Zaloguj się, aby obserwować  
chwiolas

Zetor 8045 i wajchy zmiany biegów

Polecane posty

Panowie chyba troche zboczyliscie z tematu


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

dach ten własnie przykreca sie tymi płaskownikami do ramy kabiny a tego dachu sie nie unosi a jak chcesz to mozesz przeobic


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

Dach już założony,pasuje idealnie(odkręciliśmy halogeny a tam w środku nagwintowane otwory,wystarczyło się tylko przebić przez tapicerke i przykręcić,więc da się zrobić żeby się unosił i z jednej i z drugiej).

 

Teraz z innej beczki.Jeśli skrzynia biegów jest już "nowszego" typu to czy tylni most też musiał być założony "nowego" typu?Bo koleś nam powiedział skrzynia była wymieniana na ta nowszą i most też,ale ja się nie znam.Wie ktoś jak to sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

ja wie3m ze mam zamiast prostych piast jak w ursusach to mam cos w podobie dodatkowego bebna i wnim hamulce bebnowe


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ile masz tych obciazników pod filtrem ja w c385 orginalni 6 po 25 kg pod filtrem i na zewnatrz kilka i jak jest ten zestaw to ooo trudno go zerwać w górę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

No nie chce mi się iść do garażu policzyć ale chyba coś takiego jak mówisz.Pod filtrem pod sam filter i na zewnątrz też komplet chyba.

 

Ponawiam pytanie o tylny most i skrzynie.................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinP2    0

Dźwignia wychodzi na środku i jest wypuszczana w bok ze względu na komfort redukowania. Tak jest lepiej niż pomiędzy nogami. Po prostu ktoś przerobił dźwignie na prostą.


~~~ZETOR~~~
~~~U-R-S-U-S~~~

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Witam wszystkich posiadam Zetora 8045 w swoim gospodarstwie od 6 lat. Pracuje u mnie z pługiem tur 4x35, agregatem ścierniskowym unii kos 6 zębowym o szerokości 2,6 metra oraz agregatem uprawowo siewnym z aktywną broną i nabudowanym siewnikiem o szerokości 3 metrów firmy accord. W tym ostatnim sprzęcie ma dość ciężko, szczególnie z podnoszeniem, bo siewnik waży ponad 3 tony, a coś zboża trzeba jeszcze do niego wsypać. Dodam że ciągnik ma sporo obciążniki zarówno pod filtrem powietrza, jak i wysunięte na około 0,5 metra przed maskę. Ciągnik ten widnieje na moim awatarze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

tompil a co to wniosło do tematu?


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31
Dźwignia wychodzi na środku i jest wypuszczana w bok ze względu na komfort redukowania. Tak jest lepiej niż pomiędzy nogami. Po prostu ktoś przerobił dźwignie na prostą.

 

nikt tego nie przerabiał,tylko te stare tak miały poniżej 80 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Chciałem zwrócić uwagę na to z jakimi maszynami może ten ciągnik pracować. Wiem, że jest to subiektywna sprawa bo w każdych rejonach są inne ziemie, ale to już jakieś porównanie daje, bo ktoś wcześniej się zastanawiał jaki plug będzie do niego odpowiedni. Np. kupując siewnik facet pukał się w głowę jak mu powiedział do jakiego ciągniki, a jednak chodzi z nim już parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

Panowie jaka może być przyczyna że zetor 8045 jest jakiś przymulony,dławi się delikatnie przy ruszaniu,trzeba mu depnąć żeby ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon    0

Może być pompa paliwowa do remontu albo nadpalone sprzęgło wtedy też będzie tak chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

Trzeba mu depnąć zeby ruszyć ale i tak rusza jak niedźwiedź bez takiego zerwania,tak jakby miał ciężko.Wtryski były wymieniane,pompa robiona i po wymianie wtrysków troche jakby się poprawiło ale to nie jest jeszcze to.Jak mu się wdepnie gaz to nie wchodzi odrazu na obroty,nie jest jakby to określić "czujny".....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowalkuba    0

Maska pasuje bez problemu,jedyne co trzeba czasem zrobić to obniżyć filtr powietza(w zależności jakiego jest typu) i jeśli masz dużo obciążników pod filtrem to musisz kilka wyjąć żeby zrobić miejsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj