tobiaszek

renault1181-4 ładowanie

Polecane posty

tobiaszek    0

witajcie. czy zielona kontrolka w mojej reni to ładowanie?  nie bardzo chce zgasnać i wydaje mi sie ze nie mam poprawnego ladowania. co robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

tam sa tylko trzy kontrolki. od lewej : swiatła-----cisnienie oleju------i ta zielona z narysowanym kwadracikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

To nie kwadracik, tylko właśnie symbol akumulatora.

Co zrobić? - zdiagnozować alternator, czyli wykonać poprawne pomiary nawet zwykłym multimetrem.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dla amatorów do użytku domowego wystarczy każdy w cenie powyżej 30 zł. Górna granica cenowa to 130 zł. Naprawdę nie ma sensu inwestować większych pieniędzy.

 

Możesz wybrać coś z tej oferty: https://sklep.avt.pl/category/przyrzady-pomiarowe-programatory-mierniki-uniwersalne

Jak na Twoje potrzeby wystarczy: multimetr DT-830B (ok. 70 zł). Możesz zainwestować w UT39C (ok. 100 zł) uzyskując oprócz podstawowych pomiarów: napięcia i prądu (zarówno stałego, jak i przemiennego), pomiaru oporności wraz z pomiarem ciągłości obwodu także pomiar temperatury.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Instrukcja będzie, także po polsku.

 

Na Twoje potrzeby wystarczy ustawić „20” dla zakresu napięcia stałego (symbol „V” z kreseczkami). :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

a jaka wartosc powinna byc gdy akumulator jest poprawnie ładowany?   kiedys mi tu jeden magik sprawdzal pokazywało 13,5 chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pomiary poprwności pracy alternatora nie sprowadzają się tylko i wyłącznie do pomiaru napięcia ładowania, choć to podstawowy pomiar.

 

Odpowiadając na Twoje pytanie: napięcie na zacisku <B+> powinno zawierać się w granicach: 13,8-14,4V, także pod obciążeniem, czyli przy włączonych wszystkich światłach. Bardzo ważne!

 

Poszukaj na forum temat traktujący sposób diagnozowania alternatora. Jeśli nie znajdziesz napiszę.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Brud dla prądu nie stanowi problemu, bo prąd płynie wewnątrz przewodu. :D  Jeśli oddasz dobremu fachmanowi i zrobi porządny przegląd to pochodzi długie lata.

 

Prawdopodobnie brud przyczynił się do przegrzania jednej z diod, ale bez pomiarów trudno jednoznacznie powiedzieć co jest przyczyną.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

coś tam widac ze zjarane . sa trzy jakby diody i tam podspodem cos obkopcone. zrobic i bedzie spokoj. myslalem ze bede musial zdejmowac cala maske przednia ale udalo sie bez. ta maska to szczyt technologii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

niestety padły diody i kumutator. moze ktos wie gdzie to mozna dostac? alternator oryginał made in paris. czy lepiej nowy za 350zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Oryginał Paris-Rhone.

 

W każdym (z prawdziwego zdarzenia) zakładzie naprawiającym alternatory i rozruszniki. Jeśli nie mają na stanie sprowadzą na drugi lub trzeci dzień z Francji.

Cena może Cię pozytywnie zaskoczyć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj