rafalrafal

kola 10.0/15.3 bezdętkowe przyczepa

Polecane posty

rafalrafal    1

Witam wszystkich, mam takie jedno pytańko, przeglądając internet natrafilem na opony 10.0/75/15.3 MITAS 18 plucienne bezdętkowe, czy mozna je zalozyc na zwykle felgi bez detki i beda trzymac powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    415

Trza wentyl przerobić. Ja w Agregacie podorywkowym z Uni  przerobiłem na bez dętkowe.Oryginał zaspawałem bo był większy i nowy nawierciłem.Felga żadnych rantów nie miała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

Lipa z tymi bezdętkowymi. Mam w paszowozie dokładnie takie opony 18 przekładek i z jednego koła od początki schodziło powietrze. W wulkanizacji twierdzą, że przez tę ilość przekładek są zbyt twarde i kiepsko uszczelniają na rancie. W jednym już dętka założona a drugie jako tako trzyma, ale co kilka tygodni trzeba dopompować. Żadych zalet nie widzę w oponach bezdętkowych w rolnictwie. Jak przebijesz to i tak trzeba kleić jak nie dętkę to oponę a łatki do opon są 3-4 razy droższe niż do dętek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    918

łaty są w podobnej cenie, więc nie pisz głupot

nie ma dętki, a to z nią są zwykle największe problemy

 

wracając do tematu teoretycznie założysz na zwykłą obręcz i będzie trzymać, nie trzeba nic przerabiać, wystarczy kupić wentyle odpowiedniej średnicy, choć do opon TL są inne felgi, każdy kto widział zwykłą samochodową wie że ma progi i miejsce na stopkę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    835

Nie pisz że da się założyć na zwykłą obręcz, bo kolega kupi i będzie się dziwił dlaczego na skręcanej napompować nie może. Wiec jaką masz felgę?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    40

A może ktoś się orientuje jak to jest w nowych przyczepach z tymi kołami 11,5/80/15,3 i ogólnie z tymi 15,3 czy te w nowych pronarkach cynkometach i metalfachahc to są bezdętkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    918

Nie pisz że da się założyć na zwykłą obręcz, bo kolega kupi i będzie się dziwił dlaczego na skręcanej napompować nie może. Wiec jaką masz felgę?

 

no za takiego głupiego go nie uważam  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    147

A może ktoś się orientuje jak to jest w nowych przyczepach z tymi kołami 11,5/80/15,3 i ogólnie z tymi 15,3 czy te w nowych pronarkach cynkometach i metalfachahc to są bezdętkowe?

kolega ma dwie szt z nadstawkami, co prawda trochę na nie ładuje i opony są bezdętkowe lecz w większości pozakładał dętki bo ............ no właśnie pękają felgi i co druga jest spawana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalrafal    1

Oczywiście felgi nie skręcane tylko pełne. Chodzi oto iż każdy wie że te opony z dętką się grzeją, mama przyczepe sanok d-35 i woże na niej po 7 ton i dlatego zadałem takie pytanie. Na tych oponach bezdętkowych można podobno pompować  7,5 bar a dętka raczej tyle chyba nie wytrzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    50

Zwykłe felgi 15 na pewno nie wytrzymają ciśnienia 7,5 bar, kiedyś miałem pozakładane na takie felgi opony od naczepy niskopodwoziowej 8,25r15    http://allegro.pl/8-25r15-riken-extengo-t-naczepowa-opona-i6605311744.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=45796  i co chwilę pękały felgi a pompowałem tylko 6 bar, można kupić felgi wzmacniane  https://www.grene.pl/czesci-do-maszyn-i-ciagnikow/czesci-do-przyczep/kola-i-ogumienie/obrecze/obrecz-kola-wzmocniona-9-x-15-3.html   ,w końcu kupiłem nowe felgi 19,5 z otworami pod przyczepę d-35 i używane opony od ciężarówki 265/70r19,5  i jest spokój od kilku lat, są jeszcze 17,5 gdyby te 19,5 nie mieściły się pod ramą  http://allegro.pl/felga-9-00-22-5-315-70r22-5-6-8-otwrow-do-przyczep-i6636504993.html#thumb/3  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    399

Właśnie założyłem bezdętkowe 10-ki na felgi do kół dętkowych. Powietrze trzymają. Jak będzie pod większym obciążeniem okaże się podczas podlewania( koła przy deszczowni).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Izydor nie piszę głupot. Być może wulkanizator wprowadził mnie w błąd. Może mówił o jakichś lepszych nie wiem.
Wracając do tematu jak pisałem z moich bezdętkowych schodziło powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    918

jeśli chodzi o duże łaty to masz rację, bo takie potrafią kosztować około 100zł, ale zwykle uszkodzenie to jakieś wkręty czy gwoździe, więc ceny są porównywalne

 

na jaką felgę zakładałeś ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wóz nowy na felgach pronar i takie opony jak w temacie. Musiałbym zobaczyć dokładne oznaczenie, ale to pewnie 9"/15,3.Wóz waży 3600 kg rozłożone na 2 koła. W przyczepie można by założyć jakieś 14 przekładkowe i wytrzymają, bo ciężar jest na 4 kołach. Wulkanizator mówił, że do 14 przekładek są w miarę szczelne, ale te 18 są już twardsze i kiepsko przylegają na rancie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kapturr
      Zwracam się z pytaniem odnośnie zakupu nowej przyczepy z hamulcami hydraulicznymi, dokładnie z firmy Marpol Marcin Kubik, model PMTB10. Producent twierdzi że można taką przyczepę bezproblemowo zarejestrować, natomiast spotkałem się z kilkoma postami w necie że taka przyczepa nie może zostać zarejestrowana. Czy ktoś może wie gdzie znaleźć jednoznaczną odpowiedź na ten problem, ponieważ nic takiego nie mogę znaleźć.
       
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Audi213
      Chciałbym zapytać o różnicę między tymi dwoma przyczepami, bo natrafiła się okazja kupna 60.02 i chcę się coś o niej dowiedzieć. Czy jest jakaś różnica w wymiarach paki, i czy też można na nią spokojnie robić zabudowę 8/9ton?
    • Przez Lukaszmis
      Cześć,
      Jestem zainteresowany zakupem pewnej przyczepy. Wg. sprzedającego jest to oryginalna przyczepa z Francji. Generalnie rozmiarami odpowiada moim potrzebą i jest dość solidnie wykonana. Niestety Francuzi mega wszystko przekombinowali...
      1. przyczepa posiada własną pompę do wywrotu zasilaną z Wom, aby opuścić przyczepę lub podnieść trzeba wysiąść i przesterować zaworem -  paranoja ale łatwe do przerobienia.
      2. Hamulce bębnowe z rozpierakami hydraulicznymi (jak w c-360, dostawczakach itp). Był dyszel najazdowy który napierał na pompkę, obecny właściciel przerobił na pneumatyczny siłownik który naciska pompkę. Rozwiązanie niby powinno  działać, ale podwoiła się ilość elementów które mogą zawieść. Czy ktoś kojarzy takie małe cylinderki pneumatyczne aby wstawić bezpośrednio do bębnów? 
      3. Przyczepa ma napęd. Wałek WOM, później jakaś przekładnia i dyfer. Z przekładni idą 2 wajchy. Niestety właściciel nie wie jak to działa i podczas oględzin nie miał wolnego traktora. Ma zorganizować jeśli będę dalej zainteresowany. Ktoś z Was spotkał się z przyczepą z napędem tego producenta? co kryje się w tej przekładni? Mój ciągnik (JD6210) nie ma WOM zależnego i jestem pełen obaw czy byłbym w stanie jakoś używać takiego napędu? czy tylko na ekstremalnie śliskiej nawierzchni? a może Francuzi jakoś mądrze to zrobili? Proszę o odpowiedź jeśli ktoś coś wie o tym wynalazku.
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj