Skocz do zawartości

Polecane posty




lysyrolnik    14

Bartek ja też tyle nie pisałem ;) Bywało, że telefon leżał cały miesiąc wyłączony w szafie i nikt,nawet operator sms'a nie przysłał :D:) Od wczoraj doszły również rozmowy, dziś przegadałem w przyjaciółką dobre 4godziny :). Teraz poważnie zastanawiam się nad kupnem startera z 36,6 bo mają super oferty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




lysyrolnik    14

Od 4l at jeden i ten sam numer biznesowy w Simplusie ;) (początki biznesowych numerów zaczynały się na 601......) oczywiście przy starym nr. zostanę za dużo ludzi z branży ma ten numer:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartus16    8

ale masz zwykłą czy 8gb ????????? słyszalem ze beta to nie za bardzo długo trzyma ale z reszta co sie dziwić w takim fonie ;)

 

 

 

ja jak kiedys miałem dodatkowy nr z plusa też sie zaczynał na 601 :D hehe z branży pewnie co druga laska w okolicy i dla tego hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lysyrolnik    14

Hehe nie o taką branże chodzi ;):D Po prostu dużo ludzi z którymi wykonuje stałe interesy ma ten numer :) Jak i wszyscy moi znajomi pamiętają ten nr. na pamięć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartus16    8

no to ja tak samo mam juz orange od 6 lat i nie wyobrażam sobie jakbym mial zmieniac ten nr na inny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lysyrolnik    14

No właśnie ;) Dlatego ja na ten moment obstaje przy Nokii 6300i i mam nadzieję, że ten telefonik jakiś czas mi posłuży :D A jeśli chodzi o branżę rolniczą to Nokia 3510i nie ma sobie jednak równych pod względem wytrzymałości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartus16    8

żebyś wiedział ja ma tak 3510i i to co ona przeżyła to zaden fon by nie przeżył ale muszę ja naprwiać bo jakoś tak nie trafnie najechałem na nia ciagnikiem ze płyta główna pękła ale mam druga to tylko wlutowac i dalej będzie dzialac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakub16    118

ja posiadam nokię 5310 Xpressmusic od pół roku i telefon mi się bardzo podoba duża pamięć SMS no wiecie nie pisze tyle esek co @lysyrolnik:P ale ze 100 dziennie i jest i tez nie trzeba kasować esek bo cala pamięć telefonu czyli 30 MB jest do dyspozycji dostałem do niej również kartę pamięci 2 GB wiec wystarczy telefonik bardzo lekki (ostatnio ważyłem go w Tesco i pokazało 85 gram o ile pamiętam i co najważniejsze nie zajmuje dużo miejsca w kieszeni a co do nokii 6300 to polecam brat ma i sobie chwali miałem ja pożyczona i odniosłem dobre wrażenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Boniek    1

A jak myślicie jakie "papierki" potrzebne są do wyrobienia duplikatu karty SIM w Mixplusie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sebastian    0

ja mam 6300 fajny telefonik ;):D ale ma jedna wadę ;/ :) bateria podczas trzyma 1 dzien (gdzy piszesz duzo smsow albo gadasz) a w normalnym użytkowaniu 2-3dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lysyrolnik    14

Sebastian- z tymi bateriami to jest teraz tak ze wszystkimi nowymi telefonami. Przy intensywnym użytkowaniu każdy telefon trzeba codziennie podładować. A do tego jestem przyzwyczajony, mój W900i też musi być ładowany codziennie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartus16    8

ja kiedys jak miałem nokie 6230 ale tak byla dojechana beta ze w szkole co druga przerwę na 10 minut pod ładowarkę hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

amorki    0

Sebastian- z tymi bateriami to jest teraz tak ze wszystkimi nowymi telefonami. Przy intensywnym użytkowaniu każdy telefon trzeba codziennie podładować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Avendrion    39
ale masz zwykłą czy 8gb ????????? słyszalem ze beta to nie za bardzo długo trzyma ale z reszta co sie dziwić w takim fonie :)

 

 

 

ja jak kiedys miałem dodatkowy nr z plusa też sie zaczynał na 601 :) hehe z branży pewnie co druga laska w okolicy i dla tego hehe :)

 

Mam zwykłą :) nad 8gb kiedyś się pomyśli ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boniek    1

Może ktoś wie jak ściągnąć simlocka z motoroli V500??? Albo ile to kosztuje??? Zanim nowy tel kupię potrzebny mi chociaż taki.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Boniek    1

Ma ktoś Sony Ericsson C902??? Lub może coś o nim powiedzieć. Byłbym bardzo wdzięczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oki39
      Ten temat wydawal mi sie na najbardzie poprawny. Chodiz mi o program do obrobki video np mowi marker (1) albo jakis inny. (mowie maker [1] szukalme ale nie ma tej wersji wiem ze jest z paczka do windowsa ale niechce sciagac calej paczki moze ktos z was ma linka do sciagniecie tego programu). z gory dziex
    • Przez gullas724
      Który z tych aparatów byłby lepszy ? posiada ktoś któryś z tych modeli ? fotografią i filmowaniem nawet się interesuję . na dzień dzisiejszy posiadam aparat Fujifilm S5800 . jestem z niego zadowolony , lecz pora na zmiany mogę wydać max 2200zł na aparat z osprzętem ( karta pamięci , torba , 2 akumulatorki , statyw , ładowarka do akumulatorków ) . z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez jankes123
      czy ten telefon posiada taka blokade jw tzn ze np aby wejsc w sms trzeba podac haslo i ogolnie jak ktos ma ten telefon czy go poleca sory ze w tym dziale ale niewiedizlaem w ktorym ??
    • Przez sajmonM8
      Szukam programu na nokię e71 z symbianem narazie nic nie mogę znależć z góry dziękuje za pomoc
×