rafalrafal

kola 10.0/15.3 bezdętkowe przyczepa

Polecane posty

rafalrafal    1

Witam wszystkich, mam takie jedno pytańko, przeglądając internet natrafilem na opony 10.0/75/15.3 MITAS 18 plucienne bezdętkowe, czy mozna je zalozyc na zwykle felgi bez detki i beda trzymac powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Trza wentyl przerobić. Ja w Agregacie podorywkowym z Uni  przerobiłem na bez dętkowe.Oryginał zaspawałem bo był większy i nowy nawierciłem.Felga żadnych rantów nie miała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Lipa z tymi bezdętkowymi. Mam w paszowozie dokładnie takie opony 18 przekładek i z jednego koła od początki schodziło powietrze. W wulkanizacji twierdzą, że przez tę ilość przekładek są zbyt twarde i kiepsko uszczelniają na rancie. W jednym już dętka założona a drugie jako tako trzyma, ale co kilka tygodni trzeba dopompować. Żadych zalet nie widzę w oponach bezdętkowych w rolnictwie. Jak przebijesz to i tak trzeba kleić jak nie dętkę to oponę a łatki do opon są 3-4 razy droższe niż do dętek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

łaty są w podobnej cenie, więc nie pisz głupot

nie ma dętki, a to z nią są zwykle największe problemy

 

wracając do tematu teoretycznie założysz na zwykłą obręcz i będzie trzymać, nie trzeba nic przerabiać, wystarczy kupić wentyle odpowiedniej średnicy, choć do opon TL są inne felgi, każdy kto widział zwykłą samochodową wie że ma progi i miejsce na stopkę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Nie pisz że da się założyć na zwykłą obręcz, bo kolega kupi i będzie się dziwił dlaczego na skręcanej napompować nie może. Wiec jaką masz felgę?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

A może ktoś się orientuje jak to jest w nowych przyczepach z tymi kołami 11,5/80/15,3 i ogólnie z tymi 15,3 czy te w nowych pronarkach cynkometach i metalfachahc to są bezdętkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

Nie pisz że da się założyć na zwykłą obręcz, bo kolega kupi i będzie się dziwił dlaczego na skręcanej napompować nie może. Wiec jaką masz felgę?

 

no za takiego głupiego go nie uważam  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

A może ktoś się orientuje jak to jest w nowych przyczepach z tymi kołami 11,5/80/15,3 i ogólnie z tymi 15,3 czy te w nowych pronarkach cynkometach i metalfachahc to są bezdętkowe?

kolega ma dwie szt z nadstawkami, co prawda trochę na nie ładuje i opony są bezdętkowe lecz w większości pozakładał dętki bo ............ no właśnie pękają felgi i co druga jest spawana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalrafal    1

Oczywiście felgi nie skręcane tylko pełne. Chodzi oto iż każdy wie że te opony z dętką się grzeją, mama przyczepe sanok d-35 i woże na niej po 7 ton i dlatego zadałem takie pytanie. Na tych oponach bezdętkowych można podobno pompować  7,5 bar a dętka raczej tyle chyba nie wytrzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Zwykłe felgi 15 na pewno nie wytrzymają ciśnienia 7,5 bar, kiedyś miałem pozakładane na takie felgi opony od naczepy niskopodwoziowej 8,25r15    http://allegro.pl/8-25r15-riken-extengo-t-naczepowa-opona-i6605311744.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=45796  i co chwilę pękały felgi a pompowałem tylko 6 bar, można kupić felgi wzmacniane  https://www.grene.pl/czesci-do-maszyn-i-ciagnikow/czesci-do-przyczep/kola-i-ogumienie/obrecze/obrecz-kola-wzmocniona-9-x-15-3.html   ,w końcu kupiłem nowe felgi 19,5 z otworami pod przyczepę d-35 i używane opony od ciężarówki 265/70r19,5  i jest spokój od kilku lat, są jeszcze 17,5 gdyby te 19,5 nie mieściły się pod ramą  http://allegro.pl/felga-9-00-22-5-315-70r22-5-6-8-otwrow-do-przyczep-i6636504993.html#thumb/3  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682

Właśnie założyłem bezdętkowe 10-ki na felgi do kół dętkowych. Powietrze trzymają. Jak będzie pod większym obciążeniem okaże się podczas podlewania( koła przy deszczowni).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Izydor nie piszę głupot. Być może wulkanizator wprowadził mnie w błąd. Może mówił o jakichś lepszych nie wiem.
Wracając do tematu jak pisałem z moich bezdętkowych schodziło powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli chodzi o duże łaty to masz rację, bo takie potrafią kosztować około 100zł, ale zwykle uszkodzenie to jakieś wkręty czy gwoździe, więc ceny są porównywalne

 

na jaką felgę zakładałeś ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wóz nowy na felgach pronar i takie opony jak w temacie. Musiałbym zobaczyć dokładne oznaczenie, ale to pewnie 9"/15,3.Wóz waży 3600 kg rozłożone na 2 koła. W przyczepie można by założyć jakieś 14 przekładkowe i wytrzymają, bo ciężar jest na 4 kołach. Wulkanizator mówił, że do 14 przekładek są w miarę szczelne, ale te 18 są już twardsze i kiepsko przylegają na rancie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj