Skocz do zawartości

Polecane posty

bartus16    8

chłopaki co myslicie o noki n95 8 gb???????? juz nówkę nawet tanio mozna wyrwać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

ja posiadam aktualnie samsunga z720 ;P nie bylem jakos przekonany do tej marki ale wszystkiego trzeba sprubowac ;) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

Ja wczoraj zgubiłem E250 :angry: Doradźcie coś do 400zł ;) Jakąś używkę z allegro, najlepiej Nokię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartus16    8

nokie 6300 naprawdę solidny fonik beta dosc dobrze trzyma duzo moich znajomych ma ja i nikt nie narzeka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

Może i spoko, ale nie podoba mi się ten model. Wolałbym coś rozsuwanego, bo już się przyzwyczaiłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

a fajny jest jeszcze 6288 i za 400zl kupisz spokojnie w używkę w idealnym stanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

pewnie ze lepiej ja mam z symbianem i naprawdę jest super co chce to sobie wgram np navi ;) lub jakieś inne programiki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

A miałem okazję kupić N95 z trochę podniszczonym panelem za 450zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

różni sie tym ze ma wbudowane 8gb pamięci ale tam tez innymi funkcjami i kolorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

To jeszcze takie pytanie: lepiej szukać coś z serii N czy E ??? Albo jakieś główne różnice między nimi???

Z góry dzięx ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

to sa dwie oddzielne serie modeli nokia ja mam np n73 ME i to taka zabaweczka a z kolei mój brat ma e51 to już fonik do rozmów a nie pisania esów i słuchania muzy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

Nie no fakt seria E jest do zastosowań biznesowych, czyli wolę multimedialną N ;) Podoba mi się jeszcze N82...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Hehe tu widzę wysokie modele telefonów grają pierwsze skrzypce ;) Ja już wyrosłem z tego typu zachcianek, ostatnim moim wybrykiem w tej dziedzinie był przeszło dwa lata temu SE W900i :D A z racji tego, że coś świruje na wiosnę kupuję Nokie 6300i i starczy :) Ja już cegieł w kieszeni nosił nie będę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

No chyba będę zbierał kasę na N95 (te przyciski od odtwarzacza ;) ) albo może coś uda się upolować na allegro...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Pewnie ;) Ja jednak dostrzegłem minus takiej cegły, a mianowicie w tańcu tzw. przytulanym bardzo przeszkadza to raz, a dwa w tańcu jak i aktywnym trybie życia taki telefon bardzo się obija po nodze właściciela telefonu jak i nodze partnerki(w tańcu) :D:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

no fakt uwiera nie tylko mnie ale tez partnerkę i juz można przez to nie wyrwać panny na disco heheh ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

A żebyś kurczaczki wiedział ;):D Ale też duży telefon niby jest ergonomiczny jednak źle się go trzyma w dłoni, przykład W900i jak jest złożony to ok. można się pobawić jednak jak przyjdzie rozłożyć gadzinę to już się robi nie za ciekawie: źle rozłożona masa telefonu jak i wielkość sprawiają, że telefon chce wypaść z dłoni. Przez kilka dni miałem w posiadaniu na testach właśnie Nokie 6300 i muszę przyznać, że jest to super telefonik, mały, zgrabny, stylowy,dobrze wyposażony, a właśnie pamięć SMS ma ograniczona wielkością karty pamięci w telefonie(to dla mnie mega plus, przy ok.600sms dziennie) w SE trzeba ok.7-8razy dziennie opróżniać skrzynki :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oki39
      Ten temat wydawal mi sie na najbardzie poprawny. Chodiz mi o program do obrobki video np mowi marker (1) albo jakis inny. (mowie maker [1] szukalme ale nie ma tej wersji wiem ze jest z paczka do windowsa ale niechce sciagac calej paczki moze ktos z was ma linka do sciagniecie tego programu). z gory dziex
    • Przez gullas724
      Który z tych aparatów byłby lepszy ? posiada ktoś któryś z tych modeli ? fotografią i filmowaniem nawet się interesuję . na dzień dzisiejszy posiadam aparat Fujifilm S5800 . jestem z niego zadowolony , lecz pora na zmiany mogę wydać max 2200zł na aparat z osprzętem ( karta pamięci , torba , 2 akumulatorki , statyw , ładowarka do akumulatorków ) . z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez jankes123
      czy ten telefon posiada taka blokade jw tzn ze np aby wejsc w sms trzeba podac haslo i ogolnie jak ktos ma ten telefon czy go poleca sory ze w tym dziale ale niewiedizlaem w ktorym ??
    • Przez sajmonM8
      Szukam programu na nokię e71 z symbianem narazie nic nie mogę znależć z góry dziękuje za pomoc
×