiałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103

no to jedynie pompa wtryskowa puszcza na sekcji daj ja do sprawdzenia i będzie ok przy okazji wtryski tez weź to ci ustawia odpowiednie ciśnienie do wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

wystarczy zawory wyregulować:) miałem to przy mtz bo głowica była zdejmowana :) zawory trzeba regulowac po kazdym grzebaniu w silniku:)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

Hehe od zaworów zaczołem od razu po założeniu głowicy przed odpaleniem ciągnika, niestety 3P są czułe na wszelkie nieszczelnośći i paliwo, zawiozę pompe zobaczy sie co i jak jeśli to nie pomoże to rozkładam ręce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

Witam

Po sprawdzeniu pompy praktycznie brak poprawy, fachowiec powiedział że w pompie głowiczka jest wporządku tylko miał większą dawke na pierwszy cylinder, ale problem nie znikł i szczerze to już nie mam pojęciu jak mu zaradzić, wszystkie możliwe opcje wykonane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Problem był przed remontem, wiec musi być winne coś czego nie zmieniłeś.

Jak pompa była u pompiarza sprawdzał poczatek konta wtrysku?

Jak nie to sprawdź to u siebie na ciągniku.

Może masz kolegę co pożyczy pompę na podmiankę.

Jak głowica dobrze zrobiona, nowe pierścionki to musi coś być z paliwem.

Przyglądałeś się pracy zaworów przy odpalaniu, może któryś się zacina i kompresja ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

no też tak myśle że nic to nie ma wspolnego z tym remontem, a tego to nie wiem czy sprawdzał coś takiego

niestety nikogo takiego nie mam żebym mógł sprawdzić wtedy miałbym większą pewność,

nie bardzo wiem jak sprawdzić ten kąt wtrysku?

zawory pracują identycznie nic nie widać tyle że podczas ustawiania zaworów jak kręciłem to na początku słyszałem takie pyknięcie, może to zawór?? sam nie wiem

pompe jak wyjołem i nią potrząsnołem to coś jakby w niej latało luźno ale pompiarz nic na ten temat nie powiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

No już teraz wiem dlaczego tak nie równo odpala po przestaniu nocy, tak jak myślałem delikatnie się zapowietrza,

dzisiaj rano przepompowałem pompką i przy odkręceniu śrubki przy pompie poszło powietrze, teraz tylko nie wiem którędy może się zapowietrzyć bo wszystkie gumki i przewody wymienione,

czy płomieniówka ma coś do tego?? bo jak odkręciłem od niej przewód to poszło powietrze dosyć głośno tak jak by miała podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nadciśnienie.

Podciśnienie jest przy ssaniu.

Przy każdym odpowietrzaniu układu należy odpowietrzyć świecę płomieniową.

Odpowietrz go dobrze i w tedy sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

To tak odpowietrzyłem układ , później wziołem sie za świece poluzowałem przewód przy świecy i faktycznie poszło powietrze, ale nic to nie dało dale sie zapowietrza.

Czy w przewodzie tym od filtra paliwa do świecy powinna być ropa non stop? Bo jak odpowietrzałem świece to powietrze poszło ale ropa już nie i nawet jak była świeca załaczona lub jak ciągnik po chodził w tym przewodzie nie pojawiła się ropa,

Układ cały czas się zapowietrza po jakiś 6 lub więcej godzinach, znowu wymieniłem wszystkie gumki(dokręcałem tak w miare delikatnie żeby ich nie po zrywać), podkładki i reszte dalej nic...

zaworek zwrotny przy filtrze paliwa też jest nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W takim razie nie odpowietrzyłeś.

Odpowietrzenie układu paliwowego jest w tedy gdy wydostaje się ON.

Poluzuj przewód przy świecy i pompuj ręczną pompką aż poleci dobrze paliwo.

Możesz też przy odpalonym silniku.

Tam ma być cały czas paliwo. Inaczej nie będzie Ci działać świece płomieniowa.

A to powietrze może dawać efekt zapowietrzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michaelos7    0

Świece eymieniłem na nową bo co się okazało nie zapalała sie a tylko nagrzewała, ciągnik odpowietrzony ale dalej ma ciężko z odpaleniem,

czy wie ktoś może jakie ma być ciśnnienie na cylindrach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak Ci pali czy inaczej?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj